Brendovi

Coca-Cola, Microsoft i IBM najvrijedniji su globalni brandovi u 2006., isto kao i godinu ranije, pokazalo je najnovije istraživanje američkog nedjeljnika BusinessWeek i agencije Interbrand, piše danas zagrebački Vjesnik. Vrijednost branda Coca-Cole procijenjena je na 67 milijardi dolara, jedan posto manje nego lani. Slijedi softverski gigant Microsoft, s brandom
vrijednim 56,93 milijarde dolara ili pet posto manje nego u 2005. IBM-ov bra
nd vrijedan je 56,2 milijarde dolara, pet p
osto više nego 2005. Među 10 najvrijednijih brandova u svijetu još se nalaze i General Electric, vrijedan 48,91 milijardu dolara, Intel, 32,32 milijarde, finska Nokia, ujed
no i najvrjedniji evropski brand, »težak« 3
0
,13 milijardi ili 14 posto više nego lani. S
lijedi japanska Toyota, s vrijednošću branda
od 27,94 milijarde dolara, Disney, 27,85 milijardi, McDonalds, 27,5 milijardi, te njemački Mercedes-Benz, 21,76 milijardi dolara. 









0 Comments:
Objavi komentar
<< Home