Brendovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM najvrijedniji su globalni brandovi u 2006., isto kao i godinu ranije, pokazalo je najnovije istraživanje američkog nedjeljnika BusinessWeek i agencije Interbrand, piše danas zagrebački Vjesnik. Vrijednost branda Coca-Cole procijenjena je na 67 milijardi dolara, jedan posto manje nego lani. Slijedi softverski gigant Microsoft, s brandom vrijednim 56,93 milijarde dolara ili pet posto manje nego u 2005. IBM-ov brand vrijedan je 56,2 milijarde dolara, pet posto više nego 2005. Među 10 najvrijednijih brandova u svijetu još se nalaze i General Electric, vrijedan 48,91 milijardu dolara, Intel, 32,32 milijarde, finska Nokia, ujedno i najvrjedniji evropski brand, »težak« 30,13 milijardi ili 14 posto više nego lani. Slijedi japanska Toyota, s vrijednošću branda od 27,94 milijarde dolara, Disney, 27,85 milijardi, McDonalds, 27,5 milijardi, te njemački Mercedes-Benz, 21,76 milijardi dolara.
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home