Mittal i Željeznice
Željeznice Federacije i RS, ali i korporacije u susjednim državama, suočiti će se do sredine sljedeće godine sa izuzetno povećanim zahtjevom kompanije Mittal Steel Zenica za prijevozom sirovina u i gotovih proizvoda iz Zenice, potvrđeno nam je jučer u MSZ i Željeznicama Federacije, koje su dobile zvanični dopis iz Mittala.
Kako nam je rečeno u zeničkoj direkciji ŽFBiH, uz nabavku 420 novih teretnih vagona, te rekonstrukciju postojećih 220, radi se i na reparaciji 17 dizel lokomotiva, koje će biti "na usluzi" MSZ-u, koji je iskazao potrebe da, već od avgusta 2007., dnevno u Zenicu dolazi 18.000 tona sirovina iz Ljubije, Doboja i pravca luke Ploče, a istovremeno iz Zenice krene i do 12.000 tona gotovih i poluproizvoda, u pravcu luka na Jadranu, te Mittalovih pogona u Makedoniji. Namjere željezničkih korporacija su da "pozitivno odgovore na zahtjeve zeničke kompanije", za što će im poslužiti kreditna zaduženja, rekonstrukcija vlastitih kapaciteta i odavno neophodna objedinjavanja željezničkih kapaciteta. Istovremeno, u MSZ se vrše pripreme na rekonstrukciji postojećeg voznog parka, koji još uvijek koristi i legendarne "parnjače".
Kako nam je rečeno u zeničkoj direkciji ŽFBiH, uz nabavku 420 novih teretnih vagona, te rekonstrukciju postojećih 220, radi se i na reparaciji 17 dizel lokomotiva, koje će biti "na usluzi" MSZ-u, koji je iskazao potrebe da, već od avgusta 2007., dnevno u Zenicu dolazi 18.000 tona sirovina iz Ljubije, Doboja i pravca luke Ploče, a istovremeno iz Zenice krene i do 12.000 tona gotovih i poluproizvoda, u pravcu luka na Jadranu, te Mittalovih pogona u Makedoniji. Namjere željezničkih korporacija su da "pozitivno odgovore na zahtjeve zeničke kompanije", za što će im poslužiti kreditna zaduženja, rekonstrukcija vlastitih kapaciteta i odavno neophodna objedinjavanja željezničkih kapaciteta. Istovremeno, u MSZ se vrše pripreme na rekonstrukciji postojećeg voznog parka, koji još uvijek koristi i legendarne "parnjače".
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home