Još ima piralena
Zenički Mittal Steel se u četvrtak "riješio" veće količine otrovnog ulja piralen, koji je sa trafoima i kondenzatorima, ukupne težine više od 45 tona, odvezen u pravcu francuskog Liona, gdje će biti uništen. Dio transformatora i kondenzatora, koji još uvijek rade, biće uklonjen i uništen u narednim mjesecima.
- Primjer Mittala je baš primjer kako se sveobuhvatno vodi briga o uklanjanju opasnosti. Od trenutka potpisivanja ugovora do izlaska kamiona prošlo je petnaest dana, što je rekord na širim prostorima, a cijeli posao je urađen po svim zapadnim standardima, kaže za "Dnevni avaz" Malik Kulender, direktor kompanije "C & G", koja je od Mittala preuzela opasni piralen i prevezla ga ka Francuskoj. On istiće da piralena ima još u BiH, te da sav mora biti uklonjen, za što postoji samo jedan ispravan način - uništavanje u specijalnim pećima, kakve u Evropi postoje osim u Lionu, samo na sjeveru Njemačke.
Obećanja federalnih komisija da će ustanoviti gdje i koliko još piralena ima u BiH, rsprišile su se kao predizborni "baloni", jer se piralenom, osim stručnjaka, malo ko više bavi u BiH. - Prije ili kasnije trebaće slijediti potez kompanija poput Mittala, Volkswagena..Sigurno je da postoje još tone piralena u uređajima u BiH, kaže Kulender.
U upravi Mittal Steela potvrđeno nam je da je raspisan međunarodni tender za nabavku transformatora i kondenzatora, koji će biti ugrađeni u postrojenja umjesto postojećih, koji za hlađenje koriste piralen. - Nakon što "zamjena" stigne i bude ugrađena, preostali uređaji sa piralenom biće izvezeni iz Mittala na isti način kao oni u četvrtak, rečeno nam je u ovoj kompaniji.
- Primjer Mittala je baš primjer kako se sveobuhvatno vodi briga o uklanjanju opasnosti. Od trenutka potpisivanja ugovora do izlaska kamiona prošlo je petnaest dana, što je rekord na širim prostorima, a cijeli posao je urađen po svim zapadnim standardima, kaže za "Dnevni avaz" Malik Kulender, direktor kompanije "C & G", koja je od Mittala preuzela opasni piralen i prevezla ga ka Francuskoj. On istiće da piralena ima još u BiH, te da sav mora biti uklonjen, za što postoji samo jedan ispravan način - uništavanje u specijalnim pećima, kakve u Evropi postoje osim u Lionu, samo na sjeveru Njemačke.
Obećanja federalnih komisija da će ustanoviti gdje i koliko još piralena ima u BiH, rsprišile su se kao predizborni "baloni", jer se piralenom, osim stručnjaka, malo ko više bavi u BiH. - Prije ili kasnije trebaće slijediti potez kompanija poput Mittala, Volkswagena..Sigurno je da postoje još tone piralena u uređajima u BiH, kaže Kulender.
U upravi Mittal Steela potvrđeno nam je da je raspisan međunarodni tender za nabavku transformatora i kondenzatora, koji će biti ugrađeni u postrojenja umjesto postojećih, koji za hlađenje koriste piralen. - Nakon što "zamjena" stigne i bude ugrađena, preostali uređaji sa piralenom biće izvezeni iz Mittala na isti način kao oni u četvrtak, rečeno nam je u ovoj kompaniji.
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home