Piralen
Dva specijalna šlepera za opasne terete njemačke kompanije "Krug", jučer su na kapiji 1 Željezare Zenica iz kruga kompanije "Mittal Steel" Zenica, tačno u 13.15 sati izvezli prvu količinu od četrdeset pet tona opasnog piralena, zajedno sa transformatorima i drugim uređajima, koji su ovo visokokancerogeno ulje koristili za hlađenje proteklih decenija. Po specifikaciji, jedan kamion je vozio 24, a drugi nešto više od 21 tone tereta.
ompanija C&G Sarajevo organizovala je transport u dva šlepera, i to transformatora teškog tri i po tone, 519 kondenzatora, 41 bačve sa trafo uljima, 54 bačve sa pirogardom, kao i bačvi sa čvrstim otpadom, saopćeno je jučer iz kompanije, čiji zvaničnici nisu novinarima dozvolili da prate utovar opasnog tereta, nego samo izlazak van kruga kompanije. - Proces je vođen u skladu sa međunarodnom regulatornom dokumentacijom, Bazelskom konvencijom i certifikatima i dozvolama koje posjeduje kompanija C&G, u čijoj nadležnosti je od jučer u 13.15 cijeli teret, kažu u MSZ. Piralen će biti uništen u francuskom Lionu, u kompaniji "Trade", procesom takozvane "inceneracije", zajedno sa uređajima i "pakovanjem" u kojem se nalazi.
- Proces pakovanja i utovaranja protekao je bez problema po utvrđenim procedurama. Nakon Zenice, teret je, uz već dobijene dozvole i najave na svim graničnim prijelazima, krenuo ka Sarajevu, gdje će tokom večeri biti ocarinjen u Carinarnici Sarajevo, a BiH će napustiti preko graničnog prijelaza Bosanska Gradiška, ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji i onda Francuskoj, gdje će biiti i uništen. Ovo nije prvi, a ni posljednji sličan konvoj iz BiH, kazao nam je Malik Kulender, direktor kompanije "C&G".
Kako smo pisali ranije, u krugu se nalazi još jedanaest velikih transformatora iz industrijskih trafo-stanica, te najmanje dvadeset pet trafoa koji još uvijek koriste ulja na bazi piralena. U svakom kondenzatoru se nalazi oko petnest litara piralena, a u svakom od transformatora po stotinjak litara. Iz MSZ su saopćili da se radi o "drugoj fazi izmještanja", te da će sva oprema i opasno ulje biti izmješteni "sukcesivno", u roku do 2010. godine, na što se BiH obavezala međunarodnim konvencijama.
ompanija C&G Sarajevo organizovala je transport u dva šlepera, i to transformatora teškog tri i po tone, 519 kondenzatora, 41 bačve sa trafo uljima, 54 bačve sa pirogardom, kao i bačvi sa čvrstim otpadom, saopćeno je jučer iz kompanije, čiji zvaničnici nisu novinarima dozvolili da prate utovar opasnog tereta, nego samo izlazak van kruga kompanije. - Proces je vođen u skladu sa međunarodnom regulatornom dokumentacijom, Bazelskom konvencijom i certifikatima i dozvolama koje posjeduje kompanija C&G, u čijoj nadležnosti je od jučer u 13.15 cijeli teret, kažu u MSZ. Piralen će biti uništen u francuskom Lionu, u kompaniji "Trade", procesom takozvane "inceneracije", zajedno sa uređajima i "pakovanjem" u kojem se nalazi.
- Proces pakovanja i utovaranja protekao je bez problema po utvrđenim procedurama. Nakon Zenice, teret je, uz već dobijene dozvole i najave na svim graničnim prijelazima, krenuo ka Sarajevu, gdje će tokom večeri biti ocarinjen u Carinarnici Sarajevo, a BiH će napustiti preko graničnog prijelaza Bosanska Gradiška, ka Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji i onda Francuskoj, gdje će biiti i uništen. Ovo nije prvi, a ni posljednji sličan konvoj iz BiH, kazao nam je Malik Kulender, direktor kompanije "C&G".
Kako smo pisali ranije, u krugu se nalazi još jedanaest velikih transformatora iz industrijskih trafo-stanica, te najmanje dvadeset pet trafoa koji još uvijek koriste ulja na bazi piralena. U svakom kondenzatoru se nalazi oko petnest litara piralena, a u svakom od transformatora po stotinjak litara. Iz MSZ su saopćili da se radi o "drugoj fazi izmještanja", te da će sva oprema i opasno ulje biti izmješteni "sukcesivno", u roku do 2010. godine, na što se BiH obavezala međunarodnim konvencijama.
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home