Vozačice
Ako je vjerovati istraživanju JD. Powera provedenom među 15.000 britanskih vozača i vozačica, razlike između spolova postoje i nisu male. Rezultati su pokazali da su vozačice u pravilu manje zadovoljne svojim automobilima i vlasništvom automobila u cjelini od svojih lakše zadovoljivih muških kolega. Pred ispitanicima (i ispitanicama) bio je zadatak odgovaranja na 70 pitanja o onome što vole i ne vole, a tiče se njihovih automobila, problema koje su iskusili, kvalitete usluge zastupnika i troškova vlasništva. Zadovoljstvo među ženama iznosilo je 78.3 posto od maksimalne razine, prema 79.6 posto zadovoljstva muškaraca. Žene su bile statistički manje zadovoljne u svim područjima testa. Ujedno su prijavile 212 problema na 100 vozila, u usporedbi sa 191 koje su prijavili muškarci. Dave Sargent, izvršni direktor europskih operacija J.D. Powera, komentirao je rezultate istraživanja: 'Razlog ovakvih rezutata djelomice leži u činjenici da muškarci teže skupljim automobilima, koji generalno pružaju bolja iskustva. Žene radije kupuju pristupačnije europske marke.' Dodao je i da muškarci automobile doživljavaju kao igračke ili statusne simbole, dok žene razmišljaju praktično. 'To bi moglo objasniti zašto su muškarci tolerantniji prema automobilima koji ne čine ono što bi trebali. Lakše je oprostiti nečemu što volite.' Profesorica kliničke psihologije Lorraine Sherr rekla je kako bi ženska nadarenost za kupovinu mogla dodatno rasvijetliti razlike između vozača i vozačica. ''Žene su oštrovidnije u kupnji od muškaraca, koje je generalno lakše zadovoljiti. Istodobno zastupnici mnoge žene još uvijek tretiraju kao građane drugog reda. Kako su žene općenito postale agresivnije i karijeristički orijentirane, sve smo manje spremne podnositi takve nepravde'', zaključila je Sherr.
1 Comments:
zene vide 180 stepeni dok muskarcima vidno polje iznosi samo 45 stepeni. naucno dokazano! ali isto tako zene teze mogu ocijeniti udaljenost, i koliko ona iznosi do automobila ispred sebe od muskaraca. isto tako naucno dokazano!
Objavi komentar
<< Home