M 17
Magistralni put M 17 odnio je proteklog vikenda još dva života. Tridesetak mrtvih u ovoj godini, samo na dionici od Sarajeva do Doboja, nisu dovoljno upozorenje da nadležni učine nešto na sprečavanju ili barem umanjenju broja nesreća na "putu smrti", kako se uveliko među vozačima naziva magistrala M 17.
- Lokacija posljednje nesreće sporna je zbog krivine na kojoj je dozvoljeno preticanje, a preglednost, pogotovo iz pravca Sarajeva, je skoro nikakva. Nadležnim ćemo uputiti zahtjev za promjenu horizontalne signalizacije, te se nadamo da će se premostiti administrativni problemi da bi bili spašeni ljudski životi, kaže Adis Imamović, saobraćajni sudski vještak i komandir Jedinice za sigurnost saobraćaja MUP-a ZDK. A "administrativni problemi" su zakonske pretpostavke kojima o putu brine Federalna direkcija cesta i federalno Ministarstvo prometa, koji su odredili singnalizaciju na osnovu projekte dokumentacije, izrađene prije nekoliko decenija.
- U međuvremenu vožnja i automobili su postali brži, pojavilo se hiljade "divljih priključaka" na M 17, protok vozila magistralnim putem je udesetostručen. Tako je na lokaciji u Janjićima, mjestu posljednje velike nesreće, gdje je bilo dozvoljeno preticanje prije dvadeset godina, u ovoj godini je poginulo pet ljudi. Da sva saobraćajna policija patrolira M 17 po cijeli dan, to ne bi bitno smanjilo broj mrtvih, dok se ne promjene propisi, kažu u MUP-u ZDK. Policija, ali i vozači čekaju da se "jave odgovorni" i da se poduzme nešto, prije nego godišnji bilans smrti na ovom putu ne pređe u trocifrene brojke.
- Lokacija posljednje nesreće sporna je zbog krivine na kojoj je dozvoljeno preticanje, a preglednost, pogotovo iz pravca Sarajeva, je skoro nikakva. Nadležnim ćemo uputiti zahtjev za promjenu horizontalne signalizacije, te se nadamo da će se premostiti administrativni problemi da bi bili spašeni ljudski životi, kaže Adis Imamović, saobraćajni sudski vještak i komandir Jedinice za sigurnost saobraćaja MUP-a ZDK. A "administrativni problemi" su zakonske pretpostavke kojima o putu brine Federalna direkcija cesta i federalno Ministarstvo prometa, koji su odredili singnalizaciju na osnovu projekte dokumentacije, izrađene prije nekoliko decenija.
- U međuvremenu vožnja i automobili su postali brži, pojavilo se hiljade "divljih priključaka" na M 17, protok vozila magistralnim putem je udesetostručen. Tako je na lokaciji u Janjićima, mjestu posljednje velike nesreće, gdje je bilo dozvoljeno preticanje prije dvadeset godina, u ovoj godini je poginulo pet ljudi. Da sva saobraćajna policija patrolira M 17 po cijeli dan, to ne bi bitno smanjilo broj mrtvih, dok se ne promjene propisi, kažu u MUP-u ZDK. Policija, ali i vozači čekaju da se "jave odgovorni" i da se poduzme nešto, prije nego godišnji bilans smrti na ovom putu ne pređe u trocifrene brojke.
1 Comments:
Jarane samo ih pritišći da se stanje popravi.
Objavi komentar
<< Home