Radioaktivnost
Vagon sa starim željezom u kojem je izmjerena povećana doza radioaktivnosti, a koji je u Mittal Steel Zenica stigao iz Rumunije, izmješten je iz pogona, ustvrdili su jučer u ovoj kompaniji. - Taj vagon sinoć je vraćen kompaniji Šolc (Scholz), posredstvom koje je i stigao iz Rumunije. O tome da li će željezo biti vraćeno u Rumuniju ili će se problem riješiti na drugi način, odluku će donijeti preduzeće Šolc, kazala je Boba Lizdek, koja je u ime Mittal Steel Zenica zadužena za odnose s javnošću.
Povećanu radioaktivnost u kontingentu starog željeza stručnjaci iz Mittal Steel Zenica otkrili su tokom redovne kontrole, a iz kompanije su i danas potvrdili da niko od radnika nije došao u dodir s opasnim otpadom. U kompaniji "SM BH Scholz Gruppe" u Zenici jučer su nam pojasnili šta se dogodilo sa otpadom. - Sporni vagon je izmješten nekoliko stotina metara dalje, u zonu koju je u Željezari zakupio "SMBH Šolc". Stručnjaci iz Instituta za radiologiju iz Sarajeva locirali su materijal unutar vagona, radi se o dijelu jednog mjernog uređaja, instrumenta, koji mjeri protok na pokretnoj traci, sa usmjerenim snopom zraka. Pregledali su sve, zbrinuli uređaj, izolovali ga, a potom pregledali i ostatak vagona. Radioaktivnost nije bila ni izbliza velika koliko se govorilo. Nama je nejasno kako je sve prošlo tri granice, kažu nam u zeničkom predstavništvu "Šolca", u kojem su rekli da je Mittal direktno dogovarao posao, pa je bilo "nefer da se sva odgovornost, pa i medijski pritisak, prebaci na ovu kompaniju".
Prema njihovim informacijama "sporni komad metala" je izmješten van Zenice, najvjerovatnije u Sarajevo, ali je rečeno da će više informacija biti saopćeno danas, na press konferenciji kompanije "Šolc" u Ilijašu. U Mittalu pak istiću da njihov stručni tim, od dolaska novog vlasnika, neprestano pregleda sve na ulasku u kompaniju, te je nemoguće da radioaktivni ili drugi štetni materijal uopće uđe u krug kompanije.
Povećanu radioaktivnost u kontingentu starog željeza stručnjaci iz Mittal Steel Zenica otkrili su tokom redovne kontrole, a iz kompanije su i danas potvrdili da niko od radnika nije došao u dodir s opasnim otpadom. U kompaniji "SM BH Scholz Gruppe" u Zenici jučer su nam pojasnili šta se dogodilo sa otpadom. - Sporni vagon je izmješten nekoliko stotina metara dalje, u zonu koju je u Željezari zakupio "SMBH Šolc". Stručnjaci iz Instituta za radiologiju iz Sarajeva locirali su materijal unutar vagona, radi se o dijelu jednog mjernog uređaja, instrumenta, koji mjeri protok na pokretnoj traci, sa usmjerenim snopom zraka. Pregledali su sve, zbrinuli uređaj, izolovali ga, a potom pregledali i ostatak vagona. Radioaktivnost nije bila ni izbliza velika koliko se govorilo. Nama je nejasno kako je sve prošlo tri granice, kažu nam u zeničkom predstavništvu "Šolca", u kojem su rekli da je Mittal direktno dogovarao posao, pa je bilo "nefer da se sva odgovornost, pa i medijski pritisak, prebaci na ovu kompaniju".
Prema njihovim informacijama "sporni komad metala" je izmješten van Zenice, najvjerovatnije u Sarajevo, ali je rečeno da će više informacija biti saopćeno danas, na press konferenciji kompanije "Šolc" u Ilijašu. U Mittalu pak istiću da njihov stručni tim, od dolaska novog vlasnika, neprestano pregleda sve na ulasku u kompaniju, te je nemoguće da radioaktivni ili drugi štetni materijal uopće uđe u krug kompanije.
2 Comments:
nije namjerno :) sreca pa imamo mjerace :)
Da se razumijemo, takav zeljezni otpad za prerade velikih kompanija kao sto je Mittal se kupuju na stotine tona odjednom ali mi opet nije jasno da se nije (na licu mjesta) + na tri granice moglo provjeriti da li ima radioaktivnog (i drugog po zdravlje stetnog) otpada.
Objavi komentar
<< Home