26.7.07

Iskopavanje



Odbor za gradnju kompleksa Sultan-Ahmedove džamije u Zenici zakazao je za danas početak arheoloških iskopavanja na lokalitetu budućeg kompleksa Sultan - Ahmedove džamije u Zenici. Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika BiH je obavjestila Muftijstvo zeničko da se zabranjuje bilo kakva gradnja na području budućeg kompleksa Sultan - Ahmedove džamije u centru Zenice, da su Medresa i džamija kao graditeljska cjelina proglašeni nacionalnim spomenikom, što za sobom povlači niz drugih odluka, uključujući i potrebu arheoloških iskopavanja na lokalitetu prije početka bilo kakvih radova. - Na džamiji, medresi, šadrvanu i haremu se mogu vršiti isključivo konzervatorski radovi, a prije izvođenja bilo kakvih radova potrebno je izvršiti arheološko istraživanje lokaliteta sa ciljem utvrđivanja eventualnih ostataka ranijih građevina, grobova ili nišana, na osnovu prethodno odobrenog elaborata, stoji u odluci Zavoda. SUTRA REPORTAŽA - PRVI DAN ISKOPAVANJA.

54 Comments:

Anonymous Anonimno said...

mozda nadju piramide :)

ovdje ne treba graditi nista.
bolje je da zasade koje drvo i postave par klupa sa malim stazicama da ljudi sjede i druze se :)
sa manjom fontanom :)

26/7/07 15:32  
Anonymous Anonimno said...

nemojte mi reci da ce dzamiju praviti preko puta robne kuce bosna?
jel to istina?

26/7/07 15:32  
Anonymous Anonimno said...

zenicki...stvarno je dosta tvog dusebriznistva, reci svom omiljenom liku HS da je to van pameti...
Postoji u ovom drustvu nesto sto se zove JAVNA RASPRAVA kad se moze reci svoje misljenje...kasno se je*** kajati... donesena je odluka i bice kako je zacrtano, osim ako se nadju kakve arheoloske iskopine... to je zemlja koja pripada Islamskoj zajednici i ona ima pravo da na njoj pravi sta hoce...
Za Anonimusa - stvarno ne shvatam neke ljude

nemojte mi reci da ce dzamiju praviti preko puta robne kuce bosna?
jel to istina?


PA BOLAN NE BIO Sultan Ahmedova dzamija je tu 500 godina, a ti panicno upozoravas, jel to istina da ce graditi dzamiju... pa i da hoce...jel je prave tvojim parama? Dzamije se prave novcem vakifa, donatora, a ne drzavnim budzetom... to je zemlja IZ i ona ce tu napraviti kompleks sa bibliotekom, salom, vjerski kompleks za potrebe muslimana...svaki istinski vjernik, ma koje konfesije bio, nece nista reci sto je Katolicki skolski centar u Masarykovoj i Aska Borica izgradio sportsku Dvoranu uz Crkvu i zauzeo kompleks koji ima Katolicka Crkva... sad vas odjednom zanima glupi parking gdje pisaju (Ado, izvini na izrazu) pijanice i gdje spavaju drogerasi kad nisu kod kuca... GOVORI SE o kompleksu uz zgradu Muftije, Medzlisa IZ, dakle, prostoru koji ce biti jako moderan prema skici i ilustraciji buduceg Kompleksa, a opet uklopljen u ono sto drzava trazi da bis e zastitila 500 godina stara dzamija. KRAJ PRICE, oni kojima se ne svidja, nek... ccc...

26/7/07 15:41  
Anonymous Anonimno said...

Slazem se sa ovim svim sto je gore navedeno i treba da se tako nesto napravi a toliko je ado izvijestavo a ima ju i slike makete za doticniu osobu pa da se malo bolje informise

26/7/07 15:48  
Anonymous Anonimno said...

Kad na tabli pise da je izvodjac istrazivanja 'Zemaljski muzej Sarajevo' - znajte da necete vidjeti piramide niti S(v)mirove letece tanjire.

26/7/07 15:53  
Anonymous Anonimno said...

Bolje da MC Donalds ovdje naprave

26/7/07 17:58  
Anonymous Anonimno said...

iako si mi se "nagovorio" ja sam i dalje protiv izgradnje ogromne zgradurine koja ce biti ruzna i zatvarat ce prostor i sve.

beton beton samo beton. beton nama treba!

26/7/07 18:10  
Anonymous Anonimno said...

pravite od Ze BETONSKU DZUNGLU

26/7/07 18:13  
Anonymous Anonimno said...

pa vecina vas i zivi u betonskim dzunglama!

26/7/07 18:55  
Anonymous Anonimno said...

situacija je slijedeca:
IVZ zanijetila napravit arhitektonski projekat buduceg centra. po sistemu: "u svojoj vjeri na svojoj zemlji" svojim parama.
naso se neko da kaze kao ce to narusit izgled stare jezgre grada i ko zna jos sta. pa jos neko ko je zabranio da radovi pocnu.
zatim je IVZ finansirala arheoloska iskopavanja sto je izvrstan potez jer ce o istom trosku dokazat da tu mane shtani i dobit rupu za temelje nakon cega ce aBd dobiti tu dozvolu i poceti sa izgradnjom centra.amin

ljudi zenica se gradi. nakon svake vjesti o nekom novom projektu citam komentare odusevljenja samo smo na ovom zapeli.
jedni su za drugi protiv, treci su protiv centra a za mcdonalds, neki bi klupice.
ne mogu a da ne primjetim da su ovi iz "negacijskog tima" ustvari samo protiv islamskog centra.
a ja ne vidim zasto bi to nekome smetalo. sjecam se da je na blogu povodom klanjanja bajram namaza bilo komentara tipa: sta oni imaju klanjat na ulici sto ne klanjaju kod kuce.
e pa nakon sto aBd centar bude izgradjen bice rijeseno i to pitanje. a ja svojim prisustvom negdje u predzadnjem saffu vise necu (ni kriv ni duzan) uznemiravati svoje sugradjane.

26/7/07 19:39  
Anonymous Anonimno said...

Amin!

A.C.

26/7/07 20:43  
Anonymous Anonimno said...

ima i ta mjesta

26/7/07 20:46  
Anonymous Anonimno said...

Aferim brate stoji to sve tako ma hajd nek se samo gradi to je bitno drago mi je istinski za sve pa i za skolu pored crkve i salu super je sve.vazan je napredak nek na nesto lici nas prelijepi grad !!!

26/7/07 22:49  
Anonymous Anonimno said...

"pravite od Ze BETONSKU DZUNGLU"
Ovaj prostor je grijehota zagaditi projektovanim rješenjem.
A Hanko Begagić,prevrtaner, gura ovaj nakaradni projekat,zbog radi svoje dalje karijere.Lik je bio zadrti komunista kad je trebalo.Poslao je mnoge momke u ratu u smrt jer je imao moć a nije bio kompetentan, i sad odjednom on na ovoj funkciji.Svaka čast njemu i njegovim satelitima.Nek se malo sjeti svojih akrobacija u komercijali željezare i ispijenog konjaka.

26/7/07 23:59  
Anonymous Anonimno said...

kaze se grehota a ne grijehota

27/7/07 00:50  
Anonymous Anonimno said...

A otkud i im LOVA.
I oni izgleda imaju Dzananovica.Trebalo bi i to ispitati.Novi posao za Federalni MUP.

27/7/07 02:42  
Anonymous Anonimno said...

to ti je isto da pitas- otkud lova papi za papamobil? cuj otkud lova IVZ-u? pa od vjernika.

27/7/07 05:32  
Anonymous Anonimno said...

ok. vjernik sam i ja. (kako glupa recenica. ja se kao nekom pravdam). ali kad je nesto ruzno ruzno je. tamam da je dzamija, ako je ruzna, ruzna je. a ima ih, Allahselamet.
zasto se uvijek poteze pitanje nacionalnih ili vjerskih osjecanja, kada se vodi rasprava o bilo cemu u ovoj drzavi.
ja jesam za izgradnju centra. ali ne pod bilo kakvim uslovima, i ne na bilo kakvoj lokaciji.
pogledajte samo graditeljske domete nasih starih. nikada niko nije gradio zgrade ni kuce koje bi zaklanjale pogled ili uskratile sunce bilo kome.
na tome treba raditi, da se takvi adeti (obicaji) vrate. da kad sebi pravis da to ne smeta nikome.
i onaj KSC je nakaradan. pa jel nam treba jos nakaradnih zgradurina??!! i sta su se svi uhvatili strogog centra. zenicu treba siriti i duziti.
najlaksa je odbrana kad bilo ko pokrene kakvu raspravu: "jel to ti meni nesto na vjerskoj/nacionalnoj osnovi, majke ti".

27/7/07 08:18  
Anonymous Anonimno said...

zenicki vodim te na sljivovicu

27/7/07 10:16  
Anonymous Anonimno said...

..i slazem se sa zenickim potpuno. Jeste idejno rjesenje nakaradno i vidi se da ga prave bivsi komunisti uplivali u privatizaciju. Nek prave sta hoce, znam da za mog rahmetli didu nebi bilo mjesta jer su prve safove vec odavno zauzeli 1992 godine clanovi SK . Preslo se sa konjaka na Islam preko noci. Ah da, u pravu je anonimus koji kaze , "isti ti su postali generali i slali momke iz Zenice u smrt". Nikad niko nije pozvan na odgovornost. E bar im ne dopustimo da prave URBICID naseg grada. Sa objektom KSC-a smo zakasnili ( nakaradan je i tacka) ali za ovaj jos nije kasno...Ostavite carsijsku dzamiju i konjsku cesmu onakvim kakvim ih pamtim za svojih 26 (+10) godina zivota u ovom gradu...

BSJ

27/7/07 10:20  
Anonymous Anonimno said...

Slazem se. Postoji valjda neki deontoloski kod. Ne mozes primjenjivati u Bosni arhitekturu kakva je u Aziji ( mozda za kineski jeftini restoran, ali ne za kulturni spomenik), Bliskom istoku ili Skandinaviji. A nasi ljudi se takmice praveci rakete od minareta i zvonika kao da su u Saudijskoj Arabiji, Rusiji ili Utah-u. Ljudi, prilagodite svoje vjerske spomenike prostoru na koji smo svi navikli otkako smo progledali i ne narusavajte ga vizuelno. Stvara agresivan dojam, jer nije nase bosansko.

27/7/07 11:03  
Anonymous Anonimno said...

Ti Njegose imas za sve odgovore.Od kojih bolan vjernika.Koliko ti dajes para godisnje za donaciju.Od kojih para jado,narod zivi na rubu egzistencije.Vjerovatno ce neki Dzananovic iz Arapskih emirata da finansira to.
A vidim bogami da si raja iz prvog Safa.Cestitam.

27/7/07 11:47  
Anonymous Anonimno said...

a, potpuno si upravu.
ja ne mogu da vjerujem kako smo lako odstali od nase lijepe tradicionalne arhitekture kada su u pitanju vjerski objekti (svih u BiH).
na ovom mjestu bih dozvolio gradnju objekata koji po svojoj visini ne prelaze medresu i postojecu dzamiju. i to iskljucivo od prirodnih materijala, a nikako od betona, zeljeza ili celika.
ako nista na ovom mjestu bi se mogla reproducirati stara zenicka carsija u malom. i sve to arhitektonski spojiti sa hadzimazica kucom, konjskom cesmom, starom carsijom i novim gradskim muzejom.
i kaldrmisati sve ulice od kamenog mosta do konjske.
onda bi i turisti imali sta vidjeti.
kad moze tuzla graditi sojenice iz prastarih vremena, mozemo i mi izgraditi repliku stare bosanske carsijice.

27/7/07 12:35  
Anonymous Anonimno said...

ili zamislite. napraviti na ovoj livadi reprodukciju zenicke carsije ali kao malene kucice. po uzoru na one "svjetova u malom" sto postoje u holandiji ili danskoj.

27/7/07 12:36  
Anonymous Anonimno said...

Vidim da ipak imamo pameti.Nemojmo im dati da trajno zagade prostor gdje hoće napraviti nešta što ne znam kako bih to nazvao.Neka se i ljudi iz urbanizma malo zamisle šta odobravaju.Jesu li prepadnuti, ucijenjeni, kupljeni, naobrazovani ili glupi....
Držimo se naše tradicije, i zauzdajmo brizonje.

27/7/07 12:56  
Anonymous Anonimno said...

Super ideja - objediniti staro jezgro i kaldrmisati. Podrzavam!

27/7/07 13:09  
Anonymous Anonimno said...

Ideja je za 10!Podrzavam!
SNB

27/7/07 14:51  
Anonymous Anonimno said...

1.Ti Njegose imas za sve odgovore.

-nemam.

2. Od kojih bolan vjernika?

- onih koji su sagradili sve islamske kulturne i vjerske objekte od vremena muhammeda a.s. zakljucno sa danasnjim danom.

3.Koliko ti dajes para godisnje za donaciju?

- kad dajes daji potajno (tako Mudra Knjiga veli, a i pitanje ti je suvise licne prirode)

4.Od kojih para jado narod zivi na rubu egzistencije?

-od para IVZ, citaj muslimana vijernika,donatora.s tim da se slazem da narod zivi na rubu egzistencije

5.Vjerovatno ce neki Dzananovic iz Arapskih emirata da finansira to.

- ako je novac halal bujrum, a ako nije: samo je Jedan koji moze suditi o tome

6.A vidim bogami da si raja iz prvog Safa.

- samo je Allah dragi kadar vrijednovati startnu poziciju vijernika koji u dzematu obavlja namaz.

7.Cestitam.

-i ja tebi.

27/7/07 16:09  
Anonymous Anonimno said...

Centar se sastoji iz Sultan-Ahmedove d�amije (dakle dzamija konjska i medresa ostaju gdje su i bili) i dva glavna dvospratna (dakle objekta koji nece zaklanjati nicije sunce moj vijerni prijatelju zenicki com)objekta sa ukupnom povr�inom od oko 3500 m2. U okviru objekta je predvi�ena gasulhana, prostor za pokopno dru�tvo, komercijalni poslovni prostori, abdesthane, velika vi�enamjenska sala za klanjanje (to nam treba da ne bi uznemiravali sugradjane tokom bajramskih blagdana), tribine i skupove, te �itaonica, biblioteka i u�ionice. Cijeli kompleks pored munare (e tu vam ne mogu pomoc') �e krasiti i sahat kula (bosanski stil), �adrvan sa poplo�anim prostranim drvori�tem (predlozite muftiji kaldrmu).muftija Dautovi� je prisutne (i anonimusa) obavjestio da je ukupno prikupljeno 720 hiljada konvertibilnih maraka. On je potom napomenuo da ga je veliki zeni�ki vakif had�i Edin Beganovi� koji je do sada ve� donirao sredstva za munaru u Trgovi��u, a sada finansira izgradnju munare u Radakovu, a zbog obaveza nije mogao prisustvovati konferenciji, zadu�io da prenese ovom skupu njegovu odluku da za ovaj projekat donira 20 hiljada KM te je tako ukupni iznos pove�an na 740 hiljada KM.
eto.

27/7/07 16:46  
Anonymous Anonimno said...

dosadni ste s ovo pricom,vas se nista ne pita,oni rade kako oce..mi mozemo samo plakat

27/7/07 19:54  
Blogger @do said...

dragi Anonimuse, po toj logici koju si prezentirao u zadnjem postu... ne pita se posjetioce Bloga ni kvalitet McDonaldsa, pa ima 120 komentara...zasto sputavas ljude da kazu sta misle...a ja cu se pobrinuti da odgovorni u Opcini barem ovo procitaju..

27/7/07 21:14  
Anonymous Anonimno said...

Koliko ja kontam NJEGOSE ti si jedan obicni dzamijski mish koga vozaju ova poslijeratna vjerska previranja. Iako si se trudio da das odgovore na moja pitanja nisi uspio.Koliko ja poznam Historiju ovu dzamiju u carsiji nije napravio narod nego valjda neki Sultan Ahmed(tako se jel zove).Drugo neznam ko ima namjeu da plati gradnju Kompleksa(ne narod),trece nisi mi dao odgovor koliko si ti donirao potajno.Koliko vidi tebi je Halal ako Arap da pare (potajno kako ti kazes) a nije ti Halal ako ih da Dzananovic (potajno).
A bogami ti si izabrao dobru startnu poziciju kad si u sve upucen.Eto da sam juce umro ne bi znao za rijec Bajramski blagdani.Tu rijec nikad nisam cuo prije rata.E jesmo mi m....mani cudni i povodljivi.
I jos jedno pitanje za upucene, jesu li angazovali onog arheologa sto istrazuje piramidu.Cuo sam da nisu jer se boje da nesto ne nadje.
Ovo je cini mi se sve sprdancija nekih koji zele ono malo i jedino sto je ostalo od starina i birvaktile da strpaju u betonske zidine i da sakriju od pogleda ljudskih.Slazem se da se nesto treba uciniti ali u stilu starinskom.Pa to je jedino sto je ostalo od stare Zenicke carsije.Sakrijte u zidinama i to malo Zenicke duse.

28/7/07 03:38  
Anonymous Anonimno said...

1. Koliko ja kontam NJEGOSE ti si jedan obicni dzamijski mish koga vozaju ova poslijeratna vjerska previranja.

- koliko ja kontam ti bas i ne kontas ko sto mislis da kontas.

2. Iako si se trudio da das odgovore na moja pitanja nisi uspio.

- tu si u pravu.
sve i kada bih napisao i odbranio doktorsku disertaciju ta temu "zasto je islamski centar potreban zenici i to bas na onom mjestu na komu bi smetao anonimusima" osobu sa takvim psiholoskim profilom ne bih uspio ubjediti te u suprotno.

3. Koliko ja poznam Historiju ovu dzamiju u carsiji nije napravio narod nego valjda neki Sultan Ahmed(tako se jel zove).

-koliko ja poznajem istoriju ovog bloga ti nisi spominjao sultana, a ni ja, tako da ne kontam cemu ova recenica al idemo dalje...

4.Drugo neznam ko ima namjeru da plati gradnju Kompleksa?

- IVZ, od novca vjernika, donatora i vakifa (sultan ahmed je vakif istoimene dzamije) al to sam ti vec nacrto.

5.trece nisi mi dao odgovor koliko si ti donirao potajno?

za izgradnju centra nisam dao ni marku sto me ne cini nekompetentnim da dam svoje misljenje na temu centra.
dovoljno je to sto dajem svaki put kad sam u prilici a kad je neka akcija u dzematu.
To se u nas vjernika zove zekat.

6.Koliko vidim tebi je Halal ako Arap da pare (potajno kako ti kazes) a nije ti Halal ako ih da Dzananovic (potajno).

-koliko vidim ti ne vidis dobro, ili vidis samo si pod stresom kucao odgovor pa se brate pomalo gubis.
hajde vrati se na moj tekst.
nisam ja reko da je halal ako arap da pare a nije halal ako to ucini dzananovic nego sam rekao da je svejedno samo ako je para halal.

7.A bogami ti si izabrao dobru startnu poziciju kad si u sve upucen.

Prethodne tvoje recenice su mi samo nejasne al ovu ono bas ne kontam


8.Eto da sam juce umro ne bi znao za rijec Bajramski blagdani.

ironicno ali da ti nije mene izgleda da i kad bi umro za sto godina ne bi znao da su bajramski blagdani dvije rijeci a ne rijec. al nema na cemu.

9.Tu rijec nikad nisam cuo prije rata.

Znaci ipak si je cuo sve I da si jucer umro...
Cekaj malo sad kontam.
ustvari nisi cuo za kombinaciju bajramski+blagdani. Izvini nisam te skonto.
To sto sam se okoristio tom kombinacijom rijeci je bilo u svrhu da moj odgovor tebi poprimi ironican prizvuk (cuo si za rijec ironija? )

sad odoh spavat.

28/7/07 07:48  
Anonymous Anonimno said...

e njegoshe,njegoshe idi spavat,pametniji si kad shutish.
Upravu si te rijeci BAJRAMSKI BLAGDANI cuo sam prije rata iz usta Kardinala Puljica koji je tako nazvao Bajramske praznike.

28/7/07 11:59  
Anonymous Anonimno said...

praznik i blagdan su ravnopravne rijeci u bosansko-hrvatsko-srpskom jeziku koji se koristi u BIH, u tri konstitutivna naroda koja zive ovdje...veoma cesto se koristi pojam BAJRAMSKI BLAGDAN, pa makar koliko ga i ja smatrao izvrnutim i neprikladnim, Njegosh je jasno napisao da je to IRONIJA, prema tome bolje je tebi da ides spavat ili kao da si umro jucer, ne bi znao sta je ironija?
NJEGOSHE POSTAO SAM TVOJ VELIKI FAN, hajd salji Adi svoja promisljanja, nagovoricemo ga da Te postira redovno jer nisam odavno cuo zrelije razmisljanje na ovom Blogu, naravno izuzev moderatorovog ;)

28/7/07 12:03  
Anonymous Anonimno said...

njegose sto se ne vratis u domovinu,trebamo te

28/7/07 19:13  
Anonymous Anonimno said...

sta fali rijeci blagdan?

preznik mi je pravo prazna rijec.
prazan dan - praznik.
bljak.

29/7/07 00:24  
Anonymous Anonimno said...

E i ti Njegosev saporter(ili ga FAN) se provali.Kako to ti nazva jezik u Bosni? Srpsko-hrvatski-bosanski. Jel to ti isto ironicno ili ozbiljno.
Ja prozivi 50 i nekoliko godina i sve te godine praznova Bajrame.
A mozda sam zivio u nekoj drugoj Bosni.Ne bi me iznenadilo da uskoro cujem i za rijeci BAJRAMSKE SLAVE.Jeben smo mi narod Mu....ani.Mozes nas vozat kako hoces.

29/7/07 04:42  
Anonymous Anonimno said...

valjda ste vi zaboravili za znacenje rijeci IRONIJA ... ja sam napisao jezik bosanski-srpski-hrvatski, nek svako sebi nadje, a vi ste ocigledno upamtilis amo srpsko-hrvatski, pa se bojite da koristite samo jedan od naziva, nego morate sve zajedno, pa vam rogobatno...uhhh, umori me objasnjavanje...

29/7/07 10:32  
Anonymous Anonimno said...

Ironija- praznici-blagdani.

Gubite se po obicaju na nevaznim detaljima i upravo zato cemo po obicaju dobiti ono sto niko od nas nije podrzavao- gomilu betona sa nelokalnim izgledom, a poslije cete kukati sta je to i zasto je tu napravljeno.

Bolje se prikljucite konstruktivnom zahtjevu da ocuvamo to malo jada od gradske istorije-historije-povijesti.

A kako mi se cini - i peticija za kameni most je ostala mrtvo slovo na papiru, pa sto se ja cudim ovome!!!??

30/7/07 12:52  
Anonymous Anonimno said...

a sta je po tebi lokalni izgled? ja zenicu stvarno volim onakvu kakva je, sve one ruzne zgrade u mojim ocima izgledaju kao da ih je Gaudi osobno projektovao. ali ruku na srce, kada bi neko, nekim cudom, izmislio bombu koja svojim dejstvom razara do temelja samo lijepe objekte u radijusu od par kilometara i bacio je na u centar grad, steta bi bila minimalna. osim bilinog koji je od neprocjenjive vriednosti:)

30/7/07 19:06  
Anonymous Anonimno said...

Lokalni izgled: Potocka dzamija, Jalijska dzamija. NE govorimo o stambenoj arh.

31/7/07 08:57  
Anonymous Anonimno said...

s ovim gore prijateljem sto napuni 50 godina se slazem.
nemoze biti Bajramski blagdan,
BLAGOJEVI DANI=Blagdan
znaci sto je nepismen vrh kod nas ne znaci da i mi moramo biti.
kako bi reagovali za

mubarek Bozic.

Za mene je praznik i mubarek dan.
Praznik je skupna rijec za sve dane koji se obiljezavanju na poseban nacin bez obzira da li ga drustveno ili religijskog karaktera.

Postoje pravila religijska koja se treba drzati, netreba mijesati pojmove.

31/7/07 17:06  
Anonymous Anonimno said...

Svaki narod koji ima svoju zdravu i moralnu prošlost ima svoje istinske blagdane. Načinom i motivima proslavljanja tih blagdana taj narod oslikava svoje biće. A narod koji nema svoje prošlosti ili je ne poznaje, bezličan je narod, pa kad i tuđe blagdane proslavlja drugima je smiješan i drugi mu to osporavaju.
Ovdje se termin “praznik” namjerno zamjenjuje “blagdanom”. “Praznik” podrazumijeva praznoću, “prazan slobodan dan”, koji u sebi nema nikakva sadržaja, dok riječ “blagdan” odgovara arapskom izrazu “Id”. Kad nešto čestitaju jedan drugome muslimani žele da se veselje i bereket toga (blagdana) nebrojeno puta ponovi, a gornja riječ u svome značenju sadrži sve te želje.
U stvari, blagdanom se ne oživljavaju samo događaji za sebe, nego se osvijetljavaju svijetla i neprolazna načela i principi koji su ih pratili, koji su osmislili život budućim pokoljenjima i kao takvi ostali prisutni u sjećanjima slavljenika.

ovo sam nasao stranici IVZ-a

1/8/07 01:06  
Anonymous Anonimno said...

U nedoumici koristite 'Ferien' LoL

1/8/07 09:06  
Anonymous Anonimno said...

to su Blagojevi dani na balkanu, a kako je u arabiji, ne interesuje me, nisam arap.

Praznik neradni dan, sta mu fali?
Nema sadrzaja, pa zato i jest prazan i prepusten tebi samome da ga popunis, da ti ga ne popunjva poslodavac.

Blazeni dani Kurbanskog Bajrama!
Kasnojacijska molitva u Crkvi svetog Ivana!
Mustafina slava poslije sunecenja!

IVZ, pa drug moj to sad stoji, kroz pola godine jos ce nesto drugo stajat, pa oni se kolju izmedju se non stop, samo sto se nedaje u javnost.
To IVZ stavio ne bili se Vatikanu kako priblizili na mala vrata.

Pa procitaj malo bolje tekst, nidje veze sa Bajramom, ustvari pisac se potrudio da zakomplijuje samom sebi .

Po ovom gore procitanom, svaki narod bi trebao da ima svoju religiju, i koji to narod ima zdravu i moralnu proslost, taj nepostoji.

Ovo sto su oni napisali odnosi se na narodne obicaje a nikako religijske.Npr 1 maj, cimburijada, branje aslame itd.

Najgluplje je Osvjetljavanje svjetala,hhhaa. Ustvari kad malo bolje razmislim ovu zadnju recenicu kao da je rekao patrijarh Pavle na slavi nekog Milovana!

1/8/07 19:35  
Anonymous Anonimno said...

kakvi bolan, bolan, bolan blagojevi dani.

ja kad, nakon sto klanjam namaz, odlucim uputit dovu mom, tvom i nasem Stvoritelju, i zauzmem po sunetu propisan polozaj (ruke savijene u laktovima sa dlanovima okrenutim prema gore)i izgovorim npr:
dragi Allahu obaspi mene, moju porodicu i sve dobre mumine (vijernike) svojim bericetom-
tada sigurno ne ocekujem da ce mi u dogledno vrijeme na glavu pasti neki Blagoja, nego se nadam da ce Svemilosni uputiti bericet (blagodeti) na gorenavedene kategorije i mene osobno.
a mubarek bajramski, ramazanski itd dani su upravo dani kada Allah posebno obilato nagradjuje svoje robove i obasipa ih blagodetima. blagodetni dani, blagdani.
Allah te nagradio, moj Blagoja

1/8/07 20:11  
Anonymous Anonimno said...

samo da dodam sto se tice Blagojevih dana, na to me je upozorio jedan stari hodza, taman u ono vrijem kad smo postali moderni, krajem 92 godine.

a kad smo kod uvaljivanja tako nekih rijeci, jedna koja me strasno zivcira je HALA (WC, toalet, kako hoces nazovi). Ljudi je pocesto upotrebljavaju, a drug procitaj je unazad.ALAH

Pa sta mislis koje ovu rijec izmislio i ubacio u obican govor,
ne vjerujem da je se slucajno pojavila u govornom jeziku.

1/8/07 20:17  
Anonymous Anonimno said...

e blagoje moram te ispraviti rijec hala potice od turske rijeci hela izgovara se hala i prevedena na bosanski znaci toalet. a to sto si ti praznovjeran nije nimalo u islamskom duhu.

1/8/07 21:02  
Anonymous Anonimno said...

nego jesmol' se mi slozili oko izgradnje islamskog centar?

1/8/07 21:17  
Anonymous Anonimno said...

e nek si ti u islamskom duhu i punovjeran, da ja mogu mirno spavat.

A ja neznam kako ti u sebi to mozes prelomit, al eto ima nas svakakvih.

Samo drug pazi kad nekome karaktere dajes, je li to u tom islamskom duhu, mislim jesil to dobio blagodeti da karakterises nekoga a i neznajuci kome upucujes.

Za mene ostaju blagojevi dani ostaju blagdani.

1/8/07 21:29  
Anonymous Anonimno said...

ok, ok samo Allah dragi zna. ali ono sto sam ja procitao navelo me da iznesem svoje skromno misljenje.
nakon tvojih akrobacija tipa

"Blazeni dani Kurbanskog Bajrama!
Kasnojacijska molitva u Crkvi svetog Ivana!
Mustafina slava poslije sunecenja!"

pomislih da ti i nisi bas upucen u materiju na koju si se rastipko pa te dobrohotno htjedoh informisat.

halali brate.

1/8/07 21:37  
Anonymous Anonimno said...

Dobro, ja sam htio samo pokazem na sta sve moze da ispadne ako budemo previse mijesali religijske rjecnike.
Dobro zavrsili smo s tim.

Sto se tice IC, ja jesam za izgradnju ali u starobosanskom stilu.
Znaci da se dzamija fino uklopi u okolinu IC, nemora biti sindrom pokriven IC, nek se koristi npr. crijep.
Ali ona bijela gradjevina, ruku na srce, meni je ruzna, i neprirodno je da se nalazi na nasem teritoriju.Izgleda kao d ce biti teleportovana iz saudije, ovaj arhitekta sto je radio, jel corav il nije bosanac.
Znaci ako mi dajemo pare hocu da je uradjeno u bosanskom stilu.
Kad je strani donaor u pitanju pa on uvjetuje izgled uredu, onda se desi suprotan efekat, kao ona zgrada Bosnjackog instituta na bascarsiji. nidje veze sa bosnom.

Kratke strehe primjerene za predjele gdje nema kise, ali kod nas ima pa sad mozemo lijepo gledati gdje sve hrdja curi niz bijele fasade.
Pogledaj dzamije u Kini kako su uradjene

1/8/07 22:01  
Anonymous Anonimno said...

Ma hajde bolan nek se samo gradi.Mogu okolo i sazidati Zid Placha, pa kome se nesvidja gradjevina nek plache.Zna li iko ko projektova to Monumentalno zdanje.Eto znamo ko ce finansirati(narod neznam koji potpomognut zenickim vakifom Beganovic koji sagradi nekoliko dzamija oko Zenice i strancima koje niko ne pominje) pa nek je HALAL.Ne vrijedi diskutovati o ovome.Ovo je GOTOVA STVAR.
Jedna ideja,sta mislite srusiti robnu kucu Bosna pa naprabiti veci kompleks.Razmislite .......

2/8/07 05:59  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.