Priča o Emi
Zeničanka Ema Alagić je još kao djevojčica, kao i većina njenih vršnjakinja u toku odrastanja, sanjala o modnim pistama, revijama i kreacijama u kojima bi voljela da se pojavi pod svijetlom reflektora. Već sa 20 san joj se ostvaruje, jer se posljednjih mjeseci Ema pojavljivala u Zagrebu, Londonu.. Na upravo završenom "Beck's Fashion HR"-u Ema je bila jedina Bosanka (i Hercegovka) koja je u oštroj konkurenciji manekenki iz Hrvatske nastupila sve tri večeri mode, koje su istovremeno u stručnim modnim, ali i u jet-set krugovima Hrvatske, ocijenjeni kao "vrh vrhova" mode u Hrvatskoj.
- Prvi dodir sa manekenstvom se desio kada sam imala 15 godina, dolaskom u zeničku agenciju „Planet", iz koje je nakon godinu dana sam prešla u veću, takodjer zeničku, agenciju „Lace", priča Ema o svojim prvim koracima na sceni. Već dvije godine nakon toga na takmičenju za izbor „Miss turizma BiH" osvaja ovu laskavu titulu i kao bh. predstavnica odlazi na izbor za „Miss turizma svijeta" u malezijski Kuala Lumpur. U konkurenciji djevojaka iz preko šezdeset država svijeta, osvaja titulu „Miss elegancije svijeta", a na godinu dana postaje članicom modne agencije „Ieve models". - Tada dobijam puno ponuda u raznim modnim kampanjama, a postajem i zaštitno lice kompanije za proizvodnju finog rublja „Alma Ras", kaže Ema, koja ubrzo potom dobija iz agencije čuvenog engleskog menadžera Mel Buša (Bush) ponudu za učešće na londonskom kastingu za video spot svjetski poznatog pop sastava „A-Ha". Redaju se ponude, angažmani u zemlji i inostranstvu, a uporedo sa obavezama na modnim pistama, Ema upisuje Fakultet političkih nauka u Sarajevu, gdje uspješno studira na odsjeku za odnose sa javnošću. Prekretnica u karijeri budućeg PR menadžera dolazi dolaskom pod okrilje „EFC Studio" agencije iz Zagreba, preko koje Ema dolazi do poslova i angažmana van Bosne i Hercegovine.
Tako da postaje jedina bh. manekenka na glamuroznim hrvatskim „Wella Fashion Week 2007" u Zagrebu i „Fashion HR 2007" u Varaždinu, noseći revije uglednih hrvatskih modnih dizajnera, rame uz rame sa vrhunskim hrvatskim top modelima.- Ubrzo potom sam angažirana i u video spotu bosansko-hrvatsko-američkog rok sastava „Emir & Frozen Camels", a taj vrlo gledani spot u Hrvatskoj bio je uvod za angažman u Zadru, na "Beck's Fashion HR"u, kaže Ema, koja trenutno pregovara sa dvije hrvatske modne agencije, koje imaju angažmane i širom Evrope. O pregovorima ne želi pričati, dok se ne iskristališe njen prelazak i novi angažman. - U BiH sam „frilenser" (freelancer), nemam angažman u nekoj od bh. modnih agencija, što mi omogućava da se na, ionako premalom bh. modnom tržištu pojavljujem na većini modnih događaja, kaže Ema.
Na upit kako to da je toliko tražena i na modnoj sceni u Hrvatskoj, koja je ruku na srce daleko ispred BiH u organizacionom i kvalitativnom smislu, Ema skromno odgovara da je "nju oduvijek interesovalo samo manekenstvo i ni trun više od toga, pa je možda i tu odgovor što ljudi vrlo rado sarađuju sa njom".
- Ema je zahvaljujući svojoj kvaliteti, profesionalizmu, ali i bosanskom duhu i spontanosti već postala prepoznatljivo i veoma traženo lice, bez koje je gotovo teško zamisliti bilo koji modni događaj u Hrvatskoj, jedan je od komentara hrvatske štampe nakon nastupa u Zadru.
-Za razliku od ranijih, lošijih iskustava, za nekoliko nastupa u Hrvatskoj nisam vidjela ni trun zavisti kolegica što im neko "odnosi kruh". Zaista svi su jako susretljiviji, a možda odgovor leži u tome što je tamo sve puno organizovanije i planiranije, od naše "ležernosti" i "lako ćemo" prinicipa, pa ond ai nema vremena da se čovjek bavi bilo čim osim svojim poslom, kaže Ema.
- Prvi dodir sa manekenstvom se desio kada sam imala 15 godina, dolaskom u zeničku agenciju „Planet", iz koje je nakon godinu dana sam prešla u veću, takodjer zeničku, agenciju „Lace", priča Ema o svojim prvim koracima na sceni. Već dvije godine nakon toga na takmičenju za izbor „Miss turizma BiH" osvaja ovu laskavu titulu i kao bh. predstavnica odlazi na izbor za „Miss turizma svijeta" u malezijski Kuala Lumpur. U konkurenciji djevojaka iz preko šezdeset država svijeta, osvaja titulu „Miss elegancije svijeta", a na godinu dana postaje članicom modne agencije „Ieve models". - Tada dobijam puno ponuda u raznim modnim kampanjama, a postajem i zaštitno lice kompanije za proizvodnju finog rublja „Alma Ras", kaže Ema, koja ubrzo potom dobija iz agencije čuvenog engleskog menadžera Mel Buša (Bush) ponudu za učešće na londonskom kastingu za video spot svjetski poznatog pop sastava „A-Ha". Redaju se ponude, angažmani u zemlji i inostranstvu, a uporedo sa obavezama na modnim pistama, Ema upisuje Fakultet političkih nauka u Sarajevu, gdje uspješno studira na odsjeku za odnose sa javnošću. Prekretnica u karijeri budućeg PR menadžera dolazi dolaskom pod okrilje „EFC Studio" agencije iz Zagreba, preko koje Ema dolazi do poslova i angažmana van Bosne i Hercegovine.
Tako da postaje jedina bh. manekenka na glamuroznim hrvatskim „Wella Fashion Week 2007" u Zagrebu i „Fashion HR 2007" u Varaždinu, noseći revije uglednih hrvatskih modnih dizajnera, rame uz rame sa vrhunskim hrvatskim top modelima.- Ubrzo potom sam angažirana i u video spotu bosansko-hrvatsko-američkog rok sastava „Emir & Frozen Camels", a taj vrlo gledani spot u Hrvatskoj bio je uvod za angažman u Zadru, na "Beck's Fashion HR"u, kaže Ema, koja trenutno pregovara sa dvije hrvatske modne agencije, koje imaju angažmane i širom Evrope. O pregovorima ne želi pričati, dok se ne iskristališe njen prelazak i novi angažman. - U BiH sam „frilenser" (freelancer), nemam angažman u nekoj od bh. modnih agencija, što mi omogućava da se na, ionako premalom bh. modnom tržištu pojavljujem na većini modnih događaja, kaže Ema.
Na upit kako to da je toliko tražena i na modnoj sceni u Hrvatskoj, koja je ruku na srce daleko ispred BiH u organizacionom i kvalitativnom smislu, Ema skromno odgovara da je "nju oduvijek interesovalo samo manekenstvo i ni trun više od toga, pa je možda i tu odgovor što ljudi vrlo rado sarađuju sa njom".
- Ema je zahvaljujući svojoj kvaliteti, profesionalizmu, ali i bosanskom duhu i spontanosti već postala prepoznatljivo i veoma traženo lice, bez koje je gotovo teško zamisliti bilo koji modni događaj u Hrvatskoj, jedan je od komentara hrvatske štampe nakon nastupa u Zadru.
-Za razliku od ranijih, lošijih iskustava, za nekoliko nastupa u Hrvatskoj nisam vidjela ni trun zavisti kolegica što im neko "odnosi kruh". Zaista svi su jako susretljiviji, a možda odgovor leži u tome što je tamo sve puno organizovanije i planiranije, od naše "ležernosti" i "lako ćemo" prinicipa, pa ond ai nema vremena da se čovjek bavi bilo čim osim svojim poslom, kaže Ema.
3 Comments:
dobra mala
previse je dizes ado, bilo je kamara nekih perspektivnih manekenki, koje su se izgubile u tom svijetu(elma terzic, alisa sisic itd.)...tako da je bolje da mala stasa, prije nego sto se napravi halabuka oko nje
bravo Ema!
Objavi komentar
<< Home