Ugovor?
Tadašnji LNM Holding, a danas Arcelor Mittal, kuvajtska KIA i federalna Vlada potpisali su ugovor o prijenosu vlasništva i ugovOrnim obavezama investitora na period od tri godine 16. avgusta 2004., što znači da ugovorni period istiće 16. avgusta ove godine, u kojem je novi vlasnik trebao pokrenuti proizvodnju i ispuniti traženo, pod ugovornom prijetnjom raskidanja ugovora, kaže za "Dnevni avaz" bivši federalni premijer Ahmet Hadžipašić, jedan od potpisnika ugovora.
Ugovor su potpisali tadašnji federalni premijer Hadžipašić u ime vlade Federacije BiH, Naser Al-Mari, predsjednik upravnog odbora BH Steela i član uprave kuvajtske investicijske agencije KCIC-KIA, članica uprave KIA-e Samija Al-Humaidi, generalni direktor BH Steela Seid Kapetanović, a sa strane kupca vlasnik i predsjednik uprave Lakšmi Nivas Mital i njegov sin Satija Mital. Novi vlasnik britansko-indijska kompanija «LNM Holding» pored investiranja u kupovinu 51 posto «BH Steel Željezare Zenica» od 80 miliona američkih dolara, donijeti će još oko 135 miliona dolara kapitalnih investicija, te dodatnih 65 miliona dolara za posebne investicije i projekte, stoji u ugovoru koji je potpisan sa "trogodišnjim planom realizacije". - Još tokom 2005. sam Rolanda Bana, tadašnjeg direktora Mittala za Evropu pismeno i lično upozorio na neispunjavanje dinamike ulaganja. Uz četiri moja dopisa Mittalu, sastanke, zahtjeve nadležnom ministarstvu, te dokumente vlade ukupno četrnaest puta sam upozoravao da se ne primjenjuje ni odredba "socijalnog paketa", kaže Hadžipašić.
Prema planovima za pripremu pokretanja integralne proizvodnje, ona je u kompaniji trebala startati do kraja 2007. godine. Uprava grupacije donijela je odluku naknadno, a prema sadašnjem planu integralna proizvodnja početi će do kraja naredne, 2008. godine. - Postoje tačno određene stavke, o "unošenju" svježeg kapitala, investicijama, broju radnika. Federalna vlada i nadležno ministarstvo moraju pratiti dinamiku ispunjavanja i insistirati da se sve ispuni, do zadnjeg elementa ugovora. Uostalom, sadašnja Vlada Ugovor treba ili poništiti ili ga produžiti, kaže Hadžipašić. Prema najavama iz federalne Vlade, 8. avgusta će se na sjednici Vlade naći problem radničkog nezadovoljstva u Mittal Stelu, ali još nema najava da bi se moglo razgovarati i o (ne)ispunjavanju obaveza stranog investitora.
Ugovor su potpisali tadašnji federalni premijer Hadžipašić u ime vlade Federacije BiH, Naser Al-Mari, predsjednik upravnog odbora BH Steela i član uprave kuvajtske investicijske agencije KCIC-KIA, članica uprave KIA-e Samija Al-Humaidi, generalni direktor BH Steela Seid Kapetanović, a sa strane kupca vlasnik i predsjednik uprave Lakšmi Nivas Mital i njegov sin Satija Mital. Novi vlasnik britansko-indijska kompanija «LNM Holding» pored investiranja u kupovinu 51 posto «BH Steel Željezare Zenica» od 80 miliona američkih dolara, donijeti će još oko 135 miliona dolara kapitalnih investicija, te dodatnih 65 miliona dolara za posebne investicije i projekte, stoji u ugovoru koji je potpisan sa "trogodišnjim planom realizacije". - Još tokom 2005. sam Rolanda Bana, tadašnjeg direktora Mittala za Evropu pismeno i lično upozorio na neispunjavanje dinamike ulaganja. Uz četiri moja dopisa Mittalu, sastanke, zahtjeve nadležnom ministarstvu, te dokumente vlade ukupno četrnaest puta sam upozoravao da se ne primjenjuje ni odredba "socijalnog paketa", kaže Hadžipašić.
Prema planovima za pripremu pokretanja integralne proizvodnje, ona je u kompaniji trebala startati do kraja 2007. godine. Uprava grupacije donijela je odluku naknadno, a prema sadašnjem planu integralna proizvodnja početi će do kraja naredne, 2008. godine. - Postoje tačno određene stavke, o "unošenju" svježeg kapitala, investicijama, broju radnika. Federalna vlada i nadležno ministarstvo moraju pratiti dinamiku ispunjavanja i insistirati da se sve ispuni, do zadnjeg elementa ugovora. Uostalom, sadašnja Vlada Ugovor treba ili poništiti ili ga produžiti, kaže Hadžipašić. Prema najavama iz federalne Vlade, 8. avgusta će se na sjednici Vlade naći problem radničkog nezadovoljstva u Mittal Stelu, ali još nema najava da bi se moglo razgovarati i o (ne)ispunjavanju obaveza stranog investitora.
5 Comments:
Hadzija je zakon!
Dje si ba bio do sada.Sto se nisi javio kad je trebalo,Hadzo!
Pa ko ce se drugi javiti?
Da nece slucajno branko kockica?
ne on je stigo da razvali telekom, sve ostalo nije bitno.
Ja sam jedan od radnika koji je isapaljen iz Željezare prije privatizacije (svojom voljom jer mi je plata bila 100 KM, pa skontajte kako živjet od toga, a u međuvremenu od '92 nismo dobijali ništa).
Zato sam da bih dobio svoju radnu knjižicu morao na blagajni željezare uplatiti 150 KM na ime kursa koji mi je nekad prije Željezara omogućila, a zato što mi Hamdija nije dao sporazumni raskid radnog odnosa, jer, k'o ne mogu bez mene a ne daju mi ništa.A u međuvremenu, mi, uposlenici Željezare smo bez plate napravili slijedeće UKINULI POGON PREPOROD(usput rećeno pravo fina fabrikica koja je završila u rukama raznih privatnika)I OD NJEGA NAPRAVILI SKLADIŠTE, POĆELI I URADILI DIO POSLOVNE ZONE ŠLJIVIK,NAPRAVILI I POKRENULI PROOIZVODNJU U U TGA (ARMATURNE MREŽE),NAPRAVILI TVORNICU TEHNIČKIH PLINOVA KOJA JE DATA LINDE GASU, NAPRAVILI TVORNICU GRAĐEVINSKIH ELEMENATA, NAPRAVILI TERMINAL, SKALADIŠTE I PUNIONICU ZA PROPAN-BUTAN, NAPRAVILI TERMINAL I SKLADIŠTA ZA TEČNA GORIVA, REKONSTRUISALI KOTLOVE UTILIZATORE (NAPRAVILI NOVE)NA KONVERTORSKOJ ČELIČANI, REKONSTRUISALI KOTAO 9 KOJI JE PRIJE GRIAO GRAD.... i DA PONOVNO NAGLASIM, TO SMO RADILI OD '92-'95 A BEZ PLATE.
Onda se opet investira u elektro-čeličanu, pa se sve to daje skoro đabe ciganima iz MITAL-A.
Pitam se:"Ko je i kolko ovde dobar".Jasno je da su radnici popušili a ko je keširo bonus za nešto što vrijedi milijardu eura a ugovorio da uloži 100.000 i ostalo dobije džabe.Da ne spominjem da nam je od plate odvaljivalo za "Zenit" u Neumu, RC na Vlašiću i ostale razne pogone koje smo finansirali diljem bivše Juge.To su nam sve izbili '93 kad su društvenu imovinu proglasili državnom.NI JEDAN OKUPATOR U ISTORIJI NIJE NAPRAVIO TAKO BRUTALNU PLJAČKU NARODA.
Dajte ljudi, pogledajte šta stvaraju bivši premijeri koji do rata nisu na kontu imali ni 1000 KM, a sad su veliki dioničari, vlasnici i investitori.Imaju Sokare, uljare,pivare, benzinske crpke i ostala sranja.A vi. ŠTA IMATE? A nije samo riječ o premijerima.Oni su samo primjer.Ima još puno sličnih satelita.
A za kraj, da pozovem bivšeg šefa urbanizma u općini (M.I)koji je dao da se odrežu stogodišnje lipe ispred zgrade Branilaca Bosne br.6 (iza MUPA a ispred Želejznićara-mure)da bi se napravio parking.Hajvan bio obećeo da će posaditi nove lipe a onda ode u ZEDU da truni jer majmun nezna ništa drugo ni radit.A sad... UMJESTO LIPA, NIKLI TAKSISTI DIVLJANERI KOJI VOZE NA ZAPAD (STRANJANI, POJSKE .....) A JA, DA SE PARKIRAM NA SVOJE PLAĆENO MJESTO SVAKI PUT IMAM OKRŠAJ SA NJIMA. Ne vjerujem da je to slučajno.Mjesto je pod nosom načelnika i vjerovatno je nekom dao zeleno svjetlo da se ne diraju.AFERIM
SVAKA TI JE NA MJESTU ZAGORE!!!!
Objavi komentar
<< Home