14.9.07

Za rijetke koji nisu vidjeli :)




Vjerovatno ste već svi čuli ili vidjeli izljev ne-kulture nakon ispadanja iz EU srbijanskog košarkaša, ali za rijetke koji nisu vidjeli, sada imaju priliku. Zamoliću vas samo da djecu i sve podložne onoj kvalifikaciji RODITELJSKA PAŽNJA uklonite prije nego startate video, koji sadrži mnogo psovki i uvreda.
Dakle, zaista bi se moglo porazgovarati na temu da li ovakvi "sportisti" trebaju biti bilo kome uzor.
Inače, ova izjava je od euro-košarkaške asocijacije kažnje sa 10.000 eura kazne. Možda bi i neke "naše" psovače na terenima i oko njih trebalo po džepu, pa bi se uozbiljili.

60 Comments:

Anonymous Anonimno said...

AH.....DA INSAN ABDEST IZGUBI...

14/9/07 16:18  
Anonymous Anonimno said...

A ja srbina sto laje ccccccccccc

14/9/07 16:27  
Anonymous Anonimno said...

svaki komenentar je suvisan

14/9/07 17:14  
Anonymous Anonimno said...

jesu ih sudije zakinule..sto jest jest

14/9/07 17:51  
Anonymous Anonimno said...

onda bi nasi (BH) igraci stalno ko kocijasi...

nista cudno od cete, to im je kucna kultura odgoja...

14/9/07 18:36  
Anonymous Anonimno said...

A sta ako dijete samo klikne na ovo?

14/9/07 18:53  
Anonymous Anonimno said...

pa pretpostavlja se da dijete zna citati, a tamo pise da je RODITELJSKA PAZNJA..a ako dijete samo nekontrolisano surfa, onda moze na internetu naci puno gore stvari od ove :)

14/9/07 18:57  
Anonymous Anonimno said...

Selektor Portugala Luiz Felipe Scolari jučer se javnosti izvinio zbog udaranja Ivice Dragutinovića, na kvalifikacionoj utakmici za EP između Prtugala i Srbije.

Brazilac je dodao kako je izgubio živce jer mu je srpski branič uvrijedio obitelj.

"Izvinajvam se portugalskoj javnosti jer se ovdje osjećam kako kod kuće", rekao je Scolari.

"Bila je to vrlo konfuzna situacija, a ja sam samo branio svoje. Krenuo sam braniti Ricarda Quaresmu kojeg su opkolila dvojica suparničkih igrača", rekao je Scolari i dodao da mu je Dragutinović, inače igrač Seville, na španjolskom uvrijedio obitelj.

"Riječi na španjolskom, a koje su bile upućene mojoj obitelji, razumio sam jako dobro. Tada sam i regairao. Bila je to kriva reakcija, no ponekad i najstaloženiji ljudi "puknu". I zato se izvinjavam svim Portugalcima, navijačima, igračima, nogometnom savezu i UEFA-i. Spreman sam snositi posljedice za svoje ponašanje", zaključio je Scolari.

14/9/07 18:59  
Anonymous Anonimno said...

Ha ja i portugalci su stoka..ovaj kosarkas je samo psovo,a scolari je udario covjeka stosem i ko je gori?

A ovaj naziva ovog kosarkasa "cetom"..za tebe su svi srbi cete izgleda..s takvih razmisljanjem unazadjujes bosnu 100 godina..

koliko primitivaca ima na balkanu to nisam vidio zato nisam od 1991 otiso u bivsu jugu niti cu vise ikad otici..ovo je vise nego sramotno

14/9/07 19:31  
Anonymous Anonimno said...

Stavi i Scolarija kako je stosem puko onog fudbalera.

14/9/07 19:38  
Anonymous Anonimno said...

Evo Scolarija

http://youtube.com/watch?v=AAyxsEBefhg

jel i Scolari "ceto" kao sto ovaj gore maloumnik navede....????

14/9/07 19:39  
Anonymous Anonimno said...

pa Skolari je puko ovog Srbina nakon sto mu je psovao porodicu... ko je poceo rat?

14/9/07 20:57  
Anonymous Anonimno said...

Jedino sto valja sto je ostalo od bivse jugoslavije je lepa brena.

14/9/07 21:06  
Anonymous Anonimno said...

A Materazi i Zidan

15/9/07 02:58  
Anonymous Anonimno said...

Slazem se sa ovim koji nije boravio na prostoru Balkana od 1991,nisam ni ja od 1999 niti imam namjeru otici.Ja sam rodjeni Zenicanin i Musliman,ocigledno da se nisi bavio profesionalnim sportom psuju ,pljuju i Srbi, Hrvati,Englezi itd.itd....a svoju mrznju prema nekome ostavi u svojoj kuci.

15/9/07 03:24  
Anonymous Anonimno said...

ja koliko znam primitvci su otisli po brdima da pucaju i ubijaju nevine i neduzne
A ti se jarane ne vracaj. Taki ko sto si nam netrebaju, jer oni nas unazade za 1000 godina

15/9/07 03:41  
Anonymous Anonimno said...

eto otisao si 1999,
a vidim pises Musliman sa velikim M sto se na ovim prostorima ne pise deset godina prije tebe. Toliko si musliman, jer .... ma dzaba poltronu objasnjavat...
Psuju smijesni stvore svi, nije problem psovati, ali onaj primitivac je davao izjavu novinarima poslije utakmice i mamlaz nije psovao, nego mu je cijela izjava paleta uvreda...jedno je opsovati "u zaru borbe profesionalnog sportiste". Onaj koji onako prica sutra bi Te zaklao preko grkljana kad bi mu opet TV Beograd plasirala pricu o ugrozenosti njihovih, kao 1990.

15/9/07 10:20  
Anonymous Anonimno said...

lepo. meni samo nije jasno zasto se ovome pridaje toliko vaznosti. covjek se napsovao i sta sad? svako ima svoje trenutke slabosti. covjek se jednostavno nije mogao pomiriti sa porazom i "pukao" je.

meni su gori ovi novinari koji ga svjesno navode da jos govori. kao umiruju ga, a zapravo ga nagovaraju da jos nesto opsuje.

tacno se osjeti kako se nasladjuju. jer eto kao ovo ce im podici gledanost, sta li vec.

ovo nije vrijedno pomena. ne poznajem igraca, ni njegove sportske kvalitete, ali ovo ne bi trebaloi stavljati u prvi plan.

kao sto je i scolari jedan izuzetan trener, koji je na kraju ipak covjek. ali, zar zbog jednog nasrtaja mozete reci da je monstrum ili kreten?

a sto se tice cetnika u srpskoj reprezentaciji, jedan je sigurno cetnik. a to je gurovic sa onom odvratnom tetovazom cica draze.
KRETEN!!!

15/9/07 10:55  
Anonymous Anonimno said...

p.s. i sve dok on igra bez ikakvih problema u srbijanskoj reprezentaciji, bez da ga iko zbog toga osudjuje u srpskoj javnosti, dotle ce biti prostora da ih se sve zajedno naziva cetnicima.

ali za to su oni sami krivi. jer, s kim si - takav si!

15/9/07 10:58  
Anonymous Anonimno said...

Kazem ja ,jedino sto valja u bivsoj Jugoslaviji je Lepa Brena!

15/9/07 12:01  
Anonymous Anonimno said...

Novinari su krivi za sve,nahuskavaju ga da se isprazni.

15/9/07 12:05  
Anonymous Anonimno said...

KRIVI SU NJEGOVA MAMA, TATA EVENTUALNO JOS NEKI PREDAK I OKRUZENJE U KOJEM JE ODRASTAO, a to je psovka kao predmet opisivanja.
Ljudi, ne mogu da vjerujem da cete opravdati ovakav postupak. Pa novinari su mu zatrazili komentar kad je pda pljuje, prva rijec novinara je bil SMIRI SE,
ljudi moji vi ste zaista idioti ako mislite da je ovog NBA igraca neko izazvao. Neka to uradi u Americi gdje igra, bice mu dozivotno zabranjena igra. Sto u Americi to ne uradi? aaa, drag dolar, jes da su ih bombardovali, ali milion je milion, makar i od vekovnog neprijatelja...

15/9/07 12:10  
Anonymous Anonimno said...

Celikovi igraci psuju 10x vise,psuju sudiji mater direkt oci u oci,ovo je sitnica sta se radi.

Sto bi to radio u Americi? Nije lud covjek keshira pare koje ni ti ni ja necemo vidjeti u zivotu.Zato mozemo se samo poklopit i cestitati covjeku na uspjehu koji je napravio u svom zivotu.

15/9/07 12:36  
Anonymous Anonimno said...

Eh,ko ovo moze opavdavati svaka mu cast!Nek ponovo pusti video i dobro poslusa!Da li ovaj covjek ima vlastitu djecu?Imat ce sta da ih "nauci".A mi smo ocigledno zaboravili na druga bogatstva,osim materijalnih.
snb

15/9/07 13:28  
Anonymous Anonimno said...

samo pare se gledaju to je jedino bogatstvo sto mi imamo

15/9/07 14:34  
Anonymous Anonimno said...

Pogotovo ne vjerujem da to bogatstvo imamo :D

15/9/07 14:54  
Anonymous Anonimno said...

P.S. Cemu smiley u naslovu? Nemoj da djeca gledaju, ali daj da se malo nasladjujemo, je li to poenta?

15/9/07 14:55  
Anonymous Anonimno said...

jeste

15/9/07 16:26  
Anonymous Anonimno said...

Pa primitivnije je stavljati i vrtiti snimak jednog prostaka u nastupu bijesa, nasladjivati se i biti odusevljen njegovom rjecitoscu i cinjenicom da i kad mislis da je gotovo - ima jos gore, nego biti taj prostak.

A jos najgore : moralisticka poruka - sakrijte djecu - koja sluzi kao opravdanje.

15/9/07 16:44  
Anonymous Anonimno said...

Vecina pojma nema o sportu,pa daje politicke komentare. Kolektivno LUDILO

15/9/07 18:07  
Anonymous Anonimno said...

a, slazem se...

15/9/07 18:18  
Anonymous Anonimno said...

Slazem se da su primitivci otisli ali je zaboravio reci da su sisli novi KRKANI.A ono veliko MMMMMMMMMM
se ne pise kako su nam nametnuli Alija i Ceric naciju Bosnjaci a ne Bosanci Muslimanske vjeroispovjesti a ja sam bas to i ponosan sam ko sam.Uzivajte u tzv DEMOKRATIJI

15/9/07 18:27  
Anonymous Anonimno said...

Pridjevi se pisu malim slovom:
bilo da je to -
muslimanski, katolicki, pravoslavni;
bosnjacki, hrvatski, srpski;
zenicki, bosanski, balkanski, evropski,...

15/9/07 19:30  
Anonymous Anonimno said...

(osim ako su na pocetku recenice...)

15/9/07 19:30  
Anonymous Anonimno said...

a dobro te je i dalje mislis da si najpametniji ovdje,to sto pises to znaju mala djeca,ne pravi se pametna nego idi i zaradi nesto para

15/9/07 19:53  
Anonymous Anonimno said...

Hvala na savjetu, ne trebam da IDEM nigdje, pare se slazu same :D

15/9/07 20:35  
Anonymous Anonimno said...

jesil iz zenice a? jel zivis u ze?

15/9/07 20:49  
Anonymous Anonimno said...

nesto nije u redu s vama umjetnicima,vazda ste pijani?

15/9/07 23:52  
Anonymous Anonimno said...

sta je bolan A, kakve ti gluposti valjas... po tebi ne bi trebalo prikazivati ni zlocince i zlocine, jer se djeca truju..
cuj nasladjuje se...
neka svi vide u kakvu se vi zaklinjete reprezentaciju i kako je dijelu nase drzave ono ZAKLETVA..
a ovaj anonimus sto spominje Aliju i Cerica,
pa majmune nisi nikad ni bio Bosnjak ni musliman ni Bosanac ako tako pricas...
Musliman to su ti komunisti nametnuli jer u svijetu zivi milijardu i po muslimana i sad mi kao najpametniji narod se zove po jednoj vjeri...zamisli kad bi Hrvati ili Srbi odjednom odlucili (1945.) da se zovu Katolici...nemojte biti smijesni..
razdvojite vjeru i naciju... Ovdje definitivno nema Bosanaca i Hercegovaca kao nacije, a koliko bi to bilo smijesno imas slucaj sad u susjednim drzavama... najbolji u Hrvata je neki Mirsad..
ne mozes identificirati drzavu, narod (naciju) i vjeru...
Imas drzavu kao geografski pojam oivicen medjunarodno priznatom linijom... imas narod, naciju, ja mogu biti Srbina u Tokiju, Zenici i Klagenfurtu i imas vjeru...ko kaze da svaki Srbin mora biti pravoslavac, svaki Bosnjak musliman? Znam Fikreta koji je budista? Znam Veljka iz Paracina koji je Jehovin svjedok...
Ljudi moji, ne igrajte se visoke politike, petljate rahmetli predsjednika i reisa u stvari koje procitate ko zadnji seljak u Slobodnoj Bosni... Ovdje, pa i ovdje na blogu, ima ljudi koji bi vrlo rado da ponove Trnopolje, Heliodrom... pljuju po svakom uspjehu znickom, Zenici... vi istovremeno nasjedate na laprdanje neke glupace koja je u posve pogresnim filmovima .... svaka iole normalna tema ode do vraga jer ONI tako hoce, da zavade, da unesu razdor...
smijesno...
zalosno...
Ja znam nekoliko ljudi koji se i danas izjasnjavaju kao Muslimani, dakle to ovdje niko nije zabranio u Bosni... mada je smijesno... on Musliman, sjedi i dere Lasko u Ramazanu... zato postoji lijep pojam Bosnjak, pa Boze moj, Bosnjak, ateista... i jos nesto oko tog NATURENOG naziva...
pogledaj stare spise...spominju se DOBRI BOSNJANI nidje nema Muslimana, Hrvata....
a onom Muslimanu sa pocetka ovog mog obracanja, zelim da jednom shvati da su ga u ta "govna" sa nazivom ubacili upravo oni koji zele da ga nema.. a tad ce biti (kao 92-95) svejedno jel klanja, pije, posti, samo je bitno da je Samir, Dzevad...nije njihov... i noz... mog oca i mater su poslije Onog rata natjerali da se izjasnjavaju kao Srtbin ili Hrvat islamske vere/vjere... imas hiljade rodnih listova iz 40-tih i 50-tih takvih...a onda je drug Tito potpomognud od Komunisticke partije kazao - evo vama braco poklon od mene zovite se Muslimani i oni povikase, vau, jes nam Tito valj'o.... hahaha, jeste naivni...

16/9/07 11:55  
Anonymous Anonimno said...

Bosanac Muslimanske vjeroispovjesti-

prvo, ako ti imas ikakvu ispovjest, onda si musliman, katolik ili pravoslavac (ili budista, protestant...)

ako si Bosanac, to je tvoje pravo...ali ako aludiras na to da smo svi Bosanci, samo tri vjeroispovjesti, pokusaj i prijavi tou temu da cujemo sta ce reci posjetioci ovog bloga da se ukine da se zovu Srbi i Hrvati, da SVI BUDEMO BOSANCI (HERCEGOVCI) a ako je neko vjernik...koje vjeroispovjesti..
jer kad te pita u formularu za Nacionalnu pripadnost, ne pitate te za vjeru... onda si samo Bosanac... bas kao i Zenicani Anto i Stevo...
to bi bilo fino, ali neizvodljivo
I BAS ZATO MAJSTORE STO JE TO NEMOGUCE ZBOG NJIH, A NE NAS... ZATO NECU DA SAMO JA BUDE ZRTVENO JAGNJE, A OSTALI IMAJU PUTOVNICE I PASOSE JER SU NJIHOVI...

16/9/07 12:01  
Anonymous Anonimno said...

Ne postoje Bosanci,to je bilo do 1990-godine.Sad se zna ko je ko.

16/9/07 12:20  
Anonymous Anonimno said...

Kad ste vec dosli do ove teme,samo nesto da kazem,vjerujem da ce se mnogi sloziti samnom.

Bilo gdje da sam i neko me pita odakle sam,kazem iz Bosne,drugo pitanje je jesil muslimanka?

Kad sam bila u Austriji,Njemackoj isto tako,odakle si,Bosna,muslimanka?

Ista stvar je u Hrvatskoj na moru npr,kome god kazem da sam iz Bosne dolazi automatsko pitanje jesam li muslimanka?

Pa donekle razumijem srbe i hrvate koji su iz BiH,ali ne govore da su iz BiH bas zbog ovog razloga,zato sto ljudi odmah misle da su muslimani,pa valjda ljudi izbjegavaju neugodne situacije.

Sigurno je neko od vas imao slicnih iskustava.

Amela

16/9/07 12:30  
Anonymous Anonimno said...

"sta je bolan A, kakve ti gluposti valjas... po tebi ne bi trebalo prikazivati ni zlocince i zlocine, jer se djeca truju..
cuj nasladjuje se...
neka svi vide u kakvu se vi zaklinjete reprezentaciju i kako je dijelu nase drzave ono ZAKLETVA"

Zaguljen i usijane glave kakav jesi - nisam ocekivala ni da razumijes sta pisem. Neke stvari su toliko pojednostavljene da ih je tesko dalje rasclanjivati da bi ih mozgovi sklopa kakav je tvoj mogli prokuziti - no ipak cu pokusati:
- o djeci i njihovom trovanju nisam pricala, to je vec pisalo u clanku.
- to sto ti zelis da mi naturis neku reprezentaciju da bi tebi tako lakse islo na ruku, to je u biti svo tvoje nerazumijevanje stvari, pa je bespredmetno da diskutujem s takvima kao sto si ti.
- ovo o zakletvi - zaista ne razumijem, ali tvoje pojasnjenje mi nece biti od pomoci.
- I da, po meni je propagiranje primitivizma ravno primitivizmu ( a ti bi opet da se raspravljas o zlocinima - ali tu si opet van teme, ili barem lajes na zvijezde, a svoj bijes iskaljujes u pogresnom pravcu).
- .

16/9/07 14:46  
Anonymous Anonimno said...

Amela, zar je neugodna situacija kad te neko pita da li si muslimanka? Zar je to razlog za stid ljudima da kazu odakle poticu? Ne ocekujem da neki zapadnjak zna ko gdje zivi, znamo li mi koji narodi zive u Angoli, na primjer? A ipak smo mi ti koje su ucili da znaju koliko rudnika ima u Kini, a od zapadnjaka se to apsolutno ne trazi.
Ipak - da se vratim na temu - stiditi se svoje zemlje porijekla iz bilo kog razloga - sramotno je. Takva osoba nema trunke karaktera niti moze ocekivati da ga neko cijeni, jer ne cijeni sam sebe.

16/9/07 15:16  
Anonymous Anonimno said...

Mrze nas svi jer smo za njih zadnje smece u Europi i zato me je stid reci odakle sam.Radije precutim to pitanje.

Amela

16/9/07 16:02  
Anonymous Anonimno said...

pogresno cinis amela.
umjesto da ponosno kazes odakle si i da svojim radom i ponasanjem pokazes da u bosni ne zivi smece ti sutis.
pa zapadni svijet za pola kugle zemaljske misli da je to smece. i jesmo, ali ako na takvo misljenje pristanemo svojim sutanjem.

16/9/07 16:13  
Anonymous Anonimno said...

Kako mogu s ponosom reci da sam iz Bosne?S kojim ponosom,na sta ponos?

16/9/07 17:11  
Anonymous Anonimno said...

Na sebe samu. Valjda si ti ta koja predstavljas drugaciju i bolju sliku svojih sunarodnjaka. Svako stoji iza svojih postupaka. ( Nije ovo savjetovaliste iz Cosmopolitana, mada tako izgleda)

16/9/07 17:14  
Anonymous Anonimno said...

Sramota uzasno se sili ovaj momak neznam dokle ce stici sa svojom silom, neka to mu je odgoj roditelja. Ovo ako je istinita Amena sto pise, moguce je da ima kretena da joj tako nesto kazu ali ti bi se trebala diciti svojom religijom. Ovdje gdje zivim kada sam krenula u skolu normalno da su nas pitali odakle smo i koja religija, nisam se stidila da kazem da sam Bosanka i Muslimanka. Profesor me pogleda onako muklo, ma razmislila sam da me tako gleda zato sto sam muslimanka i sto smo kod stranaca sa strane nasi komsija olaljavani na razne nacine, usutila sam.Ne prodze malo vremena profesor mi prica da ima prijatelja kolegu is Srbije i da je iz Sarajeva, ja mu kazem da nije Sarajevo u Srbiji nego u Bosni, on i dalje tvrdi Srbija. Vjerujte da sam bila iznenadzena i potresena, primjetila sam nesto kod profesora nije uredu i nije mu jasno sta ja govorim. Pozurila sam prilicno naucila jezik i ja mu donesem pod nos kartu nasu i rijecnike Bosanske, Hrvaski i Srbsi da pogleda da su rijecnici razliciti natpisa a da je iste rijeci i izgovor, kada je covjek to sve vidjeo iznenadi se i zastidi se, psuje svome kolegi i kaze da mu je reko da nepostoji vise Bosna. A ja cu ti njemo kosto kaze Pejakovic, on mebi mema Bosne i u Bosmi muslimana ma ima bice i ostace akobovda. Necete vjerovati da mi je ovo 3, drzava svugdje smo mi muslimani okaljani, ali nas hvala bogu opet straci priznaju bolje nego nase komsije.Evo primjer muslimanima Bus svake godine pripremi juftar i hvalamu. Zato se ne stidin svoga djela ko sam i sta sam,

16/9/07 18:40  
Anonymous Anonimno said...

Sada cu uzeti njemacko drzavljanstvo,pa cu biti ponosna sto sam svabica.

Amela

16/9/07 19:50  
Anonymous Anonimno said...

Bas naprotiv, Bosanci postoje ma kako vi zeljeli da ih izdjelite u torove.

A za ove sto se ne izjasnjavaju kao Bosanci nego nesto drugo ili trece - upravo u komsiluku ce ih etiketirati da su ono sto i jesu - Bosanci, koliko god se oni upinjali da to nisu. Koja smijurija.

16/9/07 19:56  
Anonymous Anonimno said...

Ja sam BOSANAC MUSLIMAN sva su slova ko lamela bilo gramatcki dobro napisano ili ne moje M je veliko M ,rodjeni Zenicanin,Jugosloven i Bosanac.Ovdje u USA gdje trenutno i hvala dragom Bogu zivim,mnogi "Srbi i Hrvati" u zadnje vrijeme se izjasnjavaju kao Bosanci.Kada kazem da sam Bosanac niko ne pita jesam li Musliman sve ljudi znaju sta se desavalo u Bosni,ne stidite se ko ste sta ste i odakle ste.
Valjda cete i vi koji zivite dole poceti da se izjasnjavate normalno, BOSANCI.

16/9/07 22:25  
Anonymous Anonimno said...

to se nikad nece desiti

16/9/07 23:17  
Anonymous Anonimno said...

sretno amela. ali, zapamti. nikad ti neces biti njemica. nikad! dzaba ti i pasos i sve.

17/9/07 08:16  
Anonymous Anonimno said...

ovi kreteni koji mogu napisati da nemaju na sta biti ponosni, kad je Bosna u pitanju, nemaju sta raditi ovdje...kad im izumru njihovi najblizi, okrenut ce nam dupe i zaboraviti korijene. Ja zivim u Swedskoj i imam na sta biti ponosan. Bosna jeste uvijek za ponos, a onoj gamadi koji se stide da su iz Bosne, preporucujem da promjene ime, podatke, sve...

17/9/07 09:43  
Anonymous Anonimno said...

Iz iskustva mogu potvrditi da oni koji se predstavljaju za nesto drugo i nisu neki ljudi. Stoga, nikakav gubitak.

17/9/07 12:51  
Anonymous Anonimno said...

a ti si najpametnija nema sta,znas sve zivo

17/9/07 13:04  
Anonymous Anonimno said...

Nemam takvu pretenziju, ko ista zna, zna da ne zna nista. Ipak hvala na komplimentu.

17/9/07 16:27  
Anonymous Anonimno said...

ej ljudi jel ovaj ovdje sto psuje zenicki.com? lici mi na njega lol

17/9/07 16:42  
Anonymous Anonimno said...

ma nije ti ovo zenicki,zenicki je gori

18/9/07 02:25  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.