Čisto informativno...
BH Telecom je od 16. oktobra ponudio svojim korisnicima novu uslugu mobilnog plaćanja. Nove usluge mCommerce odnose se na ukupno tri seta servisa, od kojih su prva dva već u upotrebi i omogućavaju dopunu ultra kredita bilo kad, bilo gdje – 24 sata dnevno, rečeno je danas na pres-konferenciji BH Telecoma u Sarajevu. Drugim riječima, omogućen je ultra transfer – prijenos dijela ultra kredita s jednog ultra broja na drugi ili prebacivanje na ultra - s računa na račun i obavljanje poziva na račun drugog, tj. uz pristanak druge strane da plati taj poziv. Drugi set servisa se odnosi na plaćanje robe i usluga putem BH Telecom računa za sve što ne prelazi 20 KM, a to je za parking, kupovinu novina, karata za pozorište i kina, cvijeća, poklona, DVD-ova i sl. u raznim prodavnicama. Treći set usluga je plaćanje robe većih iznosa korištenjem mobilnog aparata posredništvom između velikih sistema kao što su trgovinske kuće tipa Mercator i sl. „Za to su nam potrebni partneri i mi smo s njima uveliko u razgovorima i pregovorima o tome. Tu su nam partneri poslovni subjekti: mali, srednji i veliki biznis, finansijske institucije, ali i država“, kazao je v.d. izvršnog direktora BH Mobile Harun Jašarević, naglašavajući i značaj pravne regulative u vezi s elektronskim poslovanjem i certifikacijskih kuća koje će osigurati da se sve transakcije obavljaju bez greške. Samo jučer je obavljeno više od 14.500 transakcija prebacivanjem s računa na račun. BH Mobile obilježava 11 godina rada, otkako je 1996. godine pustio prvu baznu stanicu i GSM mrežu i bio prvi i jedini mobilni operator. Imao je 24 bazne stanice, a danas je operator broj jedan u BiH po svim parametrima, ima 560 baznih stanica, milion i 200 hiljada korisnika i pokriva BiH s više od 90 posto. U 2010. se očekuje da će biti više od 1.600.000 korisnika usluga, kapacitet za dva miliona korisnika usluga, hiljadu baznih stanica i puna pokrivenost BiH. Generalni direktor BH Telecoma d.d. Sarajevo Nedžad Rešidbegović je kazao da se „s današnjim danom ulazi u novu eru primjene telekomunikacija“.
2 Comments:
evo jos malo, usput:
kako ovi iz bh telecoma uvedose ove "nove" usluge, koje su u svijetu odavno bajate, ja ni ove dosadasnje nemadoh 6 dana.
6 je.enih dana ne mogodoh chekirati stanje mog pretplatnickog racuna.
i koga to briga?
one sa 1444 sigurno ne. nikada ne znaju reci u cemu je problem.
jadan telekom. jadno preduzece.
sve sto znaju reci je: gospodine niste sami. molimo vas za strpljenje.
Sta je kod nas normalno?
Objavi komentar
<< Home