Suđenje šefu voznog parka SIPA-e
Tridesetjednogodišnji Njegoš (Čede) Poljaković sa Pala, šef voznog parka Državne agencije za istrage i zaštite (SIPA), prekjučer i jučer se našao na optuženičkoj klupi Općinskog suda u Zenici zbog optužbe da je izazvao teško djelo protiv sigurnosti saobraćaja, koje je okončalo smrću jedne i teškim povrijeđivanjem osam osoba.
Osumnjičeni Poljaković je tokom istrage saslušan, a u svom iskazu je samo potvrdio da se u to vrijeme kretao putem M-17, mada je negirao da je ikoga preticao i kršio propise, a pogotovo ugrožavao sigurnost saobraćaja. Nakon što je optužnicu podiglo kantonalno tužilaštvo ZDK, potvrdio je Općinski sud u Zenici, a Poljakovićeva odbrana se nagodila sa Tužilaštvom da mu se izrekne kazna zatvora od pet mjeseci, a da on zauzvrat prizna krivnju. Prvobitno je nekoliko mjeseci Poljaković negirao da je učesnik u saobraćajki, jer se nakon sudara udaljio sa lica mjesta. Međutim, Općinski sud nije dozvolio i prihvatio sporazum odbrane i tužilaštva, smatrajući da je predložena minorna kazna u odnosu na počinjeno djelo, pa je započelo ročište, kojim predsjedava sudija Stanko Blagić.
Optuženi je potom na izjašnjenju o krivnji ponovno negirao krivnju, a na glavnom ročištu, suprostavio se fotografisanju i snimanju u sudnici. Pred tročlanim vijećem svjedočili Sejad Memišević i Muhidin Gljiva, vozači "Centrotransovog" autobusa kojeg je preticao Poljaković, te troje povrijeđenih iz "audija", sestre Džana i Armina Mehadžić, te vozač Almir Nezirović. Svjedočio je i vještak saobraćajne struke Mirko Cvitanović, koji je opisao utvrđeno stanje na mjestu nesreće, te šta je vozač koji je skrivio udes mogao, a nije učinio. Svjedoci su potvrdili, uključujući i one koji su promatrali nesreću, da se Poljaković uopće nije zaustavio nakon nesreće, da da bi došlo direktnog sudara da "opel astra" nije pokušala izbjeći SIPA-ino vozilo. Iskaze je dalo još trinaest svjedoka optužbe, među kojima i vještak medicinske struke dr.Sahib Muminagić, krim tehničar PU Zenica Josip Popović, vozači ostalih SIPA-inih vozila koji su prolazili putem, službenici MUP-a ZDK sa uviđaja, te su pročitani iskazi koje su u januaru ove godine dali policiji Mevlija Mustafić i Esad Ramić, putnici "opel astre", koji nisu mogli pristupiti. Suđenje se nastavlja 2.novembra.
Nesreća se dogodila u 7. jula prošle godine u 17,20 sati, a u njoj su učestvovali "audi 80" (207-A-139), kojim je upravljao Almir Nezirović (22) iz Prijedora i "opel-astra", hrvatskih registarskih oznaka (PU-634-KK), za čijim upravljačem je bila Mevlida Mustafić (27) iz Srebrenice. Prema optužnici, Poljaković je vozio u pravcu Sarajeva, a "golfom A4" oznake 001, (reg.oznake 741-K-569) vlasništvo SIPA-e, krenuo je preticati autobus Neoplan i "audi" kojim je upravljao Nezirević, iako je iz suprotnog pravca nailazila "opel-astra". Vozač "astre"Mevlija Mustafić je uspjela sklonivši se na zemljani dio pored puta izbjeći sudar sa Poljakovićevim autom, ali je potom izgubila kontrolu i sudarila se sa "audijem". Saputnik u "audiju" Amela Zahić (22) je poginula, a povrijeđeni su Almir Nezirović (22), Džana Mehadžić (17), Armina Mehadžić (15), te Nedima Selimović (12), Esad Ramić (25), Sandra Semanjić (24) i Mevlida Mustafić (27).
Osumnjičeni Poljaković je tokom istrage saslušan, a u svom iskazu je samo potvrdio da se u to vrijeme kretao putem M-17, mada je negirao da je ikoga preticao i kršio propise, a pogotovo ugrožavao sigurnost saobraćaja. Nakon što je optužnicu podiglo kantonalno tužilaštvo ZDK, potvrdio je Općinski sud u Zenici, a Poljakovićeva odbrana se nagodila sa Tužilaštvom da mu se izrekne kazna zatvora od pet mjeseci, a da on zauzvrat prizna krivnju. Prvobitno je nekoliko mjeseci Poljaković negirao da je učesnik u saobraćajki, jer se nakon sudara udaljio sa lica mjesta. Međutim, Općinski sud nije dozvolio i prihvatio sporazum odbrane i tužilaštva, smatrajući da je predložena minorna kazna u odnosu na počinjeno djelo, pa je započelo ročište, kojim predsjedava sudija Stanko Blagić.
Optuženi je potom na izjašnjenju o krivnji ponovno negirao krivnju, a na glavnom ročištu, suprostavio se fotografisanju i snimanju u sudnici. Pred tročlanim vijećem svjedočili Sejad Memišević i Muhidin Gljiva, vozači "Centrotransovog" autobusa kojeg je preticao Poljaković, te troje povrijeđenih iz "audija", sestre Džana i Armina Mehadžić, te vozač Almir Nezirović. Svjedočio je i vještak saobraćajne struke Mirko Cvitanović, koji je opisao utvrđeno stanje na mjestu nesreće, te šta je vozač koji je skrivio udes mogao, a nije učinio. Svjedoci su potvrdili, uključujući i one koji su promatrali nesreću, da se Poljaković uopće nije zaustavio nakon nesreće, da da bi došlo direktnog sudara da "opel astra" nije pokušala izbjeći SIPA-ino vozilo. Iskaze je dalo još trinaest svjedoka optužbe, među kojima i vještak medicinske struke dr.Sahib Muminagić, krim tehničar PU Zenica Josip Popović, vozači ostalih SIPA-inih vozila koji su prolazili putem, službenici MUP-a ZDK sa uviđaja, te su pročitani iskazi koje su u januaru ove godine dali policiji Mevlija Mustafić i Esad Ramić, putnici "opel astre", koji nisu mogli pristupiti. Suđenje se nastavlja 2.novembra.
Nesreća se dogodila u 7. jula prošle godine u 17,20 sati, a u njoj su učestvovali "audi 80" (207-A-139), kojim je upravljao Almir Nezirović (22) iz Prijedora i "opel-astra", hrvatskih registarskih oznaka (PU-634-KK), za čijim upravljačem je bila Mevlida Mustafić (27) iz Srebrenice. Prema optužnici, Poljaković je vozio u pravcu Sarajeva, a "golfom A4" oznake 001, (reg.oznake 741-K-569) vlasništvo SIPA-e, krenuo je preticati autobus Neoplan i "audi" kojim je upravljao Nezirević, iako je iz suprotnog pravca nailazila "opel-astra". Vozač "astre"Mevlija Mustafić je uspjela sklonivši se na zemljani dio pored puta izbjeći sudar sa Poljakovićevim autom, ali je potom izgubila kontrolu i sudarila se sa "audijem". Saputnik u "audiju" Amela Zahić (22) je poginula, a povrijeđeni su Almir Nezirović (22), Džana Mehadžić (17), Armina Mehadžić (15), te Nedima Selimović (12), Esad Ramić (25), Sandra Semanjić (24) i Mevlida Mustafić (27).
5 Comments:
ono prvo sto treba uraditi je skinuti ga sa tog mjesta i oduzeti vozacku dozvolu pa tek onda suditi...
I onda granicna policija, SIPA i ostali strajkuju ... svasta. Samo metak u glavu i noga u bubrege.
BSJ
uopste ne sumnjam da je kriv, a razlog u tome sto sva stoka koja se vozi pod vladinim tablama pravi probleme na cestama.
Glume neku prednost i ostale hajvanluke kakvo stoka i jedino zna da radi!
U Njemackoj je svojevremeno Kohl-u koji je bio premijer u to vrijeme oduzeta vozacka zbog brze voznje i on licno je unaprijedio tog policajca
kod svabe su 1+1=2 a kod nas kako kad
Objavi komentar
<< Home