13.11.07

Jasmila


Producentska kuća „Deblokada“ iz Sarajeva počela je sa pripremama za novi igrani film rediteljice Jasmile Žbanić pod nazivom „Na putu“. U toku je obilazak lokacija za snimanje, a planirane su i audicije za izbor glumaca od 20-40 godina, u Sarajevu, Zagrebu i Beogradu. Audicija u Sarajevu će biti prva i održat će se 25. i 26. novembra.Zainteresirani svoje prijave (CV, slike i po mogućnosti show-reel) mogu poslati na e-mail adrese info@deblokada.ba, deblok@bih.net.ba ili poštom na adresu „Deblokada“, Kranjčevićeva 43, 71000 Sarajevo do 19. novembra. Jasmila je autor desetine puta nagrađenog filma GRBAVICA.

33 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Pa kod nas sve sami 'glumci', vjerujem da ce imati pune ruke kandidata.

13/11/07 10:15  
Anonymous Anonimno said...

I opet tema idiotski rat ! Nemogu da vjerujem!

Nek se redatelji ugledaju malo na srpske filmove.Oni prave super filmove nevezane za rat i kojima se pishash od smijeha,a ovi nasi samo neke ratne,tuga,jad cemer...ne kontam ja to al et! zato obozavam srpske filmove,a ove nase ni ne gledam jer uticu na psihu covjeka...a uz srpske se opusam..bye

13/11/07 12:38  
Anonymous Anonimno said...

zato je u srbiji najjaca partija srpska radikalna stranka. zato srbija jos uvijek nije odustala od pripajanja smrdske sebi.
dok oni snimaju komedije mi snimamo filmove o ratu koji je ista ta srbija povela protiv nas!
jedino sto meni licno smeta je sto nema nijednog dobrog filma o ratu u BiH. sve neki prosjecni i nijedan da te pukne u glavu kao recimo film harisonovo cvijece o vukovaru.
meni je recimo film lepa sela lepo gore i dalje jedan od najboljih o ratu u BiH. tu se slazem. srbija zna napraviti film.
ali ako ti smeta sto se prave filmovi samo na ratnu tematiku, izvoli jarane, napravi film o necem drugom.

p.s. dobro ustimani mrtvaci nema veze sa ratom. nebo iznad krajolika, takodjer, nema veze sa ratom. u gori vatra govori se o posljeratnoj bosni.
tako da nije tacno da se snima samo o ratu.
to sto nisu kvalitetni to je vec neka druga stvar. da ne kazem ona stvar.

13/11/07 12:58  
Anonymous Anonimno said...

Harrison's flowers - totalno bezze. Ako je uspio nekog "puknut" - to je mogao puknut obozavatelje A Mc Dowell, a drugog kriterija za pucanje tu nema - slabo je to.

13/11/07 13:04  
Anonymous Anonimno said...

Zenicki fulas teme..ja ti o filmu govorim a ti meni o radikalnoj stranci?? oj majko,pa ti si puko cojece

13/11/07 13:12  
Anonymous Anonimno said...

ja ne govorio o kvalitetu filma
nego o prikazivanju scena ubijanja. i vjernim prikazima razorenog grada i vukovarske bolnice.
a u filmu toga ne fali.

mislim da onoga ko je zivio ili barem jednom bio u vukovaru taj film itekako moze da dotakne. dovoljno je vidjeti jednom originalne snimke pa da te i ovakav film pogodi.

ali onoga ko nije gledao, nije bio ili koga ne zanima stradanje vukovara tog ne moze dotaci ni surova stvarnost, a kamoli biloi kakav film. isto je i sa npr. schindlerovom listom. dzaba sav trud da se prikazu scene stradanja jevreja ako prema njima gledalac ne osjeca empatiju.

s druge strane grbavica recimo, iako znam za silovane zene, iako znam za stradanja svih tih zena, film kao film nije me pogodio ni sekunde.

strasnija mi je karaula i njen kraj od cijele grbavice...

isto tako u BBC-evoj dvoepizodnoj seriji "wariors" imamo upecatljiviju scenu nego u bilo kom drugom bh filmu...

pa ti si govorio o ratu a ne samo o filmu... i o tome kako ta srbija snima tamo neke komedije.

13/11/07 14:33  
Anonymous Anonimno said...

Nicija Zemlja je uspjela mnoge "puknut", pa cak i clanove Akademije. Inace, "puknut" filmovi se i ne prave bas svaki dan, a pogotovo ne tamo gdje se godisnje naprave 3-4 filma. I ne bih rekao da su poslijeratni bh filmovi nekvalitetni. Nisu bas "puknut" kvaliteta ali meni, koji cak inace ne cijenim pretjerano domacu (balkansku) skolu filma, nekvalitetni sigurno nisu.

Ne slazem se da protekli rat (ili bilo sta drugo) ne treba biti tema domacim autorima. Kao i sve drugo postoje samo losi i dobri filmovi, a zanr i svi drugi kriteriji koje kriticari vole kad hoce zvucati pametno su nebitni.

13/11/07 14:57  
Anonymous Anonimno said...

Sad vidjeh "zenicki" da si ti pod "puknut" mislio u stvari na nesto drugo sasvim. Slazem se da nije bilo pretjerano angaziranih filmova ali kako bi neko i smio ga napraviti kad se i neangaziranim filmovima zabranjuje prikazivanje u nekim dijelovima BiH i zamjera se autorima cak i ako je samo tema protekli rat.

13/11/07 15:04  
Anonymous Anonimno said...

upravo tako.
cinjenica da se grbavica ne smije prikazivati u dijelu bosne i hercegovine zvanom republika smrdska govori o tome kako treba jos mnogo mnogo filmova napraviti o ratu kako bi se otvorile oci onima koji ocito ne zele da ih otvore!!!

a stoi se tice nicije zemlje. ona nije prikazala ni p od patnje gradjana bosne i hercegovine.

nama treba film koji ce prikazati eksplicitne snimke masovnih egzekucija koje su se desavale u zvorniku, bijeljini i sirom danasnje smrdske, scene iz logora manjaca, keraterm, scene bacanja ubijenih uz drinu sa visegradske cuprije.

a ne dijalosko nadmudrivanje o tome ko je poceo rat.

treba govoriti o tome sta se i gdje se desavalo u proljece 1992 u istocnoj bosni.

jer ljudi zaboravljaju. pamti se sarajevo i opsada. i srebrenica.
ok. postujem. ali daleko groznija desavanja su bila u zvorniku, bijeljini, visegradu i foci, kada su nenaoruzan narod i goloruke ljude napadali hrabri srpsko-crnogorski dobrovoljci, zajedno sa prvim komsijama. bas kako sto su vukovar sravnili sa zemljom isti ti hrabri junaci!

o njima i o onom liku u krznenom kaputu i sa cilindrom na glavi kako se slika sa cetnicima u vukovaru treba da se snimaju filmovi. jer takve bolesnike i takve monstrume niko nikada nije vidio na filmskom platnu!

pomenuh komsije.
treba napraviti film o tome kako djeca zajedno rastu, kupaju se u drini, kako se komsije vole, kako docekuju novu godinu zajedno, posudjuju jedan drugom stojadina, kumovi su jedni drugima na svadbama.
a onda jednog aprilskog dana taj isti komsija gazi u cizmama po avliji po kojoj se prosuo prvi behar i nogom razvaljuje vrata sa kalasnjikovom i machetom u ruci!
ubija, kolje i siluje!

mozda zvuci grozno ovo sto pisem. ali nazalost, mnogima je bilo bas tako: GROZNO!!!

a mi to lako zaboravljamo!

treba da se okrenemo ekonomiji, treba da snimamo komedije.

to nam isto porucuju i oni koji sjede u vladi smrdske. oni sarajevo nazivaju teheranom, a bosnu i hercegovinu bi sutra zamijenili srbijom.

oni nam prodaju slogan: imate prijatelje! za 065 mrezu.

a nas narod kupuje: jer jeftinija je! nije vazno cija je!

samo naprijed!

meni je to tragikomedija!

13/11/07 15:29  
Anonymous Anonimno said...

065 je kvalitetna i jeftnija mreza,zasto je ne koristiti?

ljudi gledaju pare,interes a ne ko je ko..boli me chuna ko je ko,ako cu ja ustedit para,ha ja

13/11/07 17:02  
Anonymous Anonimno said...

kad bi bila kvalitetnija i jeftinija onda bi se o tome moglo razgovarati. provjeri malo cinjenice. uporedi cijene poziva prema drugim mrezama.

pri tome ne kazem da je BH telecom sjajan. uopce nije

ali ovdje nije rijec o tome ko je ko i ko je jeftiniji.

rijec je o cinjenica da lideri zemlje iz koje dolazi m:tel i dan danas sanjaju o granicama velike srbije, na racun teritorija bosne i hercegovine.

u takvoj situaciji itekako me zanima ko je ko.

nije isto ako je neko vojislav kostunica ili cedomir jovanovic.
natasa kandic ili tomislav nikolic.
UOPCE NIJE ISTO NITI SVEJEDNO!

13/11/07 17:20  
Anonymous Anonimno said...

Zaboravnost je individualna stvar svakog pojedinca!

Mislim da nema jedinstveno rjesenje u nametanju nezaboravnosti. Nacizam i fasizam je bio zabranjen 50 godina, pa kad je prestao komunizam, nacisti i fasisti su pojavili odjednom, sa svim folklorom koji prate tu bolest.

I zenicki mislim da si postajes isti kao kostunica, volio bi kosovao bez albanaca, i ti bi volio rs bez radikala.

neko brzo rjesenje o ukidanju rs ne postoji, medjutim da bi ispravila greska koju su potpisale sve tri strane trebalo bi se uvesti par zakona,
zabrani glasanja starijim od 60 godina i osoboma bez srednje skole,
zabranu bilo kakvog organizovanja po sistemu iskljucivost (npr radikali),
zabrani emitiranja i gostovanja fasistickih bendova i pjevaca,
izbaciti iz skola istoriju bilo kakvu,
ukinuti dvojna drzavljanstva
visoke zatvorske kazne za posjedovaje oruzja,
zabranu prodaje oruzja,
zakon o porijeklu imovine,
zabraniti folklor,
uvesti vize za sve one zemlje koje nama traze vize,
zakon o ogranicenju uvoza,
zakon o brzom protjerivanju ilegalnih stranaca,
ukinuti bilo kakvo izjasnjavanje osim Bosanac ili Hercegovac

PZSD

13/11/07 18:58  
Anonymous Anonimno said...

e ovo ti sad potpisujem-bar nekih 95 % prijedloga i uvesti još par novih amandmana na sve ovo.ali k`o da nas neko ferma.---->base<

13/11/07 19:23  
Anonymous Anonimno said...

smrdski(zenicki)ne prestaje da sije mrznju..uzas..ako rodenu djecu ima ,jadna im majka..sta mozemo od iste ocekivat......moj chacha izgubi dva brata u ratu...nikad ama bas nikad ne rece niti rijeci protiv srbina ili pravoslavca nego naravno zbori protiv ovakvih kao sto zenicki je ,sto drobe li drobe ,a pitam se bas sta su licno dozivjeli...prestani vise hajvanu hajvanski to nikome ovdje nije potrebno mislim..ako neko majmun je negdje moras ti da budes isto tako ili gori...bujrum onda..ali nas ostavi na miru...

14/11/07 08:15  
Anonymous Anonimno said...

napisi gdje sam ista rekao protiv srba ili pravoslavaca?!

14/11/07 08:27  
Anonymous Anonimno said...

i nemoj da vrijedjas!
jer onaj ko se vrijedja kad tvorevinu nastalu na pljacki, ubijanju i silovanju nazovem smrdska - zna se ko je i sta je on!
ja tebe ne vrijedjam. a ako se vrijedjas zbog ovoga zapitaj se: zasto ti je drago nesto sto je nastalo na pomenuti nacin?!

14/11/07 08:29  
Anonymous Anonimno said...

smrdski,stvorevino pazi sta pricas( zna se ko je i sta je on!)dok sam se ja sa njim ganjó po sumi i gubio drugove i najblize ti si igró klikera ispred zgrade , a sad laprdas li laprdas kao da si najveca zrtva rata...ponavljam,pazi sta pricas-smrdski...

14/11/07 12:07  
Anonymous Anonimno said...

fakat ne vidim sta sam tebi licno rekao.
a ti si meni navaljao sljedece: "prestani vise hajvanu hajvanski to nikome ovdje nije potrebno mislim"
ne mozes nekome reci hajvanu i jos onda govoriti pazi sta pricas.
ja tebe nisam uvrijedio nicim.
a to sto si ti ratovao a ja igrao klikere, nisam ja kriv za to.
nego bas ovi sto vole smrdsku.
pa ti njih brani.

14/11/07 12:36  
Anonymous Anonimno said...

zenicki.com smrdi ti iz tastature,fasisto

14/11/07 14:21  
Anonymous Anonimno said...

Ovakvi ljudi kao zenicki.com su vam na vlasti i siju mrznju medju narodima.To sve treba na goli otok.To je najveci odpad sa balkana i sramote nas po citavom svijetu,svi nam se smiju koja smo stoka,zahvaljujuci takvima!

Marsh marvo na otok,pa tucajte kamen i udarajte se medjusobno!

Eh Tito nas Marsale dragi,dje si sada da nam pomognes da se rijesimo ove nenormanlne fasisticko-nacionalisticke stoke.

14/11/07 14:26  
Anonymous Anonimno said...

napadanje fasizma ne naziva se fasizmom.

mada se uporno u bosni i hercegovini pokusava nametnuti bas takav kod razmisljanja:

- ako si protiv i ako ti je zelja da se ukine r. smrdska - ti si fasista!
- ako zelis da ispitas kako je ona nastala, opet si fasista.
ako zelis jedinstvenu Bosnu i Hercegovinu sa jednim predsjednikom i jednom policijom - ti si fasista!

jer ti narusavas ljudska prava fasista koji su ratom stvorili svoj entitet. etnicki ga ocistili, i sad idu jos dalje.
hoce da bude nezavisan.

ali nemoj bolan. oni nisu fasisti.

to je njihovo pravo. demokratsko!

14/11/07 14:31  
Anonymous Anonimno said...

marshal tito bi prvi ukinuo republiku smrdsku!!!

ili mislis da ne bi?

nazalost, iza njegove price o jedinstvenoj jugoslaviji krili su se i jos uvijel se kriju borci za veliku srbiju!

14/11/07 14:33  
Anonymous Anonimno said...

nagradno pitanje za anonimuse:

koje je pravo ime za ZABRANU prikazivanja filma "Grbavica" u rep. smrdskoj?

da li je to:

a)fasizam?...
b)da nije fasizam?
c)da nije mozda fasizam?

14/11/07 14:41  
Anonymous Anonimno said...

Zenicki.com Tito bi ukino RS al bi takve kao ti poslo na goli otok i mirna Bosna.

14/11/07 21:11  
Anonymous Anonimno said...

tako je ,tito bi ukino i zenickog odma i njegovou zenicko-smrdski.com stranicu

14/11/07 22:12  
Anonymous Anonimno said...

Zenicki pocecu mrzit radi tebe, jesi naporan.

15/11/07 11:19  
Anonymous Anonimno said...

ne mozes poceti mrziti zbog nekog. mozes mrziti samo ako ti tako odlucis.

ja ne mrzim.
ja govorim cinjenice.

a cinjenica je da u srmdskoj ne mozes pogledati grbavicu u Kinu.
ali zato mozes kupiti majicu sa likom radovana karadzica.

naporna je i meni ova trenutna politicka "kriza" u bih.

naporno je i meni sto svaki dan iz banja luke neko porucuje da ce se otcjepiti.

naporno je i meni kad vidim putinove slike na demonstracijama za otcjepljenje smrdske.

naporno mi je sto ljudi nece jedinstvenu policiju, jedinstvenu vladu, jednog predsjednika.

jer kao ako imamo tri policije svima ce nam biti bolje. bicemo sigurni. aha. bice sigurni samo kriminalci niko drugi.

najgore sto ovi politicari iz smrdske stalno potezu to pitanje srpskog nacionalnog interesa, a zapravo se brinu za svoje fotelje.

sutra kad prodju izbori, a oni dobiju jos 4 godine mandata boli ce ih ona stvar za nacionalnim interesima.

samo sto narod ne vidi. i sto je narod stoka.

mnogi bi i dalje da ginu za bolesne ideje.

15/11/07 13:22  
Anonymous Anonimno said...

JEBALA TE GRBAVICA VISE ! AKO SRBI NECE DA JE VIDE NECE,IDI TI U BANJALUKU PONESI TV SA SOBOM USTEKAJ GA NEGDJE U GRADU I SKUPI LJUDE PA IM POKAZI FILM!

TAJ FILM JE SVAKO GLEDO U RS TO SAM SIGURAN I KOGA BOLI K ZA FILM:::::

KANI SE VISE PROVOKACIJA!

Idi na smrdski-zenicki.com pa tamo prosipaj svoje hirove il se udaraj glavom u zid il si dzoju smotaj jednog,pa se umiri

15/11/07 13:59  
Anonymous Anonimno said...

opa, dakle tu smo...
ne može u RS jer SRBI NEĆE...eto jebem vam mater četničku nacionalističku...dakle pobij sve, otjeraj i rastjeraj, pa ono malo što je ostalo, sad dakle ne može, jer uzmi TV pa gledaj...a zašto ne može u kinu? Ne daju Srbi...pa jebem ti mater nacioinalističku, hoćel meni Srbin, Bošnjak ili Hrvat birati šta ću u kinu gledat? Zamisli kad bi Bošnjaci rekli, e ne može nijedan film iz Srrbije, a u Zenici rediteljka iz beograda režira predstavu a u RS ne može se ni film gledati jer govori kako su četnici, ne Srbi, nego četnici silovali žene tjerajući ih da rode djecu...aaa, tu smo dakle stoko nacionalistička. Samo nastavite tako i zavoljet ću šta Zenički piše.

15/11/07 14:15  
Anonymous Anonimno said...

Debilu sta pises, jesi li normalan, nemoj psovat dziberu jedan.

15/11/07 14:38  
Anonymous Anonimno said...

hahahahah zenicki idi smotaj dzoju ba

15/11/07 15:46  
Anonymous Anonimno said...

zenicki.com imam utisak da te jedna ili max dvije osobe provociraju velika vecina od toga sto pises je tacno

16/11/07 09:15  
Anonymous Anonimno said...

za dobrim konjem prasina se dize..

19/11/07 16:10  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.