6.12.07

Odabrane, zeničke



















17 Comments:

Anonymous Anonimno said...

brz si ado brz..brzi od bilija kida..he he..poslije prve reakcije na moju htjedoh napisati-na stamparsku boju,no nedade mi tu priliku..htio sam se samo nasaliti,iskreno...he he..

6/12/07 15:37  
Blogger @do said...

vrlo brz...ipak ne treba pljuvati hljeb koji Te hrani...jel tako B.Rijeko?

6/12/07 15:46  
Anonymous Anonimno said...

sjajne slike...svaka cast autorima i Adi za postavljanje i sto nam nisi pokvario gledanje sa logom u sredini ;)

6/12/07 16:11  
Anonymous Anonimno said...

to sam i mislio..

6/12/07 16:31  
Anonymous Anonimno said...

vidim dobre slike kad ono nesto im fali :natpis

6/12/07 20:32  
Anonymous Anonimno said...

Jel' ovo New York

7/12/07 07:07  
Anonymous Anonimno said...

Na onoj prvoj slici kod "godi u anus" postavljaju onu novogisnju dekoraciju pa me zanima hoche li to opet nako dziberski biti ko sto je znalo biti?
one neke sijalice k'o s nakog vasara a one palme su bile favorit ko da je nizash u brazilu. koji li dziber to bira??????

7/12/07 10:30  
Anonymous Anonimno said...

kojim sluchajem ugledah OVO ,chudno da ti ado ovo ne objavi medju vijestima..
shta se ovo radi u bosni,majko moja..

1. ''Čovjek se spasava samo vjerom

Dobra djela nisu potrebna.''

Pravoslavna vjeronauka za 8. razred

Osnovne škole, V Stojanović,

Katihetski odbor, Banja Luka 2005.





2. ''Moja zemlja zove se Hrvatska.''

Moj hrvatski 5, Težak, Kanajet i Musa,

Školska naklada Mostar i Školska knjiga

Zagreb, Mostar 2005.



3. ''U školi se uči samo srpski književni

Jezik.'' Srpski jezik i kultura izražavanja

Za 5. razred osnovne škole,

Kovačević i Tešanović, Zavod za udžbenike,

Istočno Sarajevo, 2005 godine.



4. ''Živjela Bosna i Hercegovina! Bajram mubarek

Olsun!'', Pravopis bosanskog jezika, S. Halilović,

Dom štampe, Zenica 2004.



5. ''Muslimani su poznati kao blag narod, koji

Prašta i koji svoju ljutnju brzo savlada.''

Vjeronauka za 6. razred osnovne škole,

M. Ćatović, El Kalem, Sarajevo, 2003 godine.



6. ''Hrvatska je zemlja duge prošlosti, a kratke

državnosti. Ima oblik ptice koja leti prema

Svom europskom kulturnom krugu.''

Moj zemljopis za 6. razred osnovne škole.

Borko, Vuk, Markotić, Znanje Mostar, 2005 god.



7. ''Što znate o etničkom čišćenju? Koji su

Narodi najviše stradali? Daytonskim sporazumom

BiH je uređena kao složena država od dva

Entiteta: RS, FbiH i distrikta Brčko.

Ovim činom BiH je postala decentralizirana,

zemlja parlamentarne demokracije.

Je li to baš tako? Tko je u BiH ostao kratkih

Rukava?'' Moj zemljopis 8., A Markotić i

M. Markotić, Znanje Mostar 2005 g.

( Ovo me podsjeća na kviz ''Najslabija karika''

HRT1 ).



8. Što su to rijeke? Da li neke od njih protiču

Kroz srpske zemlje?'' Geografija 7., Marić,

Grčić i Gnjato, Zavod za udžbenike, Istočno

Sarajevo 2005.



9. '' Za razliku od drugih nacionalnih pokreta

Bošnjački nacionalni pokret nikada nije imao

Ideju o stvaranju velike države. Šta mislite zašto?''

Historija, udžbenik za 7. razred osnovne škole,

Radušić, Husić i Smriko, Sarajevo

Publishing, Sarajevo, 2005.



10. '' U prirodi žene je da je muž štiti.

Štiti ženu znači onemogućiti bilo kome

Da je vrijeđa, zatim oblačiti je, hraniti,

Obezbjediti joj lijepe uvjete za stanovanje.

To, naravno nije mala obaveza. Zato žena,

Pošteđena svega ovog, treba, kad muž dođe

U kuću, da ga dočeka vedra lica. Nekad i žena

Nailazi na probleme rješavajući unutrašnje

Kućne poslove. O njima treba da govori tek

Kad muž bude spreman da je pažljivo sasluša

I da joj pomogne.'' Islamska vjeronauka za

6. razred osnovne škole, M. Ćatović, El Kalem,

Sarajevo, 2003.

( Ovaj udžbenik napisala je žena, profesorica

Mensura Ćatović )!!!

7/12/07 12:45  
Anonymous Anonimno said...

zaboravih napisati da su ovo citati iz udzbenika koji se koriste u bih...a iz clanka slobodne bosne...

7/12/07 12:52  
Anonymous Anonimno said...

".......O njima treba da govori tek Kad muž bude spreman da je pažljivo sasluša I da joj pomogne"
hahaha, znachi nikad.
nije valjda istina da se sve ovo u skolu (nije bitno kojoj)uchi!!!!!!!!!!!!!!!!!

SVI U STRAJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ili inache ode sve u p.... m.......

7/12/07 12:59  
Anonymous Anonimno said...

harnikash pablo nisi ti ni ctenik ni balija nego si jadan

7/12/07 13:52  
Anonymous Anonimno said...

e fakat treba potegnuti pitanje ko rukovodi, tj. bira ove debilne novogodisnje "ukrase", koji svake godine zenicu ucine vasarom!

7/12/07 14:50  
Anonymous Anonimno said...

Harmonikash,
mijesas stvari...
jedno su udzbenici vjeronauke...nije ok to sto pise u njima, alis e odnosi na djecu koja ne moraju, vjeronauka je stvar izbora...
Dakle, vjeronauka nije obavezna i to je to...
problem su udzbenici koji govore o istoriji, geografijim, gdje pise to sto si naveo...

8/12/07 12:40  
Anonymous Anonimno said...

JA STVARNO NE RAZUMIJEM,HOCETE LI VI LJUDI IKADA BITI ZADOVOLJNI PA STA VAM JE!!??UKRASI UOPSTE NISU LOSI.

8/12/07 12:57  
Anonymous Anonimno said...

Ovo su najbolje (ili subjektivno gledano - najefektnije) zenicke fotografije dosad objavljene na ovom blogu (osim uratka sa mezarjem i citavog opusa doticnog autora).

8/12/07 13:56  
Anonymous Anonimno said...

evo ti srpskog jezika, istorije, zemljopisa, povjesti, hrvatskog jezika, geografije, historije, bosanskog jezika

Čojstvo i junaštvo

Srpska verzija:

...Ne želeći da bude uhapšen i osuđen, Žerajić je ispio otrov i umro. Njegov postupak je postao svijetao ideal i uzor omladini kako se žrtvuje za otadžbinu i slobodu svog naroda.

Prvi svjetski rat je bio nepravedan i osvajački. Jedino su Srbija, Crna Gora i Belgija vodile pravedan i oslobodilački rat.

Geografija 9, Gnjato i Marić, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

Hrvatska verzija:

Njihova povezanost i zajednički ciljevi došli su do izražaja tijekom rata, kada su mnogi predstavnici četničkog pokreta postupno prelazili u partizane, da bi unutar nove organizacije nastavili antihrvatsku borbi i politiku.

Povijest za 8. razred osnovne škole, Matković, Goluža i Šarac, Školska naklada Mostar i Školska knjiga Zagreb, Mostar, 2005.

Bošnjačka verzija:

Pobjeda kod Banja Luke učvrstila je njihovo uvjerenje da mogu braniti svoju zemlju i bez osmanskih trupa. Banjalučki boj predstavlja jednu od najslavnijih bitaka u historiji Bosne i Bošnjaka. On je doprinjeo stvaranju svijesti o posebnosti Bosne. Izuzev Ali-paše, svi ostali učesnici bitke su bili Bošnjaci.

Historija, udžbenik za 3. razred gimnazije, Hadžiabdić i Dervišagić, Sarajevo Publishing, Sarajevo, 2004.

Ko je zločinac a ko žrtva?

Srpska verzija:

- ...U tim ranim zbivanjima svi narodi koji žive u Bosni i Hercegovini su doživjeli velike gubitke, čije će se posljedice dugo osjećati. Tako je za slobodu i stvaranje Republike Srpske poginulo 20.000, a sa rodnih ognjištva prognano i raseljeno oko 830.000 Srba. U Republici Srpskoj danas živi i jedan broj izbjeglog srpskog življa iz Republike Hrvatske (bivši geo-prostori Republike Srpske Krajine).

Geografija 9, Gnjato i Marić, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

- NATO pakt i Evropska Unija pojačali su 1998. ekonomski i politički pritisak na Jugoslaviju. Članice NATO pakta su, s ciljem da pridobiju javno mnijenje u svojim zemljama i opravdaju vojnu intervenciju, lansirali lažne vijesti o ugroženosti ljudskih prava na Kosovu ... NATO pakt je počeo bombardovanje Jugoslavije 24.marta 1999. Najmoćniji vojni savez u istoriji ljudskog društva od 19 država sa pet stotina miliona stanovnika napao je malu miroljubivu balkansku zemlju.

Istorija za 9. razred osnovne škole, R. Pejić, Zavod za udžbenike Istočno Sarajevo, 2005

- Na osnovu ovih odlomaka procijenite kakva je kolektivna sudbina srpskog naroda? Kakvu je nepravdu doživio srpski narod u svojim lutanjima, stradanjima i seobama po tuđim zemljama i narodima?

Čitanka za III razred gimnazije i stručnih škola, Nikolić i Milić, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

- ... Evo kako je: četiri stotine godina ste vi jahali nas, sada ćemo četiri stotine godina mi vas, a poslije ćemo se razgovarati ko će koga jahati za onih četiri stotine godina.

Srpski jezik i kultura izražavanja za 8. razred osnovne škole, Kovačević i Savić, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

Hrvatska verzija:

- Oni Hrvati koji su i dalje ostali u BiH bili su izloženi najgorim represalijama. Zbog svega toga nije ni čudo što je dio katolika prelazio na islam ili pravoslavlje i, što je, još veći dio iselio iz BiH. Zapravo, čudo je da su se katolici uopšte uspjeli održati u BiH.

Povijest za III razred gimnazije, Jurković, Mijatović, Mirošević i Macan, Školska naklada Mostar i Školska knjiga Zagreb, Mostar, 2005.

Bošnjačka verzija:

- U vrijeme Austro-Ugarske uprave, domaće stanovništvo je u BiH imalo malu korist od razvitka industrije. Tek desetak godina nakon okupacije i domaće stanovništvo se počelo snalaziti u novim gospodarskim prilikama. Najprije su se snašli Srbi. Hrvati su ostali mali trgovčići i obrtnici. Muslimani su ostali pasivni promatrači zbivanja u zemlji.

Povijest za III razred gimnazije, Jurković, Mijatović, Mirošević i Macan, Školska naklada Mostar i Školska knjiga Zagreb, Mostar, 2005.

- Za razliku od drugih nacionalnih pokreta bošnjački nacionalni pokret nikada nije imao ideju o stvaranju velike države. Šta mislite zašto?

Historija, udžbenik za 7. razred osnovne škole, Radušć, I-Ui i Smriko, Sarajevo Publishing, Sarajevo, 2005

Domovina

Srpska verzija:

- I svuda gdje je srpska duša koja, tamo je meni otadžbina moja, moj dom i moje rođeno ognjište.

Aleksa Šantić

Čitanka za 6. razred osnovne škole, gaković, Stefanović, Ličina i Šekara, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

Hrvatska verzija:

Od zemljice Bosne pa do daytonske Bosne i Hercegovine malo je mira i sreće bilo u ovim zemljama.

Moj zemljopis 8, A. Markotić i M. Markotić, Znanje, Mostar, 2005.

Bošnjačka verzija:

Narod i država su najveća dostignuća ljudskog duha.

Geografija za I razred trogodišnjih i II četverogodišnjih zanimanja ugostiteljsko-turističke škole, Živković-Mandić, Marinković, Bajić i Živković, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

Bosna od dotadašnje pogranične provincije, iz koje su kretali vojni pohodi na zapad, postaje odbrambeni bedem o kojem ovisi opstanak cjelokupnog Carstva.

Historija za 7. razred osnovne škole, Hadžiabdić i Dervišagić, Sarajevo Publishing, Sarajevo, 2005.

Anterfile: Zloupotreba jezika

Jezik

Srpska verzija:

- Naslov: Hrvatska politička (zlo)upotreba jezika

Teorija književnosti za gimnazije i druge srednje škole, Milatović i Savić, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2004.

- Slovenski jezici pišu se ili latinicom ili ćirilicom; jedino srpski jezik koristi oba pisma: i ćirilicu i latinicu, s tim da je ćirilica primarno srpsko pismo; srpska ćirilica (koju je stvorio Vuk Stefanović Karadžić) najidealnije je svjetsko pismo, jer svakom glasu odgovara posebno slovo.

Srpski jezik i kultura izražavanja za 9. razred osnovne škole, Kovčević i Savić, Zavod za udžbenike, Istično Sarajevo, 2005.

- Vlasti su čak nastojale da lansiraju ideju o bosanskom jeziku i narodu kao dijelu osmanske nacije. Međutim, ta ideja je bila neostvarljiva jer je vjerska podjela bila veoma duboka.

Istorija za 8. Razred osnovne škole, Perović, Stanojlović i Strugar, Zavod za udžbenike, Istočno Sarajevo, 2005.

Hrvatska verzija:

- ...a u Bosni i Hercegovini tri jezika (bošnjački, srpski i hrvatski jezik).

Moj zemljopis 6, Borko, Vuk i Markotić, Znanje, Mostar, 2004.

Bošnjačka verzija:

- Govor Srba u Bosni uveliko se razlikuje od govora Srba u Srbiji.

Bosanski jezik, udžbenik za 6. razred osnovne škole, S. Kopić, Sarajevo Publishing, Sarajevo 2005.

- Uzvičnik se piše iza parola i ustaljenih izraza: (1) Živjela Bosna i Hercegovina! (2) Bajram mubarek olsun!

8/12/07 17:55  
Anonymous Anonimno said...

ps. nisam vidio ukrase ove godine al' one palme, u decembru, u zenici...katastrofa. lik je valjda htio da nam napravi bajramsko-novogodisnju atmosferu o jednom trosku, ali nije mu se dalo. no nije on kriv, nego onaj koji je to odobrio.

8/12/07 19:29  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.