24.6.06

sa zeničkih ulica







thanx goes to.... @dmec

45 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Boze moj pa ovakvih scena nema vise ni u moldaviji!
Ko su ti cigosi i odakle su ?
Garant su original Bosanci,muslimanskih imena,prije par godina se naselili iz Rumunije!!!!!!HEhhheee.Ma sramota jedna vidjeti to,kao da si ado slikao to negdje u Kazahstanu.....

24/6/06 23:06  
Anonymous Anonimno said...

Hm,insinuacije na temu cigani-muslimanskih imena ostavi za sebe.Ima cigana na sve strane i otprilike na isti nacin zive kao ovi u Bosni. Mene vise zabrinjava ono vozilo koje ima registarske tablice i ucestvuje u saobracaju-a sigurno nije osigurano i nema tehnicki (ili ga mozda ima???!!).Pitam se sta rade ovlastena lica na sigurnosti saobracaja u Zenici ???

24/6/06 23:46  
Anonymous Anonimno said...

Znam da je ovo trebalo da bude duhovito,ali meni ,sto sam u tudjini nije.Vise bih voljela fotke poput one gore nove zgrade,tako da mogu da se hvalim mojim novim prijateljima Amerima.
Nemam nista protiv cigana,naprotiv.
Ostali su mi u divnim uspomenama u toku rata,bas su mi pomogli u prezivljavanju

25/6/06 00:35  
Anonymous Anonimno said...

A jest uredio auto.Da ne sudjeluje na kakvim natjecanjima.Vidim i da je plin ugradio.Ekoloski osvjesten Ciganin,da bi covjek rjec reko.Voziiiiii Miškoooooooo

25/6/06 09:15  
Anonymous Anonimno said...

Cigani, svaka cast, i vi ste ljudi, a ne gradjani drugog ili treceg reda i ne dajte se, ionako zivite onako kako vam dozvole i obezbijede, a ko je tu kriv? znam da su male sanse da ovdje neko od vas procita ovo, ali procitace zli jezici, rasisti, ksenofobi i mizantropi, pa je barem to korisno, ako imaju imalo pameti, zapitace se da li je ovakav vas zivot sramota i ako je, cija je?

25/6/06 12:36  
Anonymous Anonimno said...

meni su bas slatki!

26/6/06 00:40  
Anonymous Anonimno said...

Fuj, stvarno se treba razcistiti ciganluk, upropastaju nam izgled i nivo grada, i tu sam zaista upravu!

26/6/06 16:08  
Anonymous Anonimno said...

Ovo je sramota. Ja mislim da nema nigdje ovako nesto kao kod nas. Ima cigana po cijelom svijetu, ali samo kod nas mogu upropastiti ulice, uprljati,.. roviti po smecu, ziviti od drzave, ponasati se kako god hoce, i niko nista! UZAS! Goni ih tamo nazad odakle su se naseliti, to treba samo tjerati. Nasa vlada izgleda nista nepoduzima da se to uvede red, nemozes na miru ni sjesti u kafic da te neuznemiraju, a onda kad vidis kako zive, samo smece i prljavstina, i prosipaju se, kriminalci, GROZNO! Bolje vam je pamet u glavu ljudi i nesto poduzmite protiv toga, ja se stidim mog grada radi ovoga!!!

26/6/06 16:11  
Anonymous Anonimno said...

Priznajem..i to su ljudi ALI svi cigani na svijetu nemogu biti priznati kao drzavljanin u toj spec. zemlji, dakle sto su vecinom toj zemlji/narodu na teretu. Vecina nece da rade, nece u skolu, nevole se kupati, nece da stanuju gdje im se smijesti, neplacaju stanarinu/struju/hranu/itd., hoce da prose i da ih drzava hrani cijeli zivot (i to je misljenje vecina ljudi). Zato, neocekivajte da neko o njima pozitivno komentarise ili da ih smatra kao covjeka!

26/6/06 21:28  
Anonymous Anonimno said...

Kad ja moram raditi za hljeb, sto ne i on?!

26/6/06 21:29  
Anonymous Anonimno said...

Ma rjesava nasa vlada. Adnane uslikaj barake u Blatusi a onda bacite pogled preko puta njih i vidjecete kako vlada i IZ sve to rjesavaju...IZGRADILI NOVU DZAMIJU TIK DO BARAKA.

Romi ce opet da "lete u nebo" cim se pojavi novi Kusturica.

27/6/06 08:51  
Anonymous Anonimno said...

Vidio sam novu dzamiju u blatusi, ali brate ruzno vidjeti pored dzamije one barake samo kvare pogled na sto izgleda biti divna dzamija, stvarno nevalja, , smaknuti treba sviju, samo kvare izgled, kao sto neko rece vec, to bi ja sve srusio okolo i zgradio novu ulicu i ogradu oko dzamije i cvijece, a ne cige i prljavstinu. Pa nasta to lici kraj dzamije, to je sramota za religiju i za sve vjernike. sramotaaa

27/6/06 16:36  
Anonymous Anonimno said...

Nerazumijem zasto se nista nepoduzima o barakam u blatusi tu su od kako znam za sebe. Nevjerovatno!

27/6/06 21:14  
Anonymous Anonimno said...

Ado, de ba neslikaj ciganluk, uslikaj ljepe stvari u nasem gradu molim te. Sto su mi mrski cigani to je strava, zasto ih uopste narod tolerise? Ja da zivim u Bosni, ja bi predala peticiju da se razklone i da se sruse barake i napokon da se blatusa i kanal ociste i postanu prijatna mjesta grada, a ne sada necu ni da zavirim tamo, bljak bljak!

28/6/06 02:27  
Anonymous Anonimno said...

Za Deu i Alena,nevjerovatno kako mozete da napisete nesto takvo:
Alan:"Treba smaknuti sviju..."
Dea:"Sto su mi mrski cigani to je strava..."Netreba da Vas podsjecam da su i oni ziva bica,ljudska,i da se medunjima nalaze i dobri i losi.Komentari tipa vasih su samo korak od mrznje prema svemu sto je drugacije,a nade te se uvrijedeni kada procitate komentar koji Vam neodgovara(Alen).Dea drago mi je za tebe da ne zivis u Bosni mozda ces se temo gdje zivis nauciti da zivis u skladu sa onim sto je drukcije od tebi prihvatljivog ili dragog.Puno pozdrava i srece u zivotu obadvoma.

28/6/06 03:40  
Anonymous Anonimno said...

Da ti nisi cigo pa tako pises ;)

28/6/06 03:45  
Anonymous Anonimno said...

Zaista, anonymous, to su ljudi i imate pravo na vase misljenje kao i ja. To neznaci da se treba dozvoliti da tako izkoristavaju drzavu, prose, i stete i prljaju nas grad. Nece da rade ili da se skoluju ili da prilicno normalno zive da drugim stanovnicima nesmetaju. Zive od drzave i bave se ilegalnim, kriminalnim poslovima sto samo steti a ne poboljsava situaciju. Tako neko se nemoze postovati i smatrati kao ja i ti. Jednostavno nemam respekta za takve ljude. Ja samo razmisljam logicno i realno, i predpostavljam da ako se nesto ne ucini, biti ce sve gore. Ljudi nece da nam dolaze u grad radi toga, obilaze blatusu; nas grad je maltene postao kao India, vise nemogu sjesti u kafic na miru i popiti sok, jer za par minuta mi odma neki UZME sok sa stola, ili me pipka, ili mi govori svasta ako mu nesto nedam. Svakih pet metara naletim na jednog cigana, koji me vuce sa ruku, moli me za marku, a kad sam vidjela da nosi nove Reebok patike, sve mi je bilo jasno. To se netreba smatrati da su oni ljudi kao ja i ti, oni su BEZOBRAZNI i znaju da nas (bosance) mogu izkoristavati i da ce mo ih mi pustiti na miru da zive kao sto su dosada, to je zalosno....................

28/6/06 05:13  
Anonymous Anonimno said...

Postovi tipa:"Da ti nisi cigo... nisu vrijedni komentara,sem mozda zbog gramatickih gresaka,kako bilo odgovoritii cu,nisam.Sa svim duznim respektom za tvoje misljenje Dea ljudi vec odavno nece da dolaze u nas grad i nisu samo Romi krivi za to.Sto se tice drugog dijela tvog posta gdje kazes da nemozes sjesti u kafic i popiti pice potpuno se slazem sa tobom treba drzava to da rijesava.Ponoviti cu nisu ni oni svi dobri niti losi.Ipak ima jedna druga stvar sa kojom ces se nadam se sloziti, u nasoj drzavi ima daleko vecih kriminalaca i lopova koje ne samo da drzava ne procesuira nego im se daje velika paznja i u novinama i na televiziji a oni nisu Romi.Njima se mase dive,kuju ih u zvijezde...
Poenta svega ovoga je da u nasoj Bosni imamo Daleko vecih problema i onih koje treba hitno rijesavati a niko nista neradi,svakako da treba rijesiti i odredene probleme sa romskom populacijom ali dajmo ocistimo ispred svojih vrata prvo pa onda pljujimo po drugima.Sa svim duznim postovanjem Dea ovo bi bio moj posljednji post na ovu temu.I dalje zelim punosrece i uspjeha u zivotu.

28/6/06 15:09  
Anonymous Anonimno said...

Ajajaj... zaista je ovo zalosno. Slazem se u tome da ima mnogo drugih kriminalaca i problema koje nasa drzava slabo rijesava, A L I ova tema nije o tome, ova tema je o romima, i zasto i kako oni utjecuju na narod. Nazalost, moj uticaj je negativan prema njima za sve one razloge sto sam vec napisala. Ja sam uvjerena da ti problemi sa romima u nasoj zemlji imaju jako puno veze sa nasom vladom i sa mentalitetom koji dozvoljava da se takva nacija naseli u nasa mjesta i rukuje sa nama kako god hoce, bez protesta. Cini mi se da nasi ljudi to uopste nebendaju niti im je stalo da se problemi rijese, prolaze pored prljavstine i bagre i dzukela kao da je sasvim normalno i civilizovano. Nisu svijesni kakva je to negativna situacija. Dok se nas narod u bosni nepobuni, to se nece nikada rijesiti..nazaolst!!!

28/6/06 17:01  
Anonymous Anonimno said...

Dea draga, ti nesto pises o skolovanju, a nema rijeci koju si napisala da ne sadrzi barem dvije pravopisne greske. Pa sta i ocekivati od nekog toliko opterecenog sobom ("nemogu sjesti u kafic na miru i popiti sok, jer za par minuta mi odma neki UZME sok sa stola, ili me pipka"), a drugo ne poznajes ni svoj grad, dok kazes da "SAD" ne mozes ni zaviriti u blatusu i kanal, a kad se to tamo moglo zaviriti??? Bilo je uvijek ocajno, samo se ti sad mrdnula, nije sala, u bijeli svijet pa se ni ne sjecas odakle si potekla. Respect za ovog anonimusa koji je dao komentar na komentare Dee i Alena, i s kojim se u cijelosti slazem!

28/6/06 19:57  
Anonymous Anonimno said...

A, molim vas idi te pametovati nekome drugom. Ja imam toliko greski zato sto brzo pisem, sa hujom, jel vam sad jasno?

28/6/06 20:43  
Anonymous Anonimno said...

*gresaka

Polako da pocnem sada, vi NEZNATE mene i moju sitaciju pa da govorite o meni tako. Treba imati kulture i obraza da se moze imati normalna diskusija, a vidim po vasem pisanju da nemoze. Zato, zaista necu trositi vrijeme i zivce, jer nevrjedi.
Ugodan dan.

28/6/06 20:50  
Anonymous Anonimno said...

A, pogledajte vasu gramatiku prije nego sto kritizirate drugog, to je sve.

28/6/06 20:53  
Anonymous Anonimno said...

O postovana "gospodjo" predpostavljam "plave krvi" odakle poticu vasi korijeni?I ja primjetih da svaki vas post ima gresaka,hujavih ili ne,ne bih da komentarisem!Nego tamo gdje vi zivite,nema mozda crnaca ili nekih tamo "imigranata",pa kako mislite da VAS gledaju tu gdje zivite?Nije lijepo govoriti kao sto vi kazete,iako su prljavi oni su dio i grada i covjecanstva!Sramota za jednu odraslu osobu,zaista!

28/6/06 21:27  
Anonymous Anonimno said...

ono sto su nekad nama radili cetnici i ustase sad bi dea to nastavila na ciganima.jadni li su oni!novi oblik etnickog ciscenja:protjeraj i pobi sve sto nema svijetlu kozu.BOSANSKI APARTHEJD!!!!

28/6/06 22:45  
Anonymous Anonimno said...

Sramota!Pa ima skitnica,prosjaka,a narocito lopova i narkomana koji nisu cigani.Sta sa njima?Dok god u Bosni ima ljudi koji razmisljaju kao Dea i Alen nece Bosni,a niti Hercegovini biti dobro.

28/6/06 22:48  
Anonymous Anonimno said...

Ova zadnja 3 posta je ocigledno napisala jedna osoba. Zar nemate nista bolje da radite nego da se predstavljate kao jedna osoba? Smijesno.
Kod "NAS" u Kanadi, zaista ima raznovrsnih rasa, od crnaca, meksikanaca, kineza, pa do somalaca, nema sta nema. Zato, kao sto sam vec rekla, nema te pravo da pricate o meni ili o mom zivotu kad nemate pojima gdje i kako zivim. To je samo nekulturno, neobrazovano ponasanje da nekome samo skresnete ili suprotno napisete od onog sto sam ja, u zainat.
Jos jednom se izvinjavam ako sam pogrijesila sa tipkanjem, nemozemo mi svi biti tako nadareni pisanjem kao "A" i ovaj Anonymous (boji se predstaviti imenom izgleda).

28/6/06 22:53  
Anonymous Anonimno said...

E,gdje odoste vi sa vasom diskusijom......Crni ljudi,nije problem u tim slikama sto su na njima cigani,naravno i oni su ljudi,ali sa svojim ponasanjem odbijaju ostale od sebe,kradu,otimaju,prose,a imaju po par kuca,kola,idenititeta,ne znas ni ko su ni sta su,ni odakle su,to su organizovane bande dosle negdje iz rumunije ili srbije,jer ovi na slikama na sve prije lice nego na bosanske cigane......rumuni original....gledajte kad su neki vasari oko zenice,kako ih ujutro dovoze mercedesi i uvece ih odvoze,a gdje idu,to niko ne zna.....Slazem se da ima vecih kriminalaca od njih,ali uvijek je tako bilo i bice.Npr.u jednom gradu u Danskoj ima " jedna "familija koja broji oko 105 clanova,navodno su iz Srebrenice,prezivaju se svi Halilovic,ali problem je sto svi pricaju ekavicu,ali su na ime iskaza da su iz BiH dobili azil u Danskoj, a ko zna sta su za rata radili dole......Ma ima toga toliko da se pise.....ali nema potrebe .....

28/6/06 23:23  
Anonymous Anonimno said...

Poštovana gospođo(đice)Dea.Da bih Vama olakšao raspoznavanje mojih postova od ostalih anonimusa napisaću svoj nadimak.Ako želite da vjerujete nisam ni jednu rijeć napisao poslje posta u 3.09.PM.Nemam razloga da Vas lažem,moj komentar u vezi gramatike nije bio upućen Vama,nego sasvim drugoj osobi a ako ste se Vi našli uvrijeđenom ja se izvinjavam,nije moj cilj poštovana da Vas ovdje vrijeđam i provociram,htjro sam da ukažem na štetnost komentara takvog tipa.Svakako Vi imate pravo nemože niko komentarisati Vaš način života,ali dozvolit čete Vi sami ste dokazali ono što sam ja htjeo da kažem.Citiraću Vas poštovana:"Kod "NAS" u Kanadi, zaista ima raznovrsnih rasa, od crnaca, meksikanaca, kineza, pa do somalaca, nema sta nema. "Drago mi je da ste upravo to spomenuli i sami znate da kod "VAS" u Kanadi Vaš post poštovana bi u najmanju ruku bio baniran zbog takvih izjava,ako Vam na vrata nebi zakucao agent policije.Toliko što se tiće posta.Vi koliko mogu da zaključim iz Vašeg pisanja živite blizu tih meksikanaca,crnaca,itd...dali Vam i oni smetaju,nemojte samo reči da su svi fakultetski obrazovani i svi rade,plačaju uredno poreze i ostalo.Poštovana gospođo(đice)da polako završim sa ovim komentarom.Bosna i Hercegovina i narodi u njoj su prosli kroz jako velike muke i stradanja,koja nikada netreba da se zaborave ali isto tako Bosna i Hercegovina netreba komentare tog tipa.Molim Vas nemojte se nači ponovo uvrijeđeni ali sve to budi jako loše uspomene i sječanja.Sa punim poštovanjem.Miki.

29/6/06 06:19  
Anonymous Anonimno said...

Postovani Miki,

Samo ovo da odgovorim. U Kanadi, a i u Americi gdje sam prije boravila, ima jedan zakon sto se zove "Freedom of Speech". To znaci, da svaki covjek ima pravo da kaze sta hoce i o kome hoce. Ako niste primjetili, da non-stop prave salu o Bush-u, i ostalim politicarima, i zvjezdama u mediji. Zato, posto neznate izgleda nista vise nego sta je i kako je u BiH, molim vas prvo iztrazite zakone, pa onda pisitie komentare. Drugo, ovdje ima svakakvih ljudi kao sto sam vec rekla, i dobrih i losig. Ali ovo je razlika: Istina je da na cijelom svijetu ima cigana, i naravno i ovdje ih ima, ali nevidis ih kao ko kod nas, na ulici da prljaju, unistavaju, izazivaju, prave probleme, biju se javno, prose, i bave se kriminalom i da policija posmatra i nista neradi. To je razlika...Kod nas nema reda nigdje, policija se netrudi da drzi kontrolu, svejedno im je.
To je sve.

29/6/06 17:09  
Anonymous Anonimno said...

Nemogu da vjerujem sam sebi Dea.Vi se pozivate na "Freedom of Speech",ali samo u onom djelu koji tebi odgovara.Citat:"To znaci, da svaki covjek ima pravo da kaze sta hoce i o kome hoce."Ne znam dali slučajno ili namjerno ali ste zaboravili onaj dio koji kaže,ako to nevrijeđa bilo koga po nacionalnoj,vjerskoj osnovi,boji kože ili spolu.Što če reći da sve dokle ne napišete ili javno iznesete komentar tipa:prljavi cigani,glupi bosanci,ljene c... Vi ste zaštićeni tim zakonom,sve poslje tih izjava neka Vam je Bog i advokati na pomoći.Još nešto što se tiće dole spomenutog predsjednika,tačno je da o njemu prave razne šale ali ako ste primjetili kad god neko spomene njegovo ime i prezime nigdje initi ispred niti iza nema titule predsjednik,nego je to upučeno njemu kao osobi a ne predsjedniku.Siguran sam da onaj koji bi se drznuo da dirne u instituciju predsjednika bio bi kažnjen.Na tome im sa velikim naklonom skidam kapu.I još nešto za kraj,sječate se čije su ovo riječi:"Polako da pocnem sada, vi NEZNATE mene i moju sitaciju pa da govorite o meni tako."Toliko o tome da se pisu komentari samo da bi se nekome samo skresnete ili suprotno napisete od onog sto sam ja, u zainat. Puno pozdrava od Mikija i sa ovime stvarno završavam komentare na ovu temu jer dalje nema smisla,a i Ado bi me mogao banirati.

29/6/06 19:47  
Anonymous Anonimno said...

Da zakljucim: sudeci po komentarima, kratak je put od cigana do Busha :D

29/6/06 20:46  
Anonymous Anonimno said...

I da, SLOBODA GOVORA postoji i kod nas, samo je ljudi ne znaju koristiti, a nekad ni prevesti.

29/6/06 20:48  
Anonymous Anonimno said...

Miki, Miki..

Opet niste svatili. Sve sto se kaze o Bush-u je upuceno njemu kao predsjeniku zbog njegovih odluka uvezi Iraka i rata i kakav je on kao predsjednik, pa nezna ga niko privatno kao osobu boze sacuvaj, nego samo kao predsjednika sto cuju u medijama o njemu, svasta!

30/6/06 02:27  
Anonymous Anonimno said...

staa je ovo?? pa kkakve su ovo slike? bog zna odakle su naletili, cccc, to su prikaze same mene je sramota da to ima kd nas

30/6/06 03:04  
Anonymous Anonimno said...

Postovana gospodjo Dea,ne trazimo obrazlozenja tamo gdje im nije mjesto!
U svakom slucaju lijepo je razmisliti o imigrantskom zivotu,a tamo(mislim na Kanadu i Ameriku)nema siromasnih i prljavih,svi su happy,cisti puni love i nasmijani????
I da ne duljim,niste nivo za raspravu samnom!
Pozdrav cistoj arijevskoj klasi Dea!

30/6/06 12:37  
Anonymous Anonimno said...

Vidim na koji nivo ste vi spali! Dobar dan!

30/6/06 16:38  
Anonymous Anonimno said...

Da nebih zaboravio sretan vam praznik gospođo(đice) Dea.
First of july,and God save The Queen.

30/6/06 17:16  
Anonymous Anonimno said...

Ahmmm, kod nas je praznik 4.Juli-Independence Day-za vasu informaciju. I posto nisam na vasem nivou, nemoj te se vise usudjivati i meni pisati ikakav post. Dobar dan.

30/6/06 17:33  
Anonymous Anonimno said...

"Dobar dan" se u nasem jeziku koristi iskljucivo kao pozdrav koji prethodi razgovoru, a ne koji ga i zavrsava, suprotno od "have a nice day", toliko kod nas i neskolovani romi znaju.

30/6/06 20:18  
Anonymous Anonimno said...

"Neskolovani",
to nije istina. Ja sam tako ucila u skoli, Sprsko-Hrvatski jezik, a vi sto nemate pojima o tome, nemojte se javljati. Dobar Dan.

30/6/06 23:21  
Anonymous Anonimno said...

Ovo ću napisati samo za sebe,znači nepišem post nikome samo neka moja razmišljanja,tako da se niko nenađe uvrijeđen.Previše je onih osoba koji komentarišu sve i svašta,daju oduška svojoj duši što je jako dobro,manje se troši na doktora.Problem nastaje kada se isti zapetljaju u svoje laži i više neznaju šta su napisali dan ili dva ranije.Isto tako kada shvate da polako gube kontrolu i da nemogu na kulturan način da se izbore za svoje mišljenje onda pribjegavaju sigurnom i mnogo puta oprobanom načinu zaustavljanja sugovornika:"I posto nisam na vasem nivou, nemoj te se vise usudjivati i meni pisati ikakav post."Nadam se da svi oni koji su pratili diskusiju između mene i dotične gospođe(đice)Dea,nisu nigdje u mome pisanju naišli, ni na jednom mjestu,na riječi uvrede ili mržnje a sigurno ne na to da sam izjavio kako dotična nije na mome nivou.Trudio sam se da svoje komentare ostavim u domenu ljudskom biću prihvatljive konverzacije,ali razumječete nije moja krivica kada neko ima komplekse koje pokušava lječiti tako što če pisati po Blogovima.Toliko od mene.Hvala svin Bosancima i Hercegovcima i svim ostalima koji su posjetili ovaj dio Bloga i dali svoj glas protiv ljudskog bezumlja.DOVIĐENJA,SELAM ALEJKUM,POZDRAV,ĆAO...Ako sam ispusti koji pozdrav nemoj te mi zamjeriti.

1/7/06 05:09  
Anonymous Anonimno said...

Gledam slike cigana, i pitam se sto su ih stavili na ovaj web site. Nadam se da niko nece vidjeti i reci: hey,l vidjeli smo slike tvoga grada na Internetu. Dra propadnem u zemlju.

1/7/06 05:32  
Anonymous Anonimno said...

Miki, propustio si "Vozdra", "Ave" i saso mange, a ostala ti je svaka na mjestu! Ustvari, ova osoba D nas je samo skrenula s puta prave teme ove diskusije i zahvaljujuci istoj smo imali primjer i da vidimo da upravo oni koji se najvise gnusaju necega (ovdje, ciganskog mentaliteta), najvise tome i naginju, pa im svaka slicnost sa njima samima zasmeta, a to je stvar ljudske psihologije, ono sto mrzimo kod sebe, sto pokusavamo da zataskamo, a sami smo istog svjesni, ma koliko to pred drugima sakrivali, ta osobina vrlo brzo ispliva na povrsinu. Veliki pozdrav za ljude koji su ujedno i filantropi

1/7/06 13:09  
Anonymous Anonimno said...

Kakav Rumun ovo ti je Kirbi Rom (Sakib)rodjeni Zenicanin uvjek radio za zivot poceo davno kod poznatog Zenickog bravara Stalje ,uvjek prijateljski raspolozen znam ga godinama ,zivi radi ,a ne otima i ne pljacka nego radi za zivot .
Nego huleke (jarane)nismo ti mi ba svi u dijaspori tako losi slazem se sa vecinom tvog komentara.
Sudbina nas rastjerala po citavom svjetu ima nas dobri i losi u dijaspori isto ko i Zenici.
Vozdra Nane Canada ps.pozdravi Sakibu!

19/8/06 05:34  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.