Turizam
Obilježavanje Svjetskog dana turizma, 27. septembra, ove godine je u svjetlu kampanje Svjetske turističke oreganizacije (WTO) «Turizam obogaćuje». BiH se objavljivanjem kampanje «Blago, na dohvat ruke» pridružuje svijetu u širenju poruka o značaju održivog razvoja turizma. Cilj kampanje u BiH je promocija turizma na svim nivoima društva i usmjerena je na opću edukaciju o značaju turizma i njegovoj održivosti, kreiranje pozitivne atmosfere među ljudima kroz jasne poruke o ekonomskom, društvenom i kulturnom razvoju turizma u BiH, te poticanje komunikacije o turizmu kao vodećoj industriji u svijetu. Kampanja podrazumijeva i tri TV spota u trajanju od po 20 sekundi, prateće radiodžinglove, postere i džambo plakate, a medijski pokrovitelji su JRTVSBiH, RTV Federacije BiH i RTRS. TV spotovi i radiodžinglovi emitirat će se od oktobra do decembra u udarnim terminima. U okviru obilježavanja Svjetskog dana turizma u BiH pripremljeno je i niz događaja, kao što su druženje turističkih radnika i novinara na Osječanici, okrugli sto o ekološkom turizmu u Hercegovini i akcija čišćenja u tri sarajevske općine (Centar, Novo Sarajevo i Ilidža). Kampanja se odvija pod zvaničnim pokroviteljstvom Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa u BiH u saradnji sa ministarstvima turizma bh. entiteta, Turističkim udruženjem u BiH, Ministarstvom inostranih poslova BiH, Vanjskotrgovinskom komorom BiH i Agencijom za promociju stranih investicija (FIPA). Svjetski savjet za turizam i putovanja (WTTC) ukazao je da je ukupni direktni i indirektni uticaj turizma na ekonomiju BiH u prošloj godini dostigao skoro milijardu KM, odnosno više od sedam posto ukupnog BDP, dok se broj zaposlenih u turizmu procjenjuje na više od 50.000 odnosno pet posto ukupne radne snage u BiH. WTTC u narednih deset godina u BiH predviđa rast više od pet posto godišnje u prihodima od turizma, na osnovu čega zemlju rangira na 78. mjesto od ukupno 174 promatrane zemlje.
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home