Ćiro!!!!!!!!!!
Grupa entuzijasta iz velike Britanije kupila je u Zenici za oko 180 hiljada KM "ćiru", potpuno funkcionalnu lokomotivu staru pet decenija, vlasništvo zeničkog Mittal Steela (MSZ), potvrđeno je "Dnevnom avazu" jučer u ovoj kompaniji. Grdosija teška oko 40 tona utovarena je prekjučer i transportovana u Britaniju, uokviru projekta "62", koji podrazumjeva očuvanje baštine uokviru turističkih projekata.
- Iako je lokomotiva u MSZ sređena i funkcionalna, biće dorađena u Britaniji, da njome mogu upravljati i voziti se invalidna lica, pa onda puštena kao turistička atrakcija, rečeno nam je jučer u MSZ. Dva ogromna željeznička krana su, uz puno napora, podigli lokomotivu na posebnu "labudicu", kojom će biti transportovana. Britanski BBC je jučer izvjestio o "Balkanskim antikvitetima", za kojima je tragao i našao ih izvjesni Ričard Vajt (Richard White). - Dugo smo tragali, prvo internetom i telefonom, a onda smo se i nahodali. Kad smo došli u Zenicu, ljudi su se nasmiješili, misleći da ne mislimo ozbiljno o kupovini. Puno nam je pomogla britanska ambasada, kaže ovaj zaljubljenik u stare strojeve, koji će pratiti lokomotivu na putovanju kroz Evropu, dugom sedam dana.
Lokomotiva će biti upotrebljena za "Mid Hants Watercress Line" u južnoj Engleskoj, a u zeničkom MSZ kažu da je ovaj "ćiro" zapeo za oko Englezima jer pripada tzv. klasi "62", koja se proizvodila jedino u SAD i bivšoj Jugoslaviji, nakon 2. svjetskog rata. U Mittalu je još u funkciji pet takvih lokomotiva, dok je još pet u različitim fazama reparacije na Depou. Mittal u svom krugu ima skoro 100 kilometara pruge, kojima saobraćaju "ćire" i "dizelke", prevozeći robu, ali i ljude, radnike kompanije ka izlazima.
- Iako je lokomotiva u MSZ sređena i funkcionalna, biće dorađena u Britaniji, da njome mogu upravljati i voziti se invalidna lica, pa onda puštena kao turistička atrakcija, rečeno nam je jučer u MSZ. Dva ogromna željeznička krana su, uz puno napora, podigli lokomotivu na posebnu "labudicu", kojom će biti transportovana. Britanski BBC je jučer izvjestio o "Balkanskim antikvitetima", za kojima je tragao i našao ih izvjesni Ričard Vajt (Richard White). - Dugo smo tragali, prvo internetom i telefonom, a onda smo se i nahodali. Kad smo došli u Zenicu, ljudi su se nasmiješili, misleći da ne mislimo ozbiljno o kupovini. Puno nam je pomogla britanska ambasada, kaže ovaj zaljubljenik u stare strojeve, koji će pratiti lokomotivu na putovanju kroz Evropu, dugom sedam dana.
Lokomotiva će biti upotrebljena za "Mid Hants Watercress Line" u južnoj Engleskoj, a u zeničkom MSZ kažu da je ovaj "ćiro" zapeo za oko Englezima jer pripada tzv. klasi "62", koja se proizvodila jedino u SAD i bivšoj Jugoslaviji, nakon 2. svjetskog rata. U Mittalu je još u funkciji pet takvih lokomotiva, dok je još pet u različitim fazama reparacije na Depou. Mittal u svom krugu ima skoro 100 kilometara pruge, kojima saobraćaju "ćire" i "dizelke", prevozeći robu, ali i ljude, radnike kompanije ka izlazima.
5 Comments:
mi cemo sve dati za pare. bljak. meni je ovo pravo glup potez. ali tako je kad das britanskim indijcima da prodaju ono sto su nasi ljudi zaradili. jednog ce dana doci i prodati kotao pa cemo se grijat na narodni nacin. trebalo je ciru, ako je vec atrakcija, ostaviti, postaviti na trg, pa da nam turisti dolaze.
pruziti jedan krak pruge sarajevskom do drivuse i nazad.
uraditi nesto pametno a ne prodati se za male pare. neko bi im naplatio milione EURA a ne maraka, a mi sve dajemo za sicu. FUJ!
Ma BRAVO Britanci i nosite sve sto god mozete i vi i svi ostali! Kod nas su i duse prodane, sto ne bi bile i lokomotive.
cisti primjer koliko mi nismo svjesni što posjedujemo, na svim poljima, krenuvši od antikviteta, pa do prirodnih ljepota.......jadni mi kupit će nas, ko hrvate što su već kupili...
ovo me podsjetilo na one price kako su englezi u svojim kolonijama domorodcima davali neke gluposti ( kao ogledalo ) a zauzvrat su uzimali kile zlata i ostalih vrijednosti
Pa upravo tako. Trazimo hipoteticke piramide, a konkretne vrijednosti prodajemo. Nisu dovoljno napunjeni Louvre, British museum i ostali. A Zemaljski muzej trune. Pitam se kad bi Francuzi prodali komade svog 'starog zeljeza', pocevsi od Eiffelovog tornja, pa nadalje.
Objavi komentar
<< Home