M-17
Svakog dana ma dijelu magistralnog puta M-17, koji prolazi kroz Ze - do kanton, dogodi se u prosjeku tri saobraćajne nesreće. Rezultat je to analize koju je proveo MUP ZDK. Iako policijski podaci govore o smanjenju broja stradalih, broja nesreća i posljedica, njihov karakter postaje sve teži, pa je na ovom "putu smrti" samo za posljednje četiri godine život izgubilo 122 osobe, a čak 1.324 osobe su povrijeđene u ukupno 3.011 registrovanih nesreća.
Nakon što je krajem godine na potezu nadomak Žepča poginulo 11 osoba u tri nesreće, od kojih se svi sjećaju strašne nesreće sa devet žrtava, uglavnom djece, primat je početkom godine "preuzeo" dio puta nadomak Zenice. Krajem protekle sedmice tri mlada života ugašena su u Hecama. Čak i sami vozači sad prepoznaju "crne tačke", mjesta gdje se događa najviše nesreća. Nažalost, rascjepkanost politike i upravljanja, jer je za M17 nadležna Federacija, ne dozvoljava drastičnije mjere i intervencije na samoj cesti. - Najčešći uzrok nesreća je vožnja neprilagođena uvjetima na putu i nepridržavanje saobraćajne signalizacije, kaže Adis Imamović, sudski vještak i komandir Jedinice za sigurnost saobraćaja, koja "pokriva" dio puta M-17, te puta M-4 (Doboj - Teslić). On je još jednom apelovao, prije svega na mlade vozače, da se pridržavaju propisa, te vode pažnju o stanju i mogućnostima četverotočkaša kojima upravljaju.
Rezultat policijske analize o uzrocima nesreća govore da se uglavnom radi o preticanjima na nedozvoljenim mjestima, a Jedinica za sigurnost saobraćaja ZDK, i pored tri "pro-vida" vozila sa kamerama, ne može biti svugdje u istom trenutku. - Veoma često vozači nakon što prođu naša vozila ubrzaju i nastave kršiti propise, kažu policajci. Vozači, ali i policija istiće da će gradnja auto-puta, sa odvojenim trakama, drastično smanjiti broj stradalih, ali ovim tempom od tridesetak žrtava svake godine, BiH će ostati bez još 200-tinjak svojih građana, dok se ne izgradi kvalitetan put.
Prema podacima MUP-a ZDK, u ovom kantonu je registrovano 70.000 vozila, a većina njih gravitira magistralnom putu M-17. Uz to, još oko 80.000 vozila koristi ovaj put veoma često. Magistralni put M-17 je projektovan i izgrađen u vrijeme kad je njime prolazilo deset puta manje vozila, koja su imala dvostruko slabije performanse od "formula" kakve danas koriste vozači!
Nakon što je krajem godine na potezu nadomak Žepča poginulo 11 osoba u tri nesreće, od kojih se svi sjećaju strašne nesreće sa devet žrtava, uglavnom djece, primat je početkom godine "preuzeo" dio puta nadomak Zenice. Krajem protekle sedmice tri mlada života ugašena su u Hecama. Čak i sami vozači sad prepoznaju "crne tačke", mjesta gdje se događa najviše nesreća. Nažalost, rascjepkanost politike i upravljanja, jer je za M17 nadležna Federacija, ne dozvoljava drastičnije mjere i intervencije na samoj cesti. - Najčešći uzrok nesreća je vožnja neprilagođena uvjetima na putu i nepridržavanje saobraćajne signalizacije, kaže Adis Imamović, sudski vještak i komandir Jedinice za sigurnost saobraćaja, koja "pokriva" dio puta M-17, te puta M-4 (Doboj - Teslić). On je još jednom apelovao, prije svega na mlade vozače, da se pridržavaju propisa, te vode pažnju o stanju i mogućnostima četverotočkaša kojima upravljaju.
Rezultat policijske analize o uzrocima nesreća govore da se uglavnom radi o preticanjima na nedozvoljenim mjestima, a Jedinica za sigurnost saobraćaja ZDK, i pored tri "pro-vida" vozila sa kamerama, ne može biti svugdje u istom trenutku. - Veoma često vozači nakon što prođu naša vozila ubrzaju i nastave kršiti propise, kažu policajci. Vozači, ali i policija istiće da će gradnja auto-puta, sa odvojenim trakama, drastično smanjiti broj stradalih, ali ovim tempom od tridesetak žrtava svake godine, BiH će ostati bez još 200-tinjak svojih građana, dok se ne izgradi kvalitetan put.
Prema podacima MUP-a ZDK, u ovom kantonu je registrovano 70.000 vozila, a većina njih gravitira magistralnom putu M-17. Uz to, još oko 80.000 vozila koristi ovaj put veoma često. Magistralni put M-17 je projektovan i izgrađen u vrijeme kad je njime prolazilo deset puta manje vozila, koja su imala dvostruko slabije performanse od "formula" kakve danas koriste vozači!
4 Comments:
Kamikaze.....svi se negdje zure,a u stvari samo neko "preser...nje"...pod hitno treba napraviti autoput
Mislim da je krajnje vrijeme da prestanete se glupirati i pametovati u vezi necije smrti, kako se treba voziti. Sad ste svi vi pametni vozaci i znate kako se treba ponasati na cesti, a vjerovatno ste oni koji ne naprave ni 1000 km na godinu, zato prestanite davati bolesne komentare.
Za lijecenje svojih frustracija koristite usluge bolnice a ne ovaj blog.
Ako vec neznate izraziti saucesce porodicama preminulih, onda se nemojte ni javljati a kamoli davati svoje savjete kako se treba voziti.
Ako vec imate skrivene zelje da popravite sigurnosnu situaciju na cesti, dajite svoje komentare van ovakvih tragicnih dogadjaja.
Od sada cete na svima pomoci ako prijavite svoje agente za osiguranja koja vam rade tehnicke preglede na nekim selendrama, prijavite korumpiranu policiju, prijavite tehnicka neispravna vozila na cesti, prijavite svako nepropisno parkiranje, nepravilno ponasanje na cesti, trazite da se ukine skretanje u Donju gracanicu direktno sa M17, itd itd.
Zalosno je i bolno prema ovim zrtvama da reagirate na ovakav neeticki nacin, sram vas bilo.
Izrazite makar malo postovanja prema proslim zrtvama, jer mozda cete to vi biti sutra!
Zamislite se dobro prije nego sto napisite na ovom blogu!
Moje iskreno saucesce porodicama zrtava!
Svaka cast ovom prethodnom komentaru.
cestitamo
Objavi komentar
<< Home