Mittal
Vagon sa starim željezom, koji je već danima Mittal Steel Zenica pokušava da vrati dobavljaču, mađarskoj kompaniji "Ereco", danas (srijeda) bi mogao konačno krenuti iz Zenice, ako se, opet, nešto dodatno ne iskomplikuje, potvrdio je predstavnik Mittal Steel Zenica zadužen za odnose sa bh. institucijama i njen bivši generalni direktor Seid Kapetanović. On je optimističan nakon kontakata sa nadležnima u Republici Srpskoj (RS), Hrvatskoj i Mađarskoj. - Imamo saglasnost Hrvatskih Željeznica (HŽ) i Hrvatskog državnog zavoda za zaštitu od zračenja, a slične dokumente očekujemo od vlasti u RS i Mađarskoj. Ocijenjeno je da teret, sa ovakvim performansama, ne potpada pod "opasni teret", za kojeg su potrebne posebne međunarodne procedure, kazao je Kapetanović. Vagon sa starim željezom u subotu je sa stanice u Maglaju vraćen u Zenicu, jer Željeznice RS nisu odobrile prolazak, navodno jer za njega nije postojala saglasnost Hrvatske. - Italija godišnje vraća i do 10.000 tona starog željeza zbog toga što utvrdi povišenu radijaciju u njemu. Trebalo bi da se na granicama BiH prema Hrvatskoj i Srbiji na kolosječnim i cestovnim punktovima ugradi oprema koja može da detektira radioaktivnost, a ne da se to radi u Zenici, usred države, kaže Kapetanović. On kaže da je i pri prvom pokušaju prolaska postojala usmena saglasnost, jer se ne radi o teretu koji podliježe međunarodnom ERT standardu, a da je već dobijena i informacija od Direkcije za zaštitu od zračenja da će dobavljač ERECO ZRT iz Budimpešte primiti sporni vagon, istiće Kapetanović. U Željeznicama FBiH potvrdili su da "su neprestano u kontaktu sa Mittalom i da će vagon krenuti iz Zenice čim se pribave sve potrebne dozvole".
0 Comments:
Objavi komentar
<< Home