10.2.08

Srda, sihiri...


Irena (Jakova) Blažević (29) i Dario (Branka) Lučić (26) iz Zenice izjasnili su se da nisu krivi za krivično djelo prevare na štetu njihovog sugrađanina Gorana Lučića, vlasnika kompanije "Srda komerc". Oni su, kako stoji u u optužnici, tokom ljeta pretprošle, 2006. godine ubijedili Lučića da "će njega i porodicu snaći veliko zlo, jer mu je bivši uposlenik Asim B. na više mjesta postavio zapise i sihire na arapskom jeziku, sa ciljem da preuzme njegovu kompaniju. Oni su ubijedili Lučića da Irena Blažević može da se "bori i skine sihire", a da je uslov za to da Lučić njoj dadne novac, koji će "ona podijeliti u dobrotvorne svrhe". U tri navrata Lučić joj je isplatio ukupno 12.300 KM, prije nego je prevara otkrivena i prijavljena, stoji u optužnici.Kako saznajemo na Općinskom sudu u Zenici, Blažević i Lučić tvrde da oni ne stoje iza tih navoda, te da će na sudu dokazati da su lažno optuženi. Nastavak suđenja je u ponedjeljak.

54 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Moj SRDA da si pametan i da imas u glavi mozga ko kokos ne bi svoju glupost i sudu i narodu prezentirao.Ali cega se pametan stidi ,budala se time dici.Vjerovao si u egzorcizam,a sada places za parama.Sta reci do da si kreten svoje vrste.Eto drzavo kakveti mozgove imaju poduzetnici.

10/2/08 14:56  
Anonymous Anonimno said...

Nego srda vidim ti iu sihrima,torbu s lovom koja moze biti tvoja ako ti skinem sihre i zapis napravim.Poslat cu ti broj racuna pa mi uplati 12.500km da ti torbu s lovom iz sihri ubacim na racun.Bogami ima tu skoro i milion.Tuzi i mene da te zelim prevariti.Kretenu blesavi.ja sam mislio da si ti pametan covjek.

10/2/08 15:00  
Anonymous Anonimno said...

HEJ GORANE,GLUPANE,HAJD ŠTO SI OSTAO BEZ PARA,AL ŠTO TI SE ŽENA SA ŠEROM VUCA.UMJESTO DA SE GANJAŠ PO SUDU,BOLJE TI JE DA SREDIŠ SITUACIJU U KUĆI.SVE TI IZMIĆE KONTROLI,KĆERKA SE NAPUŠAVA KRAJ BOSNE,NAROD TI SE SMIJE.IAKO VRATIŠ TE PARE ŠERA ĆE IH POTROŠITI.

10/2/08 21:51  
Anonymous Anonimno said...

Ja kretena,šta napravi bratovom sinu,šta bi tek nekom drugom,a šta si tek nama bivšim radnicima radio,čak si naše tople obroke na čiovu u apartmane sazidao.Nek ti je Bog na pomoći!!!

10/2/08 21:58  
Anonymous Anonimno said...

Nikad te niko voljeti neće,ko što te volim ja,LJILJANA,LJILJANA...Da si bar nju oženio,ne bi se sad na sudu s bratom ganjo.A da tu svoju nisi vratio,kad te ostavila,ne bi nikad ni čuo za zapise.

10/2/08 22:05  
Anonymous Anonimno said...

Goran lučić je dariov stric,godinu i po dana njemu i njegovoj obitelji pravi pakao od života,rođenom bratu,dariovom tati sredio otkaz,bratu mladenu koji ima bebu od god.dana pokušava i dan danas,irenu i daria prijetnjama smrću otjerao iz zenice,slao im naoružanu ekipu na vrata,danima po kafanama širi laži,a optužnica podignuta iz trećeg puta,kad ju je progurao"BELI"iz tužilaštva.Nadam se da će istina izaći na vidjelo.Pozdrav iz Crkvica!

10/2/08 22:20  
Anonymous Anonimno said...

irena i dario,ne dajte se sutra,najbolja advokatica je uz vas.SRETNO!

10/2/08 22:26  
Anonymous Anonimno said...

GORANE,NE DAJ SE SUTRA,DRŽI JEZIK ZA ZUBIMA,JER AKO TI PADNEŠ,VUČEŠ I NAS SA SOBOM,A PARE ŠTO SI NAM DAO ZA PROZORE,KOJE SMO PROMUTILI DAVNO SU POTROŠENE.ZATO PAZI ŠTA PRIĆAŠ.POZDRAV IZ CRVENOG KRIŽA!!!

10/2/08 22:34  
Anonymous Anonimno said...

Gorane,izgubićeš na sudu,irena i dario su ti napravili zapis,al ja ti mogu pomoći.Uplati 20000 km,na moj račun.Šifra "GLUUUPAAANEEE"

10/2/08 22:40  
Anonymous Anonimno said...

pozdrav za inspektora redžića i gorana od raje iz denis toysa!

10/2/08 22:44  
Anonymous Anonimno said...

Iz ureda Šerifa Patkovića,goranovog najboljeg prijatelja svakodnevno su stizale telefonske prijetnje dariovoj i ireninoj obitelji.JEL TO NAČIN DA SE DOĐE DO PRAVDE ???

10/2/08 22:53  
Anonymous Anonimno said...

Pa jebo ga ti ko moze drugi sihre napravit do Patkovic preko stele sa Mudzosima.Koji si ti Gorane papan.Mislimda je ovaj sud posto cirkus zivi,Zivo me zanima,sta ce tuzioc fatat sejtana.Citao sam krivicni zakonik i nigdje se SIHRE tamo n espominju ili ce njima suditi po Serijatu i po kuranu.Sutra cu ovaj sudski clanak RASUT po svim evropskim novinama,nek vam se narod smije.

11/2/08 00:03  
Anonymous Anonimno said...

Mislio sam da je samo hrvatsko sudstvocirkus ,ali i ci ste idioti.Prije 4-5 godina neka baba 8kreten poput Srde) iz zagrebaa,otisla na sud i prijavila da je Josip Broz TITO ziv,te da tjera nju i Jovanku da se prostituisu u njenom stanu,negdje u Zagrebu.Ja umro od smijeha,kad ono sutradan odredjen tuzilac da sa policijom ode na lice mjesta i provjeri navode i da ispita svjedoke.ja mislim da i ovaj spor treba poslati CERICU ili u Kacune hodzi Hadzimejlicu?

11/2/08 00:09  
Anonymous Anonimno said...

Ado daj majke ti sa ovoga sudjenja video zapis (bez SIHRI)napravi,ovo ce da bude dobra zajebancija.Dario majke ti prvo priznajte da jeste ,a onda promjenite iskaz,da duze traje.Da navijem Sejtane protiv Gorana.Ovdje nemaju advokati sta raditi,ovdje trebaju hodze iz Zivcica zastupati ostecenu stranku.Koja zajebancija.Ko je predsjednik sudskog vijeca REIS UL ULEMA?Moj gorane,da ti hrvat skine sihre???Reci Patkovicu da ti vrati pola love,to te on isprepado,ko djete kad nece da spava.

11/2/08 00:17  
Anonymous Anonimno said...

Skidam SIHRE i vracam ti zenu kuci.Ne garantujem da nije i j......Ali garantujem da ce djelo ponoviti opet.Placanje unapred.sifra GORAN

11/2/08 00:19  
Anonymous Anonimno said...

Predlazem sudskomvijecu da linkom pozove MILANA iz Beograda ili Valjeva,sto gleda u TAROT karte.Proces gotov PIK PAK.I vama citaoci bloga preporucujem ovaj TAROT na Youtube,da vidite jos Gorana koliko hoda ovom zemljom.

11/2/08 00:22  
Anonymous Anonimno said...

Mozda je nekom ovo sve smjesno mada smatram da ima i normalnih ljudi koji shvataju ozbiljnost situacije.Tako mladi a sluze se uzasnim prevarama!!!U Hrvatskoj kupe pare za obdaniste retardirane djece i guraju u svoje djepove a u Bosni otimaju pare od rodbine i ostalih.Ucjenjuju smrcu...gdje je kraj???Ocekuju da prodju nekaznjeno?!Mnogo je ljudi koji neprastaju i koji se vole vise osvetiti nego posvetiti!

11/2/08 00:34  
Anonymous Anonimno said...

Daj ,ne lupetaj ti u 00:43,kako mozes za ovakvog idiota pricati o NORMALNIM ljudima.Normalan covjek koji se bavi biznisom kao i neko ga zajebe ili prevari pricom o urocima i sihrama.Pa treba mu oduzet dozvolu za rad.Mogu mislit sta radi radnicima.Budalu ne treba prevariti,on se sam vara.

11/2/08 00:54  
Anonymous Anonimno said...

DAJ,NELUPETAJ I MISLIT.Sve ti govori o obrazovanju i nevaspitanju.Postedi nas svojih komentara jer neznas o cemu pricas i pises mnogo gore navedenih.Zargon i vrjeme te odaju.Smiri se, pripremi za sudjenje jer te ceka iznenadjenje svjedok!

11/2/08 01:03  
Anonymous Anonimno said...

pa naravno da je pitao patkovića,on mu je objasnio kakvi zapisi postoje,a ti djevojčice koja tvrdiš da uzimaju pare za retardiranu djecu iz obdaništa sigurno si pohađala jedno takvo,pa govoriš iz iskustva.

11/2/08 10:59  
Anonymous Anonimno said...

Hej ljudi,Sad sam saznao,suđenje je odgođeno za 17.3.zbog gripe,goranu se pola svjedoka pojavilo nije,a ono što jest sve polupismeno.Biće baš zanimljivo pratiti ovo sve,biće izvala za plakat!!

11/2/08 11:09  
Anonymous Anonimno said...

DAJ ADO,ČLANAK TI JE CRNJAK,NAPISAO SI DA GORAN IMA KOMPANIJU,A IMA SAMO JEDAN DISKONT U LUKOVOM POLJU,A I OVA SLIKA TI JE STARA,TO NIJE GORANOVA PRODAVNICA(NEKAD BILA),TO JE SAD "BINGO" U TRAVNIČKOJ.

11/2/08 11:17  
Anonymous Anonimno said...

internet za zenicane je izmishljen da mogu lijepo laprdat i trachat...evo prochitah ove komentare i izdrazah da ne povratim...niti znam ljude niti dogadjaje,a ovi svi komentari,traach..
znash shta ,povracha mi se na vas...
bljak,bljak...
odakle ja potichem,uzas...

11/2/08 17:24  
Anonymous Anonimno said...

Ma katastrofa,ja poznajem Irenu i Daria,normalni ljudi,gradska raja,nema šanse da su oni nekom rekli da skidaju sihire,mogli su samo nečijom igrom biti u to uvučeni,eventualno biti u blizini tih događanja. Nadam se da će uskoro biti dokazano da nemaju veze s tim.

11/2/08 17:40  
Anonymous Anonimno said...

Hajd Gorane,majke ti reci kakve si ti škole završio i jesil uopšte pismen pa su te vako načuturili,ako ti je mozak ko orah mogo si hodži kakvom otići,a ne glumiti budalu na sudu,jer tamo pu..š garant.

11/2/08 17:47  
Anonymous Anonimno said...

evo ovako,
citam ovo sve i ne mogu da vjerujem kakvi su nasi ljudi!
smijete se tudjoj nesreci,lijepo,lijepo...
kao prvo,goran lucic je pomogao ljude po zenici i u ratu i poslje rata.neka neko pita njegove radnike kako ih tretira.sto se tice tih sihira,ko ce ocekivati da ti bratovo dijete tako nesto napravi,nasjeo je glupo,ali nije ocekivao da mu to rodjena krv moze uraditi..a ta irena je posebna prica,prije 5 god je uzimala ljudima pare kao da ih upise na fax,varala svoju prvu rodbinu!!prije godinu i ona taj momak joj dario dobili batine radi toga u po bijela dana!!!znam decka koji je sad u austriji kojem je uzela pare i nikad nije vratila!!irena i dario sad zive negdje u hrvatskoj i tamo lazu narod da ima tu moc da vidi nadrealno,kao ona lijeci rak i teske bolesti.i po zenici je i to radila,lagala da ima moc da moze izlijeciti teske bolesti...
ja koliko znam taj goran lucic nikad nikog nije prevario!uostalom ima boga i pravde pa cemo vidjet sta ce biti na kraju!!!

11/2/08 23:38  
Anonymous Anonimno said...

ako je a irena i taj dario prava carsika raja,sto malo ne sidju u carsiju iz one selendre braista!!!boje se jer ima ljudi po gradu koji ih cekaju...znam 100%
jaka carsiska raja...
pazite se mraka,moj savjet

11/2/08 23:42  
Anonymous Anonimno said...

Pa ljudi vi sve znate,dok neko vani ode,odmah je vas jedne postene zenicane izvarao i vec vara tamo po hrvatskoj,po bijelom svijetu,negdje.Dobijaju batine u po bijela dana,vi sve znate,ko koga ceka 100%,pa kada ste tako mudri i pametni sto ih ne pohvatate ili ne sprijecite da dodje do ovkvih situacija ili ih ti vasi tarzani ne premlate ponovo u po bijela dana.Vi sve znate.ali najbolje kukati,tudje pare brojati, i tudje brige brinuti

12/2/08 02:12  
Anonymous Anonimno said...

Ja juče vidio Irenu i Daria u gradu šetaju sa nekom curom.Nisam čuo da su dobili ikad ikakve batine,a ljetos sam ih takođe vidio u s.satu.Za Gorana sam čuo,stari moj ga zna baš iz rata,preprodavao brašno,a tetka mi je radila u maxiju,znam da otkad ne radi,da se preporodila,a reumu koju je zaradila od hladnoće lijeći i danas. Gorana sam vidjao u maxiju baš sa Šerifom Patkovićem.

12/2/08 09:56  
Anonymous Anonimno said...

Irena i Dario nisu dobili batine,al umalo.Sreća momak je priveden,pa priznao u mupu ko ga je poslao,Goran nije,al neko njemu blizak jest.Nek ostne tajna do sudjenja.

12/2/08 10:03  
Anonymous Anonimno said...

sto ti tetka nije skolu ucila pa nebi hamalila u privatnika!!!

12/2/08 14:15  
Anonymous Anonimno said...

setaju al u k..... po gradu,zavulki se u onih 20m2 kod darijevog oca u kucu i nesmiju prismrdit nigdje!!!
nije bitno jel taj lucic ili patkovic slao ikoga,ja cu se sam potrudit da ih nadjem..
bit ce sacekusa klasicna jer su mene zajebali i izradili za robu...
toliko i citat cete o ovom u crnoj hronici!!!

12/2/08 14:19  
Anonymous Anonimno said...

za 14:19,neces vjerovati ali kako su se poslije rata bosanci raselili po Evropi,tamo to nije bila praksa ali sada jeste.Za robu prvo pltis pa dodjes da je preuzmes.ili u poslu receno, placanje po predracunu.Ali svi hocete brzo robu uvaliti,nebitno pod kojim uslovima i kada izvisite,svi krivi.Rizik posla?Ne dobija se uvijek ni na lotu,a tiket svakako moras uplatiti.Puno srece drugi puta.

12/2/08 14:30  
Anonymous Anonimno said...

kako ste vi ljudi glupi...mjesate se u tudje živote...a goran je to objavio da ti debili ne prevare vise nikog....a dobro se zna kako i kome su sve pare uzimali....hahahha carsijska raja....

12/2/08 15:23  
Anonymous Anonimno said...

za 14i30
smijesno irena jelde,
uzimas robu od ljudi koji su ti prijatelji i rodbina i sad tako pises!kao neko ti obio kola i ukrao torbu a ja znam da nije!!sad od tog pravis zajebanciju,meni nije smijesno..
imas pozdrav iz crkvica i dobro znas od koga kravo debela,
vidjet cemo se jos

12/2/08 15:48  
Anonymous Anonimno said...

ovo je smijesno

12/2/08 16:12  
Anonymous Anonimno said...

anonimno u 15:48,
zaista ne poznam ni irenu ni daria a za toga srdu sam cuo:ali nije irena napisala ovo sto spominjes.Zao mi je ako si sa doticnom imao neprijatnosti,ali da li postoji neko kome je sve islo tako glat u zivotu pa da mozda nije imao i ovakvih ili slicnih problema,posebno ako je u nekom poslu.Mene samo ljuti sto se ljudi osudjuju prije suda.A ako sud nije to sto treba biti ,onda tu treba nesto mijenjati.Zahvaljuem na prostoru

12/2/08 16:48  
Anonymous Anonimno said...

za ovog iznad,
mozda si i ti neki svetac kao ta irena cim znas da ona to nije napisala!!
sta ti znas koja sta napasio...
i kazes nikom nije islo glat u zivotu,
pa svi se mi patimo i zivimo tesko i sta onda trebamo kao ta irena varat ljude i bogohulit okolo...
pusti suplju pricu..

12/2/08 21:58  
Anonymous Anonimno said...

Pozdrav svima,Dario je!
Pročitao sam sve ove komentare,oni koji misle da nemam veze s tim,blate Gorana,ovi drugi blate mene,al tako je to u životu.Možda ovo nekome izgleda smiješno,ali meni i mojoj porodici je promijenilo živote iz temelja.Moj stric Goran je kao što reče mene volio kao vlastito dijete,ali i ja sam njega kao oca i zato je ovo sve još teže.Naše porodice su bile bliske,živimo u istom dvorištu.Žao mi je što je plasiranje laži s njegove strane da bi se mene i Irenu ocrnilo,dovelo u zabludu mnoge ljude.Znam da je Goran uticajan,ima novac,koristi se na sve načine kako bi nam uništio život.Optužnica protiv nas je podignuta na osnovu izjava Gorana i njegovih radnika,vjerovatno dogovorena uz kafu,ali bez ijednog materijalnog dokaza.Sreća je što u cijeloj ovoj priči ima dosta svjedoka,koji če bez obzira na prijetnje svjedočiti na sudu.
Vjerujemo da pravosudje neće biti korumpirano,da čemo bar na sudu biti ravnopravni.
Iz Zenice smo otišli pod prijetnjama,ali od strane Gorana,a ne nekog drugog,kako to on i njemu bliski žele prezentirati,što se vidi i iz gore navedenih komentara.Goranu i njegovoj obitelji su se stvarno desile strašne stvari,ali to nema veze s nama,u sve to smo samo uvučeni,a što je najgore na kraju postali žrtve,a na sudu če se dokazati koga i kako.
Za sve one koji su u ovome pronašli zabavu,nek nastave i dalje komentirati!!!
Pozdrav za sve Australce!
Javim se ponovo poslije sudjenja.

13/2/08 00:59  
Anonymous Anonimno said...

ti u 21:58 Ti si kreten 100%.Kao sto si ubjedjen da je irena ovo napisala tako si ubjedjen da je i prevarila tebe ili koga vec.a za tebe sam sigurno i gospodin a i svetac.prvo siguran sam da irena to nije napisala,jer sam ja to napisao,a ja se ne zovem irena ,niti je poznam.Za razliku od tebe koji samo mozes sumnjati da je ona to napravila,jer koliko vidim iz ovih pisanja to niko nije i dokazao sto joj vi TUZIOCI stavljate na teret.to su samo Vasa naklapanja.Tesko zivite vjerovatno sto se bavite ovakvim glupostima sa sihrama a ne poslom.I dobro je kada shvatas da sihre nisu suplja prica?? NIJE SRAMOTA BITI SIROMASAN?SRAMOTA JE NE CINITI NISTA DA TO I PROMIJENITE.Hvala

13/2/08 01:02  
Anonymous Anonimno said...

Dario cestitam,neka se sada ovako fino predstave i ove pizde sto ste ih Vi kao izvarali,sto ce vas u po bijela dana prebiti,sto imaju sve dokaze,protiv Vas ? Zasto ste anonimni ako ste prevareni.I sud ce teze kazniti okrivljene.Samo serete bezveze i kaljate ljude,bez osnova i dokaza.Kako Vas nije sramota?

13/2/08 01:14  
Anonymous Anonimno said...

Raja pa zna se koji je Irena prevarant.Citava carsija o tome prica.Ocito je Goran jedina osoba koja je to sve prijavila i dala u javnost.Svaka mu cast. Ja se dobro sjecam price o Ireni,uzimanja para za ispite i za upis na fakultet. Nakon toga je ubrzo kupila auto i sve je bilo jasno!
Nekada sam je stalno sretao po carsiji ali sada vise ne, jer se ocigledno boji hodati, svjesna je koliko je ljudi zajebala.


Alen-Crkvice

13/2/08 13:00  
Anonymous Anonimno said...

jao dario ma nek si nam se lijepo javio i rekao kako si nevin,bas padam na tu tvoju nevinu pricu!!!glupane glupi,uhljupe onaj,ta te krava debela irena posvadjala sa najblizima i radis sve sto ti ona govori!!nemas svoje ja,nemas nista u zivotu i zato si pustio da ti zena kroji sudbinu.pa taj ti je goran dao posao i valjo vam svima,i tvom ocu i tvom bratu i tvojoj ludoj materi,niko od vas nije imao posao,sve vas je zaposlio i ti tako covjeku vratis!!!sad fol pises ovdje gluposti,pravis se lud!!SVE OVO OD PRVOG KOMENTARA SI PISAO TI I TVOJA DEBELA DJEVOJKA,TVOJ MENTOR STA GOD DA TI JE!!!zajebali ste 100 ljudi u ovom gradu,ja ih znam 20!!!djaba bolan ovdje iznosis stvari o goranovom privatnom zivotu,to ljude ne zanima,od prvog posta pises kako je glup itd..rugas se covjeku sto si ga zajebao!!picko jedna,smradu jedan!!!ti i tvoj drug centelega dobro znate sta radite ali ljudi bolan nisu glupi!!!
i dalje slobodno pisi,sad bar znam da si to bio ti svo vrijeme!!

13/2/08 14:51  
Anonymous Anonimno said...

anonimni u 14:51 kako mozes samo biti takav covjek i toliko srati.Eto ti sebi dozvoljavas da ti covjeku odredjujes da li ce on i kako svoju zenu slusati ili ne.Ti bi krojio i privatne zivote.Kako mozete toliko biti sigurni u stvari koje izmisljate.Ponovo napominjem da ne znam ni tebe ni njih dvoje,a ni toga kretena Gorana ,koji moze za ovakve gluposti nekoga prijaviti.Da li je on uopce normalan voditi firmu.Zalosno je da ne treba tamo ljekarsko uvjerenje kod registracije.a evo ti nabrajam sve komentare koje sam JA za tebe nepoznati napisao,a nisam ni Dario ni Irena ,a ni neko njihov.Samo pricajte argumentirano. Dana.10/02 u 14i56,i 15 sati.11/02 u 00:03,09,17.19.22.54,dana 12/02 u 02:12,14i30,16i48,dana13/02 u 01:02,i 01i14 i evo ovo sada.Zelim samo da dokazem da laprdate bez osnova.Vidis da vi znate i sta se u zatvorenom stanu u braku dogadja.Bas mi je zao sto tebe taj Dario nije pitao kako biti MUSKARCINA i terorisati zenu.Posto ih ti znas sve kojima je dario duzan,molim te da ih nabrojis imenom i prezimenom ja cu im svima vratiti sto im on duguje.Inace zahvaljujem se ovakvim vasim gadostima u pisanju,jer i ja drugacije ne bi vjerovatno nikada otisao zivjeti u lijepoj EU.Kako Vas nije samo sramota ovoliko lupetati, a ja tvrdim i garantujem bez osnova.Da budes sigurniji da oni nisu pisali,pisem sa otprilike 800km udaljenosti.a i skoro sam duplo stariji od njih pa ih sigurno ne poznajem,ali poznajem jako dobro zenicka sranja tipa,JA ZNAM SIGURNO,JA IMAM KO CE TO NAPLATITI, JA CU MU KICMU SLOMITI, JA SAM DOBAR SA CELOM I tako ta sranja, i ovolike lazi,sklone su samo Vama sto sve znate.Dario pojma nemas koliko su te zajebali sto su te otjerali u Evropu.A ti SVEZNALICO,kreces sa 100ljudi pa zavrsis na 20 ljudi.Kada nabrojis i dokazes da su im ovo dvoje duzni tebi cu poslati 1000eura na kafu,a ako ne dokazes vec cu te provaliti po IPu.pojma nemas koliko znam,pa cu ja tebi onda poslat nekoga davise ni o kome ne seres toliko i da se bavis sobom a ne budaleses i izmisljas lazi.Ado tebe molim ti to mozes vidjeti ,da samo potvrdis da je istina da sam ja napisao sa iste adrese ove komentare.Ako ti treba pomoc za vidjeti lokaciju poslat cu ti i IP adresu.Stvarno mi je pun kurac ovih lazljivih govana,sto gore od Karadzica protjeruju normalan i posten svijet.

13/2/08 18:05  
Anonymous Anonimno said...

e moj dario. pustmo to sto si glup i naivan, pa i to da te irena iskoristava 5 godina, i kroz sve te godine pljuje po tebi.a i bez toga da zna za onu *daniela, daniela*, iz karlovaca...sto si je redovno varao sa njom, svako ljeto..pa ako ti je draga vidovita sto to nije vidjela...ali ni to nema veze, jer se ona redovn j... sa cuturom... pa recimo da je ovo u vasu odbranu. niste svetci, to smo dokazali, ali takvi zli umovi nemogu vjerovat da niste joj naucili da se upravo vase oruzje moze okrenuti protiv vas. i jos nesto, mozda vam sud ne presudi, mozda vam ljudi ne presude, ali onaj najveci hoce. sa Bogom se neigra. dario, nemozes uraditi gore od onoga sto si vec uradio, zato se bezveze trudis i trosis svoju snagu na traceve i lazi. nikom se nemoras vise objasnjavati, tvoji postupci su dovoljni. niko te vise ne mrzi, svi te zale sta je od tebe uradila tvoja najdraza. ja bi se bojao zatvorit oci nocu pored nje.

13/2/08 18:24  
Anonymous Anonimno said...

nasladjivanje tudjom mukom. omiljeni hobi zenicana.

13/2/08 19:17  
Anonymous Anonimno said...

19:17 Bas tako.samo da ja tudju brigu brinut i tudje pare brojat

13/2/08 20:09  
Anonymous Anonimno said...

rece juda

13/2/08 21:08  
Anonymous Anonimno said...

Anonimni u 14:50,gdje se sakri. ima li tih spiskova duznika da im se vrate pare,a da i ti zaradis dobru kahvicu.Covjek te fino prozva i lijepo ti napisa.Nije valjda da si sve to stvarno izmislio?I bacio ljagu na nas zenicane,mozda ti i nisi zenicanin? Inace cuvaj se toga,na sudu OKRIVLJENI moze da govori istinu,da laze, da petlja. da izmislja,da se brani cutanjem,a SVJEDOK mora da govori samo istinu,ne sto je cuo,nego sto je vidio.U protivnom krivicno odgovara.U Americi se zaklinju u bibliju,kod nas ni u sto,kaze majke mi ili Tita mi,ali ako lazes kao SVJEDOK kriv si,sto ne mora znaciti i za OKRIVLJENOG.Zato ako vec nemas gdje sa jezikom bolje ga staviti u g,,,,,I na kraju zasto si toliko ljubomoran na tu DEBELU Irenu ?Ona mora biti debela jer se puno energije i kalorija trosi na istjerivanje SIHRI.Dobro je da ih nije njemu istjerala ,mozda bi tebi utjerala,Neka mi oproste ostali citaoci na malo vulgarnim rijecima,ali neki to ovdje i zasluzuju.

14/2/08 03:13  
Anonymous Anonimno said...

fuj mahalooo

ischhhhhhhhhhhh

14/2/08 20:33  
Anonymous Anonimno said...

Posljednji bravo ,i svaka cast.Fuj mahalo!!!!

14/2/08 21:16  
Anonymous Anonimno said...

sve je to meni cudno!!!!! gdje ima dima ima i vatre!!!!!

16/2/08 18:41  
Anonymous Anonimno said...

cuo sam ja za tu curu.....prico mi je kolega da mu je kao zapis nasla u kuci ispred vrata,a otkud to da ona to nalazi da mi je znat. i kad je tako dobra sto onda ljude krade. jos ce samo bezveze ljudi kojima je okruzena bezveze nastradat zbog glupace.a taj jadnik sto je s njim mora da je i njega ;omadjijala; haha......koja glupost,to je samo glupost.

19/2/08 15:26  
Anonymous Anonimno said...

da i meni je pricao onaj frajer sto je ozenio njenu rodicu da ona nesto te sihire skida i da joj se pokazuju krstovi po tjelu.....ma to je sranje zivo,a ona je prevarantica

24/2/08 15:13  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.