19.2.08

Obustavljena istraga


Kantonalno tužilaštvo Zeničko-dobojskog kantona je zbog nedostatka dokaza izdalo naredbu o obustavi istrage protiv Husejina Smajlovića, načelnika općine Zenica, koja je se sprovodila prema navodima iznesenim u anonimnoj krivičnoj prijavi.
„Naredba o obustavi istrage, koja je pokrenuta po osnovu anonimne prijave, je donesena jer nisu se pronašle osnove za njeno daljnje sprovođenje. Iako je prijava bila anonimna nadležne policijske strukture i Tužilaštvo je bilo pokrenulo istragu, koja nije dala osnova da se ona nastavi. Javnost je zvanično bila obavještena kada je pokrenuta istraga i treba da zna i o njenoj obustavi“, rekao je za Zedu Sead Kožo, portparol Tužilaštva ZDK.

42 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Konacno malo PRAVDE od pravosudnih ljeziljebovica i njima anonimnih "Patkovica"...

19/2/08 16:44  
Anonymous Anonimno said...

Cestitam Ado,tako treba sve koje istresete po novinama kada ulaze u sudnice ili se podizu optuznice, od kojih je veliki broj neosnovanih,na neki nacin i rehabilitirati u javnosti te iste osobe kada se ustanovi suprotno.Mene je to kostalo i te kako.Zasto se sada ne podnese prijava za lazno prijavljivanje protiv istih koji su to zahtijeveli.Lazna prijava u normalnom svijetu je kazneno djelo.

19/2/08 17:22  
Anonymous Anonimno said...

Nek` se ovo dobro zavrsilo... :)) Huso=Tito :DDD

19/2/08 18:04  
Anonymous Anonimno said...

...niko nije kriv za nekakvo ne zakonito,pa i krivicno djelo;dok se ne dokaze suprotno!Jasno ko' dan..,medzutim?!Sadasnji "babo" naseg rodnog grada,gos.Smajlovic,ostao je duzan,barem meni,da pojasni okolnosti,uslove,koji su vezani za lokaciju Kamberovica polje(jer je svima poznato da ta lokacija pripada svima nama,nacionalno dobro)?Nejasne su okolnosti,da ne kazem ne logicne(ponavljam meni kao individui)oko tog lokaliteta,iz prostog razloga jer;totalno mi je nesvatljivo da ulagac,Dzananovic,da se usudi ulagati toliki kapital u nesto sto nije imovinsko-pravno rijeseno?! Odnosno..,nije zakonski uknjizeno u registar kompanije kao zemljiste pod zakupom ili u vlasnistvu iste!!!
Pa zar je tesko gos.babi;izvaditi iz radnog stola par uredno ovjerenih "papira" i demantovati sve glasine?!Bogumi,na vasu zalost,cini mi se da on ima jako velikih problema sa tako jednostavim gestom?Sramota...

19/2/08 22:04  
Anonymous Anonimno said...

anonimni 22:04 - Eto ti prilike da uputis jos jednu anonimnu prijavu. valjda ce u tuzilastvu skontati sta hoces da kazes, jer ovo sto si ti napisao je jako tesko desifrovat?

19/2/08 23:01  
Anonymous Anonimno said...

...22:o4 odgovara,zemljaku-bez zamljasu,sa zadovoljstvom..;
-trenutna losa ekonomska,a i politicka, situacija u tom dijelu Evrope;upravo je proizvod takvog loseg,ne pismenog odnosa prema svim zajednickim dobrima.Da ste ti i slicni tebi,vodili racuna o zemlji(najvecem bogastvu jedne nacije po svim modernim ekonomskim aspektima)vjerovatno bi se danas nalazili u mnogo povoljnijoj drustveno-socioloskoj situaciji!!!
Meni..,a i svim nasim vrijednim Zenicanima po bijelom svijetu,ne trebaju anonimne prijave da bi pomogli svojima u bivsoj domovini!Zaista pomogli,mislim na sve dobro-namjerne komentare,pomogli,ukazali na nesto sto je mozda tesko primjetiti iz tvog,vaseg ugla posmatranja bizarnih pojava u i oko naseg rodnog grada!Usput receno;mi,raseljena lica po bilo kojem motivu, sasvim pristojno zivimo od naseg legitimnog rada a nasa nova drustva od placanja nasih poreza.Cak sta vise;JAKO DOBRO ZIVIMO!!!Ponavljam;takvo primitivano,ne odgovorno ponasanje(kakvo ti pokazujes u svom odvratno-ne pismenom javljanju)prema drustvenoj,socioloskoj,ekonomskoj katekoriji VLASNISTVO nad nekakvim (licnim,drustvenim dobrom) je;Zenic,Bosna danas...
PS
...pozrav svim dobro namjernim blog-rima na ovoj Jako dobroj informativnoj E-stranici,koja je VRLO VAZNA za moderan,demokratski razvoj misli svih nas Zenicana...

19/2/08 23:41  
Anonymous Anonimno said...

23:41 svaka ti cast za komentar,upravo sam htio da preskocim i zatvorim ovo sve,ali jednostavno ne mogu.Ja sam napisao i pocetni komentar i sma nasavsi se na puno ljpsoj strani zemljine lopte zbog ovih i ovakvih sto oni sve znaju i sto njma neko treba polagati racune ko je sta uknjizio a ko ne.To je ono sto samo da brinu tudju brigu.Ako dzananovicu nije bitno kako je i da li je uoce vlasnicki rijeseno onogdje je on pare pobacao pa kako neki idiot i ZASTO treba da brine brigu o tome.A za te dusebriznike.Zemljiste uz prugu je moje supruge babovina koja je nacionalizovana i nikada nije vracena vlasnicima.I iskreno svizivi nasljednicisu sretni i ponosni sto se na njihovom nalazi takvo zdanje i sve ono sto se gradi i ne pada im na pamet da se bave vise tim glupostima ,koje eto Dzananovic od TEBA jadnog uze kao drustveno dobro.E jadnici moji.Zivio ado zbog ovoga bloga ,da zbog nekih koji mogu da podrze i sve sto je napredno da ovakvi kao ovaj u 23:01 umre od pakoasti.Namjerno sam napisao ado malim slovoma da se javi sada hrpa budala da i to prokomentarise kao napadana njihov suverenitet i teritorijalni integritet.Zivjeli svi bogati zenicani da li to posteno ili neposteno zaradili i samo ulazite u nas grad.

20/2/08 02:00  
Anonymous Anonimno said...

ovo ima jedino u Bosni. Jedna ti drzava uzela zemljiste, druga drzava ga dala privatniku, a ti na kraju sretan....

svaki komentar je suvisan...

20/2/08 03:26  
Anonymous Anonimno said...

De ba anonimno 22:04 saberi se, sta si se napalio :D.....hahahaa cuj termina "babo"!!!Kada cujem rijec "babo" asocira me na nekog ko je izdajnik...svi dobro znamo ko je "babo". Makar mi sto smo prosli rat i sve i svasta..od straha i rata, gladi pa nadalje. A Boga mi za naseg gradonacelnika tako reci,to su uvrede.To je covjek sa kojim se ja dicim. Svi mi Zenicani dobro znamo sta je taj covjek uradio za nas grad i mislim da su rijeci suvisne.

20/2/08 08:07  
Anonymous Anonimno said...

..."Usput receno;mi,raseljena lica po bilo kojem motivu, sasvim pristojno zivimo od naseg legitimnog rada"

ETO MI KOJI SMO OVDJE OSTALI , PRETUTNJALI SVA SR****, ZIVIMO OD SVOG LEGITIMNOG NERADA I KRADJE CEKAJUCI DA NAM TI I TAKVI "Zenicani" posaljete za pivu. Ne bih ja i moja porodica imali sta jest od 92 pa sve do danas da nije Vas. "Ne SE** vise ti i tebi slicni!". @do je dosao iz Zavidovica pa vise je uradio u ovom gradu vec svi vi zajedno.
J*** se anonimni 22.04 i svi koji misle kao ti. Ne spominjite vani da ste iz Zenice, sramotite nas....

SORGONJA GLISTAVI

20/2/08 08:24  
Anonymous Anonimno said...

Upravo sam i ja to htjela da kazem SORGONJA GLISTAVI... bas me ta recenica ispiz...la od anonimno 22:04, eto ko mi ovdje ne legalno zaradjujemo...i ne pristojno hahaha et Boze sacuvaj. Ma nek ste vi tamo svi fini a mi ovdje niko ne valja. Ako si faca sto nisi ostao ovdje i pametovao odavde. Ma bjaaaaazi

20/2/08 09:33  
Anonymous Anonimno said...

Mazge zenicke..,citaj te poruke;izvlacite pouke!Fino vam covo napisao svoje misljenje,s kojim s neko moze ali i ne mora sloziti i sta?Ado iz Zavidovica onaj s Bistricaka,jedan iz Teherana,tri iz Prijepolja i udri...
Sramote svojim komentarima mene,moje prijatelje,koji takodze ponekad procitaju vase "kolektivne" idiotluke.Dosli ste glave i ono malo pismenom narodu sto ostade(na njihovu zalost) u toj vuko-jebini.Upravo zahvaljujuci takvim kao sto su ove spodobe iz par gornjih javljanja;desava se,sto se desava!Crknite u tom smradu..,samo ste to i zasluzili.Jos nesto,vrlo zanimljivo;imam utisak da se gos.Dzonlic poceo sam-sebi javljati kao amomimus?!Komicno,da ne moze biti komicnije...

20/2/08 14:08  
Anonymous Anonimno said...

03:26 asta bi ti da su tebi dali to zemljiste ,da zjapi prazno.Da su svi pametni ko covjek pa kome ne treba i ne moze ga izdrzavati neka ga pokloni.U svijetu se placa porez i to dobar na neizgradjeno zemljiste ,pa ga cuvaj ako imas racunicu

20/2/08 14:21  
Anonymous Anonimno said...

14:08 anonimno ....valjal' psovat :D vidim ja ko tebe sramoti nit Teheran nit Bistricak (gdje ih samo nadje) ti majstore sam sebe sramotis...pogledaj ti svoj rjecnik

20/2/08 14:54  
Anonymous Anonimno said...

SORGONJA GLISTAVI i ti gospodicna u 09.33nazalost jos uvijek lezite i cekate da Vam ko sta promijeni u zivotu i da lajete na nas malo mudrije i pametnije sto smo imali petlje otici.Mnoge pa ni mene nije rat istjerao ,nego takve gluposti volja da sebi napravim jos bolje nego sam imao,i da sam mislim o svjoj guzici.a zalosno je sto i tebi pravim vise dobro nego sto to sama sebi radis.Gospodo Evropa nije nikome zatvorena.Ne lazite to nikome i ne pametujte o onome sto niste probali.Nemojte da Vas lazu.Uzmite vizu za bilo gdje,turisticku,Svi tako ulaze,poslije se vratite i dobijate D vizu za boravak,Postoji protokol po kome ostajete u Evropi.evo najlaksi put da ne mislite da smo mi privilegovani. Kada stignete u jebenu EU uzmete hotel,posto nemate familije da vam pomobne a i da imate nema emocija. na mjesec dana dok se ne snadjete za stan i ne rijesite registraciju firme, cime Postajete poreski obveznik sa svim pravilima igre,a time nakon max.3 mjeseca provjera i papira dobijate i stalni boravak po osnovu zaposlenja i firme.U medjuvremenu se vratite na konzulat i na osnovu papira dobijete vizu na godinu,te nakon D vize,dobijate i stalni boravak.Sa tim sticete sva prava kao i drzavljanin te zemlje,izuzev prava glasanja.Vrlo ,vrlo jednostavno.Jedini problem je sto treba raditi gospodo i ne zakasniti u placanju bilo cega ni sata.I sto svake godine za 1 Eur duga poreza ili bilo cega mozete sve izgubiti i biti deportirani.Jednostavno zar ne.Vjecito ista tema Vi jadni pacenici tamo i mi govna sto smo Vas kao ostavili na cjedilu.Svi koji se smatraju i osjecaju sposobnim i hrabrim,pruzit cu sve besplatne informacije i upute,koje ja na zalost nisam imao svojim dolaskom.Zasto Vam zenicani smetaju sada i vasi uspjesni sugradjani.Sta bi ste im zabranili i da citaju ovj blog da ne gledaju vase gluposti i trvljenja.Hapsili sto daju zemlju za vase dobro.Javi te se i Vi dat ce Vam opcina sigurno,samo ako imate sta raditi i zelite.I previse ste i jadni i ljubomorni.Zivot u evropi i svijetu takve kao vas dvoje sto zive od uspomena ne trpi.Evo mail pa trazite informacije da vam pomognem i da se i Vi usrecite kao mi da i vi budete sretni i zadovoljni.i da vidite da Vam ipak pomazemo,dajuci besplatno savjete i praveci nelojalnu konkurenciju savjetnicima i konsultantima./ zeprivat3@gmail.com

20/2/08 14:56  
Anonymous Anonimno said...

imas li ikakvih informacija kako otic u kanadu? meni se ne ostaje u gradu almyja, ekra i banana. jos manje u gradu milenka, fejze i zlaje i male raje. i zenickog "proljeca". sve je to super: arena, muzej, psc. imamo zgrade. ali mene brine mentalitet ljudi koji ce te iste zgrade da posjecuje. u muzej ne ulazi niko. imamo i zgradu pozorista. a sta imamo unutra? nista.

20/2/08 17:49  
Anonymous Anonimno said...

Prijatelju kanada i novi zeland ce te primiti objerucke.Gore vec godinama primaju bosance ko experimentalne zeceve.Zbog najveceg ostecenja ozonskog omotaca u tom regionu zbog nuklearnih proba sada daju bosancima ovce i krave i sve sto pozele i posalju ih u u neku vukojebinu da uzivaju.Samo mora svaki mjesec na pregled da komisije vide kako mu je.Imam druga skolskog inzenjera el.teh.cuva krave gore.Ali sto ovaj rece,bolje mi je s rakom zivjet i uzivat 10 godina ,nego se bez raka patit 50 godina.Ne zajebavam se.

20/2/08 22:58  
Anonymous Anonimno said...

Mislim majstore 14:56 da bezveze zatezes situaciju na ovoj temi...ne potrebno. Tema je bila obavjest o obustavljenoj istrazi za naseg gradonacelnika, vijest koju je vecina Zenicana docekala sa odusevljenjem, a ti si u svom prvom postu (pretpostavljam sa si to bio ti) odmah pisao i vrijedjao ljude iz Zenice..kao eto mi svi ovdje ne legalno radimo i lezimo i ne znam ti vec sta radimo odnosno nista ne radimo. Izvini al jako je ovdje tesko zaraditi jedan dinar,naci posao i boriti se sa cijenama osnovnih zivotnih namjernica. Tamo radis i imas a ovdje samo radis i prezivljavas. I vidim zavrsavas temu sa experimentalnim kunicima, pa do koga je??????
PS Vrati se i imaces emocija svaki dan :D...imamo i novi hotel ;-)

21/2/08 08:59  
Anonymous Anonimno said...

" .. Zivot u evropi i svijetu takve kao vas dvoje sto zive od uspomena ne trpi!"

E pa lijepi moj, Evropu sam upoznao prije nego ti, od 96 - 2002 sam proputovao na te folove i turisticke vize Austrtiju, Svicarsku, francusku... a stvarno mi niste jasni Vi sto ovdje niste znali zivjet ni prije rata pa se docepali 2 pive da Vas mama ne ruzi i sad nam dijelite besplatne savjete. Mogao sam izaci, da ostanem ovdje je MOJ IZBOR, zivim posteno i posteno zaradjujem OVDJE, placam porez drzavi OVDJE kakva god da je i sta, trebam pustiti da pljujes ti i tebi slicni mishevi po svemu ? E meni je ovaj grad SVETINJA sigurno veca nego tebi ( ZBOG MOG IZBORA). Trebam doci gore da mi ti pomognes da "vidim zivota"? Spijesan si care do bola sa svojom malogradjanskom prepotencijom i arogancijom. Ako si vec izabrao ( TVOJ izbor ) da zivis vani onda se barem raduj barem necemu lijepom sto se desava u tvom gradu. Ako si vec zeljan dopisivanja mailom evo ti moj mail:
karabajairaja@gmail.com

pa izvoli .

BTW najlakse je bilo otici "zbog mentaliteta ljudi, rata " i ko zna kojih razloga, vjeruj mi da je tezi zivot bio "ostati ovdje" i pokusati na posten nacin pronaci svoje mjesto pod suncem.


SORGONJA GLISTAVI

21/2/08 09:39  
Anonymous Anonimno said...

:D "imali petlje otici" u je.em ti misa jesi zaje.an, hahahaha,ja znam sta treba imati pa ostati ovdje...

21/2/08 11:37  
Anonymous Anonimno said...

Joj ovi iz dijaspore su za upisat se od smijeha. Ja kad vas slusam, dodje mi da placem. Vasa se uvijek prica svodi kako ste vi pametni, kako je ovde ruzno, ne valja nam nista kao mi smo vukojebina.

Pa majmuni jedni vi sto kazete da je Zenica vukojebina vi ste oni pravi mali kreteni koji nemaju pojma sta je Zenica.

Ako vam Zenica ne valja i mi kao narod u njoj polizite nam guzicu

Da nam je se islo tamo negdje otisli bi i ne bi ostali ovde da nam vi pametujete

Mozda nam se ne svidja stil zivota posao i kuca, bez mogucnosti da sad evo bas sad izadjes ispred zgrade i zapalis rostilj gdje god hoces i popijes pivu

jebi te se svi vi koji ne volite Zenicu

21/2/08 14:29  
Anonymous Anonimno said...

jadno je ovo sve
vratite se gore i citajte sta pisete.
mrzite se a ne znate ni ko je ko.
mozda se i znate.
tuzno i jadno

21/2/08 14:52  
Anonymous Anonimno said...

Ne,sorgonja i ti prije njega, moj post je drugi po redu i ne vidim u cemu u njemu postoji uvreda kao ni u prvom.Ovdje samo kritiziram Vas koji bezveze meljete protiv svega sto je normalno u tome gradu i sto ste ljubomorni na sve koji su vani.Nazalost Vasu meni hoteli i stanovi nisu potrebni jos od 1983 godine.A eto nisam ga morao ni prodati ni iznajmiti da bih otisao vani.Uskoro cu vam i pokazati da i u Zenici nije tesko marku zaraditi ako zelite raditi,isto kao sto sam je zaradjivao i od 1982-1997.I da se razumijemo.Ja sam i iz zenice bogat otisao u Evropu,ne sto sam tamo trebao ici zaradjivati zakruha i zivota.Hvala Vama obrazovanim na savjetima.vidimo se uskoro u nasem gradu.Nemoj sada prokomentarisati da me neko tjera odavde.Ne,nego da mozda malo pomognem u tome da se takvim kao vama usta koliko toliko zatvore.

21/2/08 15:10  
Anonymous Anonimno said...

Ovde jebe lud zbunjenog

Nije mi jasno da neko ko ne zivi u Ze, moze da prica kako se ovde moze lako zaradit, mojne kenjat svega ti.

Znamo svi mi kako se moze zaradit i bez vas

I meni je bas drago da je Dzananovic pravio ovaj tamo objekat a ne neko iz Srbije, Hrvatske ili npr oni Arapi sto su trebali kao fol pravit hotel a onda bi Zenica ispala teroristicki grad

pozz

21/2/08 15:33  
Anonymous Anonimno said...

.."Ne,nego da mozda malo pomognem u tome da se takvim kao vama usta koliko toliko zatvore."

21/2/08 15:10

E bas dodji da kafu popijemo, OVO JE BAS KO SERIJA "LUD, ZBUNJEN , NORMALAN" jer niko nije reagovao na tvoj komentar vec nekog smislova iz dijaspore 19/2/08 22:04 ( komentar CETVRTI PO REDU).

SORGONJA GLISTAVI

21/2/08 15:47  
Anonymous Anonimno said...

Molim ovog biznismena da se konacno predstavi nece te niko j...t reci brate ja sam taj i taj valjda te neko zna nismo svi sisli sa brda ima nas jos carsijske raje doduse sve manje i manje ali da skratim reci brate barem ime. p.s. MOLIM SELJAKE I NJIHOVE BRANITELJE DA NE KOMENTARISU OVO -CARSIJSKA RAJA

21/2/08 16:10  
Anonymous Anonimno said...

meni seljaci ne smetaju.kad kazem seljak mislim na ljude sa sela, jer sa njima sam na cisto, prepoznam ih iz aviona i ljudi su iskreni i ne pokusavaju se prodati za ono sto nisu. pravi seljak sa sela ce ti uvijek priznati da je ljakse i jos se ponositi sa tim. meni smeta ova "carsijska raja" kojima ni visedecenijsko inhaliranje asvalta nije pomoglo da izbije onaj dulum, uredno iskolicane i omedjene, obradive povrsine na malom mozgu. to su oni "urbani" likovi koji zive u svakom zenickom haustoru a koji bi urbano branili puskama, rampama, sakama, psovkama, pretnjama, masovni olajavanjima drugacijih i slabijih. to su ljudi koji nisu svjesni da su seljaci u srcu i dusi, naprotiv, oni su ubijedjeni da su oni ustvari taj urbani duh grada.a to sve zato jer ne znaju da seljak nije geografska odrednica nego, mozes ti biti rodjen u po Minhena al ako te je babo i mater odgajaju u duhu filosofije palanke koju su naslijedili od svojih baba i matera onda ces ti vremenom postati jos gori od onog pravog omrazenog livadica a neces biti ni svjestan toga, moze tvoja familija sjedit okupljena oko plazma tv-a i piti kahvu skuhanu na najmodernijem sporetu al djaba sve to kad onaj seljak u vama progovori. doduse nece to biti ona ogovaranja komsije koji ima bolju kravu, vecu stalu ili prostraniju njivu al zena ga vara, nego ce to biti olajavanje susjeda koji ima bolje auto, vecu garazu, i firmu al cerka mu se drogira. u takvim slucajevima nema velike razlike izmedju plazma TV-a u tvom dnevnom boravku i one furune koja je krasila dom tvojih predaka u nekoj vukojebini. duh koji kruzi sobom je isti samo su namjestaj i mjesto zbivanja urbaniji.BTW i ti ces izrasti u krkana, doduse urbanog. krkana koji ce cijeli svoj vijek biti ubijedjen da zenicu kvare seljaci i da te iste seljake treba tjerat iz zenice puskom, nozem, kolektivnim ogovaranjem tacnije istim onim metodama koje bi i seljak koristio da otjera nekog carsijanera ukoliko mu se ne bi dopalo sto ovaj zivi u njegovom selu. nisam ja iz zenice otiso zbog seljaka. jer seljaci su u brizniku, babinom, banlozima i gnjusima. nisam ja iz zenice otisao ni radi gradjana. oni su jedino sto me veze za taj grad a na kraju nisam otisao iz zenice ni radi vas urbanih krkana koji su ubjedjeni da stoje na braniku zenice i da istu brane od seljakluka ali na nacin na koji bi im i najveci seljacina pozavidio. dakle nisam se ispario ni zbog vas, ali vam moram reci da mi ni najmanje ne nedostajete.

21/2/08 18:40  
Anonymous Anonimno said...

PS.uostalom procitajte komentar ovog anonimusa koji trazi da mu se privatnik predstavi jer ga niko nece j...! (ajde ti se meni predstavi necu te j..., necu Amele mi moje!
i jos u kosmopolitskom duhu dodaje da se seljaci i oni koji navijaju za seljake ne javljaju, da bi se na kraju i pretstavio, jer on za razliku od ovog jadnog privatnika ima i ime i prezime.
a zove se...?
pogodili ste. u pitanju je ni vise ni manje nego CARSIJSKA RAJA.
sta jos dodati?

nista.
ili mozda...SACUVAJ ME BOZE SELJACKE POLITIKE I ZENICKE CARSIJSKE RAJE!!!

P.P.S. najveca tragedija sto krkani vise ne silaze u grad nego se u gradu radjaju, zive i umiru te ostavljaju potomstvo za sobom.

21/2/08 21:10  
Anonymous Anonimno said...

Deb..u covjek te pito za ime ane da iznosis te svoje pervezne prljave frustracije.Sta si ti akademik neki sta pijes mozak svakom ko se ukljuci u bilo kakvu diskusiju .Idi ljeci se i pusti se te dzidzansko malogradjansko cobanerske price nije seljak ko se rodio na selu i slicne gluposti.Nije te niko pozelio i hvala bogu da si otiso k..u neotesani.

21/2/08 23:23  
Anonymous Anonimno said...

ti 21.10 budi iskren kao i taj tvoj dobri iskreni fini seljak sto ga spominjes taj tvoj iskreni seljak pa reci ime FACO evropska bivsa zenicka FACO sto olajavas Nasera i ostale reci ako si domu neko !!

21/2/08 23:28  
Anonymous Anonimno said...

sorgonja glistavi u apsolutnom si zajebu ponovo,ja nisam pisao komentar cetvrti po redu nego sam mozda kritikovao takve koji lupaju takve gluposti,da neko nekome treba polagati racune za nesto tudje.Mislim da bi trebao bolje citati.Mozda samo nesto radim za taj sportski centar pa mi ti komentari smetaju,a na kraju m ene interesuje uopce ko se katastarski uknjizio .Zenica je dobila.A zato sto tvrdim da ima posla garantiram jer svoje proizvode odavde izvozim u BiH i hrvatsku,i pokrivam po evrope,pa zasto ne bi to bilo obrnuto.Pa i dok sam tamo radio isto je bilo.nisam ja otisao sto nisam iamo sta radit ili sta jesti.Mozda sam imao samo bolju ponudu,kao i vasi fudbaleri.Da se shvatimo bolje ja sam i ovdje,kako ovaj rece gore,jadni privatnik,a ne radnik.ok.Zelim Vam lijepu i ugodnu noc

22/2/08 00:54  
Anonymous Anonimno said...

21:10 jebo te naser u guzicu.Poserem ti se na njega i evo i na tebe.Sta bi da se bijes.Sta si mu ti diler ili ti pozajmio para pa mu lizes guzicu?Kamatu ces platiti.Eto sada ima i svoju drzavu,mozda te samog sa nama sirocicima ostavi.???Tako se i celo kurcio nekada,kao ti sada.Bum,Bum,Bum,

22/2/08 01:05  
Anonymous Anonimno said...

"Idi ljeci se i pusti se te dzidzansko malogradjansko cobanerske price nije seljak ko se rodio na selu i slicne gluposti".

nisam ja rekao da nije seljak ko se na selu rodio nego sam rekao nije gradjanin ko se u gradu rodio.

kontas sad? ma kontas.

22/2/08 05:09  
Anonymous Anonimno said...

Ti si neka isfrustrirana izmaltretitana TREBA.Reci ime pa da ti se klanjamo gospodine privatnice uspjesni sto cijelo vrijeme trosis se.uci po internetu o nekim ljudima .Bolje i Naser nego neka cobancina kao ti.Od Nasera samo glava boli de.ile kao sto si ti.Javi se kad dodjes nemoj u selo svoje odmah navrati malo i u grad pi.do isk.rana.

22/2/08 10:11  
Anonymous Anonimno said...

"..sorgonja glistavi u apsolutnom si zajebu ponovo,ja nisam pisao komentar cetvrti po redu nego sam mozda kritikovao takve koji lupaju takve gluposti,.." PA ONDA IH ZAJEDNO KRITIKUJEMO CIJELO VRIJEME COECE, vec od bruke komentara ne znas vise ko na koji odgovara. Dobro sam ja reko, ovo je ko serija LUD, ZBUNJEN, NORMALAN! Lijep ozdrav veliki covjecee iz dijaspore, javi mi se na mail da kafenisemo kad dodjes u ze...

SORGONJA GLISTAVI

karabajairaja@gmail.com

22/2/08 10:15  
Anonymous Anonimno said...

Boze dragi,koje ste vi svi budale.palite se ko benzin.jeste idioti.Sta je ovo jesam i ja zalutao u neku kliniku,umno poremecenih.Ko ce objasniti pravila ove igre.?

22/2/08 14:49  
Anonymous Anonimno said...

pravila su jednostavna. nadjes nekog ko za sebe tvrdi da je carsijska raja a pri tom ispoljava akutni oblik primitivizma u svojim komentarima. procitas mu komentar, napravis kracu analizu a zatim ga informises kako on ustvari nije carsija iako to misli. nakon sto takva jedinka procita tvoj komentar, informacija koju si mu ustupio pocinje svoj put od ociju (gdje je registrovana) do mozga. tacnije do centra koji razabire istinu od lazi, dobro od loseg gdje bi ta informacija trebala biti obradjena a kasnije pohranjena tamo nedje u mali mozak. kako je u pitanju istina a poznato je da istina najvise boli tako i ovaj koji je primio informaciju reagira burno i sa negodovanjem a informaciju podsvjesno pohranjuje u mali mozak tamo gdje se nalazi onaj dulum livade a kako ne zna da taj dulum livade na malom mozgu ipak postoji tako i ta informacija biva zaboravljena.

u principu ti je ukazivanje ljudima na njihove gluposti cisto gubljenje vremena ali je zanimljivo gledati njihove reakcije. jer osoba se samim tim sto se predstavlja kao urbana (a nije) stavila u nezavisnu situaciju jer kad si urban onda se shodno tome moras tako ponasati (govoriti, djelovati).a kada takvom liku kazes kako nije u pravu tada padaju sve krinke i fasade. i vidis pravo lice carsije.tacnije mahalu.

22/2/08 16:25  
Anonymous Anonimno said...

e alal ti chufte..nek si im se nagovorio ..totalna podrshka...mnogima treba rijechnik da skontaju pa ni tada nece...nazalost...
pablo

22/2/08 17:54  
Anonymous Anonimno said...

DARIO ka....mo ti AMELU!!!!!

22/2/08 22:27  
Anonymous Anonimno said...

evo recimo ovaj koji se 22:27 obraca dariju, to je tipican primjerak gradskog krkana. a otkriva ga, ne samo to sto psuje, nego to sto se obraca u mnozini. dakle nije dovoljno to sto sijedi sam u sobi i kuca komentar on i dalje koristi mnozinu. bas kao da stoji ispred haustora gdje se mora dokazati ostalim krkanima pa dobacuje prolaznicima. inace krkani provociraju koristeci mnozinu kako se bi ostavili dojam mase i nadmocnosti a i posto su nesposobni bilo sta uraditi kako pojedinci vec im i za psovanje treba rulja istomisljenika koja ce ih podrzati.
da biste prepoznali krkana nije dovoljno samo ga odmjeriti od glave do pete, jer danas postoje primjerci te vrste koji su savladali vjestine odjevanja i gradskog hoda (noge im se ne savijaju u koljenima kada hodaju poo ravnom terenu)ali na svu srecu
krkani nisu sposobni savladati vjestinu verbalne komunikacije tako da sami sebe razotkriju nakon izgovorene proste recenice.

24/2/08 17:15  
Anonymous Anonimno said...

Mislio sam da se vise nikada ne javim,dam svoje misljenje,na Adinu stranicu ali sam prisiljen,izazvan smecem od pisanja; koje na moju veliku zalost citav svijet ima prilike da procita posto se sada nalazi u Cyber Space-u.
Ja sam napisao poruku br.cetiri a i repliku nekakvom strucnjaku na br.sest.Jasno i korektno sam iznio svoje misljenje,svoju sumlju o vlasnickom odnosu zemljista na K-polju.Zasto?..,e evo zasto;
-zanima me ako budem kupovao poslovni prostor u tom kompleksu;zanima me da li cu kupiti drusveno dobro ili privatnu svojinu?!Zanima me da li cu svojim ulaganjem pomoci svoj rodni grad ili neku “fantom firmu iz adresa nepoznata”.Pa sta tu ima cudnoga ako neko hoce(sto I treba da cini)da osigura svoju investiciju od “ne daj boze” situacije?.., ne kontam!Pa valjda ste I sami svjedoci kako se stvari”brzo mjenjaju” na tim prostorima..,pa stoga ne bih volio da dodem u situaciju da “nekoj najnovijoj vlasti dokazujem svoje vlasnistvo na nekim od dobra koje je vezano za taj kompleks!!!A ako se pak odlucim da uzmem pod zakup(neki od poslovnih jedinica u tom kompleksu) volio bih da znam;hoce li moja renta ici u budzet mog rodnog grada,hocu li tim svojim ekonomskim cinom; pomagati stare i bolesne,omladinu,skolstvo ili mozda opet nekog “fantom vlasnika”?!Eto moji bivsi zemljaci,strucnjaci zasto sam poslao one svoje dvije poruke..,pa sad kad procitah na sta je sve izasao ova j topik;smuci mi se zivot!A sto se tice gos.Smajlovica;malo je ljudi koji su ucinili za nas grad kao sto je on to ucinio!Samo neko ko je bolesni licimjer; bi mogao reci drugacije!Ja nisam “taj”..,ali?Postavio sam pitanje o vlasnistu radi sebe ali i radi njega!!!Jer smatram ako je i bilo koje-kakvih nepravilnosti oko datog komleksa;NJEMU SE I MOZE OPROSTI,POVODOM SVEGA STO JE UCIO ZA NAS GRAD ALI TREBA IZACI NAPOLJE SA CINJENICAMA I AKO TREBA IZVINITI SE ZA,NE NAMJERNI PROPUST!!!
Pa ljudi moji zar je tesko priznati svoju grasku(kazem ako ona postoji)..,priznatije sam-sebi I nastojati da ti se takve stvari vise ne desavaju!!!
Zar je zaista postenje,suocavanje sa istinom;tako tezak korak ka necemu boljem,ispravnijem?Toliko od mene.pozdrav svi dobro-namjernim blogerima I Please;pisi te,pisi te ali ne pisi te gluposti,nemojte nas jos vise sramotiti po Svijetu…

25/2/08 00:54  
Anonymous Anonimno said...

00:54iskrene cestitke za ovaj komentar i slazem se u potpunosti sa tobom.Ja sam nazalost to sto ti pitas pokusao zbog iste stvari saznati u telefonskom razgovoru sadasnjeg "vlasnika".Nisam uspio.Inace interesirao sam se za sebe,kupnju i CitY banku,no u sareno niko ne ulazi.Barem kada je rijec o vlasnistvu.Smajlovicu iskrene cestitke za ucinjeno za zenicu.

25/2/08 02:42  

Objavi komentar

<< Home

Zenica Blog je stvoren, koncipiran i zamišljen kao mjesto za razmjenu i prezentaciju informacija u vezi Zenice, ali i šire. Njegov idejni tvorac i autor je novinar lista "Dnevni avaz" dopisništvo Zenica Adnan DŽONLIĆ. Blog je suštinski nekomercijalan i i ne finansira se novcem sponzora, pokrovitelja, te time ne stvara obavezu prema bilo kojoj opciji ili lobiju, pogotovo političkoj ili ekonomskoj. Na ovom Blogu morate poštivati uslove i pravila korištenja, odnosno autorstva. Sav sadržaj je vlasništvo autora i kuće u kojoj radi, osim ako to nije drukčije navedeno. Uslove korištenja možete pročitati u koloni desno - pod "uslovi korištenja". Komentarisanjem prihvaćate obavezu da ćete saopćavati informacije, statove i mišljenja koji ne krše zakonske propise Bosne i Hercegovine. Ukoliko sadržaj koji objavljujete krši autorska i druga vlasnička prava, vi ćete biti smatrani odgovornim, a ne vlasnik Bloga. Nije dozvoljeno objavljivati i/ili prenositi zakonom zaštićene sadržaje; objavljivati, prenositi i/ili slati informacije koje krše postojeće zakone Bosne i Hercegovine i/ili međunarodne zakone; objavljivati i/ili slati tajne i/ili zaštićene podatake neke fizičke ili pravne osobe; objavljivati, prenositi i/ili slati lažne informacije u smislu nanošenja štete trećim osobama; objavljivati i/ili slati vulgarne, pornografske, uvredljive, prijeteće, rasističke, fašističke i šovinističke sadržaje - tekst i/ili slike; objavljivati i/ili slati reklamne ili promotivne materijale na javnim ili privatnim porukama; lažno se predstavljati (u ime druge fizičke ili pravne osobe); širiti nacionalnu netrpeljivost ili vrijeđati građane Bosne i Hercegovine po nacionalnom, vjerskom, rasnom ili bilo kojem drugom osnovu; vrijeđati druge posjetioce Bloga. Administrator/autor Bloga zadržava pravo i ima pravo i obavezu brisanja poruka koji su izvan pravila i uslova korištenja ovog Bloga. Kao korisnik informacija na Blogu također prihvatate mogućnost da na pojedinim temama mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Zaštitu svoje privatnosti ili informaciju o kršenju Pravila možete tražiti kroz kontakte sa vlasnikom Bloga, putem email adrese dzonlic@gmail.com. Vi zadržavate svu odgovornost za sadržaj Vaših poruka i odričete svu odgovornost Bloga www.dzonlic.com (dzonlic.blogspot.com) po bilo kojem osnovu vezanom za Vaše poruke ili sadržaje. Vlasnik Bloga nije odgovoran za sadržaje koje objavljuju drugi, jer oni odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove autora Bloga. Također, učešćem u radu i komentarisanjem prihvatate da Vaše podatke ustupim nadležnim ukoliko to bude zahtjevao određeni sudski ili drugi pravni spor, proizveden vašim komentarisanjem. SVA PRAVA PRIDRŽANA - ZENICA, BOSNA I HERCEGOVINA 2006./2007.