ZIM & Konzum
Hajrudin Skender, direktor Zeničke industrije mlijeka ZIM i Ismir Brkić, direktor Konzuma BiH, jučer su u Zenici potpisali sporazum o saradnji ove dvije kompanije, koja podrazumjeva plasman mlijeka i mliječnih proizvoda zeničke kompanije u svih 62 maloprodajna objekta Konzuma BiH, te svim budućim objektima ovog trgovačkog lanca.
Time će ZIM doprijeti van ZDK u cijelu BiH, a ovom proizvođaču je otvorena mogućnost plasmana dvostruke količine proizvoda u odnosu na dosadašnju. - Spremni smo preuzeti sve što ZIM proizvede, a u daljoj fazi dio određenih proizvoda plasirati ćemo i pod robnom markom "Konzuma", istakao je Brkić.
Iako su direktori Brkić i Skender istakli da se u ovoj fazi nije govorilo o tome, rečeno je da "nije isključena mogućnost da u nekoj daljoj fazi saradnje konzum ponudi akviziciju, odnosno kupovinu ZIM-a".
Time će ZIM doprijeti van ZDK u cijelu BiH, a ovom proizvođaču je otvorena mogućnost plasmana dvostruke količine proizvoda u odnosu na dosadašnju. - Spremni smo preuzeti sve što ZIM proizvede, a u daljoj fazi dio određenih proizvoda plasirati ćemo i pod robnom markom "Konzuma", istakao je Brkić.
Iako su direktori Brkić i Skender istakli da se u ovoj fazi nije govorilo o tome, rečeno je da "nije isključena mogućnost da u nekoj daljoj fazi saradnje konzum ponudi akviziciju, odnosno kupovinu ZIM-a".
Direktor preduzeća Konzum d.o.o. Sarajevo Ismir Brkić izjavio je kako ova kompanija u BiH trenutno ima oko 12 posto direktnog tržišnog udjela.- Organskim širenjem planiramo taj udio povećati na 20 posto što će biti duplo više nego što će imati prvo sljedeće trgovačko preduzeće, a istovremeno želimo dati punu podršku domaćim proizvođačima hrane, kazao je Brkić. Konzum d.o.o. Sarajevo u BiH trenutno ima 62 maloprodajna objekta i u planu ima otvaranje još nekoliko supermarketa.Konzum d.o.o. Sarajevo sutra u Šoping centru «Džananović» u Zenici otvara supermarket u kojem je će biti uposleno više od stotinu radnika.
2 Comments:
Bravo ZIM, samo naprijed!
Sjecam se jednog izvandrednog proizvoda koji je ZIM pokusao plasirati na trziste negdje pa do pred sam rat. Taj je proizvod bio zaista pitak i nevjerovatno osvjezavajuci! Kako sam dosta putovao u to vrijeme, uvijek sam morao imati uza se najmanje tri-cetiri ''tetrapaka'' tog ''kalifornijskog djusa''. Sjecam se da su ljudi kojima sam tokom putovanja ponudio casu tog ''juice-a'' znacajno zagledali pakovanje i iscitavali sve sto pisalo je na etiketi!
Nesto kasnije doznao sam da agrumi iz Kalifornije se smatraju narocito kvalitetnim vocem i da valjda nigdje drugdje na svijetu ne odgovara im tako mnogo klima i drugi uvjeti kao u Kaliforniji. To im, kazu, daje narocitu kvalitetu okusa, kolicinu soka koju daju i dr.
Ne znam da li bi ZIM mogao ponovo staviti u pogon postrojenje koje je spravljalo taj ''juice'', vjerovatno treba obnoviti poslovnu vezu, dobaviti narandzu i drugo iz Kalifornije, itd.
Ali, siguran sam da bi ZIM s tim proizvodom, pomalo vec i zaboravljenim (vjerovatno ga se tek sjeca pokoji predratni radnik ZIM-a), nas ZIM ostvario pun poslovni uspjeh na domacem trzistu, a mozda i sire!
Objavi komentar
<< Home